Award & utmaningar


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag har den gångna veckan fått dels en Award med tillhörande utmaning
från Evelina samt ytterligare en utmaning av min vän Therese -

Tillägg: Fick här under dagen samma Award utav

 Saga

Så nu tackar jag alla tre!!!


Börjar med Tessans utmaning som gick ut på att berätta 3 saker om följande:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:
Vår bröllopsdag,
Jularna hos farmor som barn,
När vi lekte ”V” i tredje klass.  


***

3 saker du ogillar:

Fördomar
Negativa människor 
Girighet


***

3 saker du gillar:
Julen
Sommaren 
Livet

***

3 låtar du lyssnar på mycket på nuförtiden:
”Oh Holy Night” – Sanna, Sonja & Shirley
”Ave Maria” – Charlotte Perrelli,
”Intill dig” - Bo kaspers Orkester feat Pauline.


***

3 TV-program som du följer:

Greys Anatomy
Halv åtta hos mig 
Desperate houswifes


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Vidare över till Evelinas utmaning - Berätta 10 saker om dig själv:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


I tidiga tonåren var jag ”kär” i både Maradona och Börje Salming ;-)


***

Jag kan inte höra de högsta tonerna ni ”vanliga” dödliga hör. Inget jag lider av dock,
men jag hör dem inte och har aldrig gjort.


***

Jag har varit gymnastikledare för barn tillsammans med min kompis Kicki.
Det roliga i den kråksången är att varken hon eller jag är kända bland dem som känner oss
att vara direkt sportiga – haha! 

***

Jag tvättar oftast håret endast en gång i veckan.


***

Jag bet på naglarna som yngre, något som för mig idag skulle vara helt
totalt otänkbart att göra.


***

Jag klipper mina undre ögonfransar regelbundet då jag tycker att de blir
för långa


***

Jag ogillar att prata i telefon, smsar eller mailar hellre.


***

Jag kan stoppa min högra stortå i munnen, dock inget jag utövar direkt men jag KAN.
Testade faktiskt precis i detta nu om jag fortfarande kunde – haha!


***

 Jag fick som yngre brev (snigelpost) från en man i Turkiet skrivna på turkiska(?)
Vet än i dag inte vad det står i dem och varför han skrev till mig.


***

Sist men inte minst är jag stolt över mig själv och
vad jag åstadkommit hittills i mitt liv.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu utmanar jag alla er andra som har lust att anta utmaningen :-)


KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande med breven på turkiska. Ska du inte be någon översätta dem?

2009-12-02 @ 08:22:06
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Ana

Hihihi...vi lekte ned "V" på lågstadiet! Ååå vad nostalgisk jag blev nu;)



Kramis

2009-12-02 @ 08:43:56
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Saga & hennes mamma

Oh tusan också, nu var vi för sena igen. För precis så gav vi dej också den här awarden hos oss. Well well, bättre lycka nästa gång och må så gott!

2009-12-02 @ 13:51:25
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: Mickan

Kul läsning!

2009-12-02 @ 14:46:34
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Sofie

"Jag fick som yngre brev (snigelpost) från en man i Turkiet skrivna på turkiska(?)

Vet än i dag inte vad det står i dem och varför han skrev till mig."



HAHAHHAHA! Va??



Om du har breven/brevet kvar o om du vill så kan jag hjälpa dig att översätta det!! :)



Väldigt underhållande läsning...!



Kram!



2009-12-02 @ 16:29:21
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sofie:

Kan du turkiska??? Haha - Jag har faktiskt breven kvar någonstan i mina gömmor. Får skicka de till Trosa då ;-) Kraaam

2009-12-02 @ 16:35:49
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men så kul! :) Ha en strålande dag! Kramar Evelina

2009-12-03 @ 11:16:49
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0