G R A T T I S


Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min pappas & makens
svärfars födelsedag ♥

Godmorgon tisdag & världens största GRATTIS till min älskade pappa som fyller 60 år!

Önskar jag kunde närvara och fira honom lite extra på bemärkelsedagen, men han och mamma är på resande fot denna tisdag, så vi tar firandet om några veckor istället. Jag har planerat in en liten "present" till honom som det stod några små anvisningar om i det coola apkortet jag visade igår. Vad det handlar om exakt, kan jag dock inte skriva om här då jag vet att han smygtittar in här ibland och han ska inte veta allt ;-)

Nu ska jag fixa en tallrik med Arlas Lättyoghurt med citron smak, innan jag beger mig ut.

Ha lovely tisdag, det har jag tänkt ha!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen, sms:ade dig lite tidigare då min käre make måste ut till Solvalla och frottera sig med andra "affärsgubbar" imorgon kväll ;-) Hoppas vi kan ses på torsdag istället, förlåt att jag krånglar!



Ha en skön dag och grattis till pappsen :-) KRAM

2010-08-17 @ 10:07:52
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Grattis till din pappa!



Kramis

2010-08-17 @ 19:17:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0