Nytt i sminkskåpet


I förrgår kom maken hem med en present till min förvåning. Det visade
sig vara borstarna från Dior som jag skrivit om tidigare.
 
Jag blev superglad dels för att gåvan kom som en total överraskning
och dels för att jag faktiskt är i behov av en uppfräschning av både
sminkverktyg samt produkter nu så här när hösten kommer. Så tusen
tack än en gång!
 

Så är det fredag igen och man är ytterligare en vecka äldre. Som ni kan gissa är jag som alltid vid denna tid på dagen på arbetet och denna dag är inget undantag. Har precis avslutat min rapport efter lite småjusteringar och nu känns det så där underbart härligt när man är i mål med en arbetsuppgift som kanske har legat och gnagt lite så där i bakhuvudet. Är nöjd med facit i hand och beställaren av granskningen borde bli glad hon också då resultatet såg mycket bra ut. Alla nöjda och glad precis som det ska vara några timmar innan man ska vika hemåt och fira helg.

 

Helgen är fortfarande ganska oplanerad, men för den skull behöver det inte betyda att det i slutändan blir händelsefattiga dagar. Tvärt om hoppas jag på rikligt med energi, kul och sköna dagar. Jag har några saker på ”to do” listan som jag hoppas att jag har inspiration till att ta tag i och främst då att höstrensa i skåp, lådor och garderob. Skulle gärna också ta en sväng på stan för att uppgradera mig höstgarderob. Dock är det helt klart smartast att ta rensningen först, för det har alltid en benägenhet att dyka upp plagg som man glömt att man hade, så rensa först och fylla på sedan, inte tvärt om och där ska jag vara benhård även om det är lite roligare att handla!

 

Ha nu en bra fredag så hörs vi antingen lite senare eller imorgon igen!

Många varma kramar ♥ 



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fantastisk man du har! Urgulligt av honom! Håller med om att det är viktigt med bra borstar mm till smink. Resultat blir så mycket bättre! Tänk att det redan är fredag igen. Veckorna går så fort så ibland hinner jag knappt med själv ;) För mig är det ett tecken på att det är bra! Hoppas du får en underbar helg! Lycka till med eventuell garderobsrensning och shopping =) KRAM

2009-09-04 @ 11:19:54
Postat av: Ida

vad gulligt av honom!

2009-09-04 @ 11:22:33
URL: http://idasundelin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maria:

Det är för att jag är en fantastisk fru som jag fick presenten kan jag meddela ;-) Ja veckorna går hiskeligt fort, lite väl fort om du frågar mig.. Önskar dig en underbar helg och en stor kram!



Ida:

Ja det var gulligt gjort =)

2009-09-04 @ 11:26:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart att du är! =) Det har jag aldrig tvivlat på ;) Kramkram

2009-09-04 @ 11:43:27
Postat av: Nicky

Hej Anna!



Vad glad jag blev då jag såg att du lämnade en kommentar hos mig :) Tack snälla! :)



Jag älskar Iittala glas! Dina värmeljushållare är jättefina, gillar den färgen! Lyxiga borsta! Jag tycker att hemligheten bakom en snygg makeup är faktiskt bra borstar!



Ha en fin dag! Kram/Nicky :)

2009-09-04 @ 11:50:29
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Nä vad gulligt av honom! Lyxigt!

2009-09-04 @ 12:10:17
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maria:

Fniss ;-) STORA KRAMAR



Nicky:

Vasssego ;-) Ja visst är hemligehten bakom en snygg make bra borstar, det rä faktiskt sant! Hoppas att du får en härlig helg! Kram kram!!!



En bit av oss/Stämningsfullt:

Ja det var en gullig gest av maken min ;-) Trevlig helg! Kram

2009-09-04 @ 12:43:19
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha...jag är ju kvinna = smart! Jag kan ju läsa mellan raderna att du hoppades att maken skulle läsa din blogg, och att du sen skulle få borstarna! Men otroligt gulligt av honom, inget sagt om det :)Och nä, jag är inte avundsjuk..hihihi!

Kraaam

2009-09-04 @ 13:26:32
Postat av: Annas inspiration

Så gullig man du har :-)



hoppas ni får en bra helg & jag ser fram emot din entré på röda mattan :-)



kramis

2009-09-04 @ 15:18:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: AnnaS

Fin present till en fin hustru. Precis så som det ska vara. =)



Ville bara titta in och önska dig en riktigt trevlig helg!



Puss &kram



Ps. Kanske ses vi på röda mattan.. =)

2009-09-04 @ 15:53:20
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anna:

Hahah - så du tror att dte var sååå jag menade, aldrig inte en chans ;-) Trevlig helg! Kram



Annas inspiration:

Tack det samma raring! Stor kraaaam



AnnaS

Tack det samma och är det så att du också fått tag på biljetter??? Sååå nyfiken jag blev nu, vill gärna träffa dig på röda mattan =) Största kramen!

2009-09-04 @ 15:58:58
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh, I LOVE DIOR!

Jag har också dessa borstar och de är helt underbara! Inga hårstrån ramlar heller av! Vilket jag tycker är otroligt viktigt!

Fin karl du har! =)

Jag hoppas du får en kanonhelg med kärlek och god mat och dryck!

Massor med kramar till dig sötis!

2009-09-04 @ 16:43:26
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: AnnaS

Jajamensan visst är det som så. =) Jag har mycket snälla fd kunder som gärna skickar både det ena och det andra mellan varven. Mycket uppskattat så klart men det är sällan jag väljer att gå på tillställningar av olika slag, just denna gången är jag dock frestad.



Extra roligt är det ju förstås att kanske få träffa på självaste Starwoman i vimlet. =) Kram

2009-09-04 @ 16:51:52
Postat av: Zandra

Kul med överraskningar sådär, det är du väl värd Anna-Panna! :-)

Hoppas du får en bra och kul helg.

Fredags Kramar!!

2009-09-04 @ 17:05:13
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så snällt av honom ! Kram och ha en mysig helg

2009-09-04 @ 17:44:48
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Vilken man du har. :) Förstår att du blev glad och ännu bättre att du blev överraskad över att han köpt det.



Ha en mysig kväll, ska dra till kräftskivan nu. Mums med kräftor. Imorgon blir det 25-års fest och firande av farmor innan på dagen. Fullt upp.



Kramkram

2009-09-04 @ 18:52:24
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Anette

Så fin present! Alltid kul med överraskningar :)

2009-09-07 @ 23:16:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0