Tävlingsdags igen tillsammans med Creative Lounge!


Så här inför den stundande hösten är det nu dags för en ny tävling här på bloggen.
Även denna gång har jag äran att få samarbeta tillsammans med webshoppen: 


 
    

För att delta i tävlingen så klicka in hos Creative Lounge, surfa runt bland alla fina smycken. Välj ut det som du önskar vinna och skriv sedan en kommentar om
vilket smycke du valt i detta inlägg.

Observera att man inte kan välja klockor eller annat, tävlingen gäller endast smycke. 
Glöm inte heller att fylla i E-postadress!

Tävlingen pågår t.o.m. onsdagen 16 september.

LYCKA TILL

UPDATE : TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej,

Klart man är med när det vankas tävling.

Har länge tittat på den där "carpe diem" ringen. Den önskar jag mig =)



Tack för en jättehärlig blogg!

Kramar

2009-09-07 @ 18:07:09
Postat av: Petra- Designfragment

Så trevligt med en tävling! Jag vinner mer än gärna detta vackra armband;



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8852&art=1685364



Klassiskt och stilrent, precis som jag vill ha det!

2009-09-07 @ 18:15:41
URL: http://designfragment.blogspot.com
Postat av: elin

Så mycket fint! Jag skulle bli väldigt lycklig om jag vann armbandet "Design Armband Silverberlock" från OXXO. Som mammaledig är det svårt att unna sig dessa vackra ting, men detta armband skulle vara så fint på min handled till hösten.



tack för en fin blogg.

keam

2009-09-07 @ 18:15:57
URL: http://oliverblomdahl.blogspot.com
Postat av: Kristin

Oj, oj så mycket fint på Creative Lounge! Jag föll pladask för armbandet OXXO Armband Silverberlock., det är superfint! Jag är tyvärr lite dålig på att använda smycken, dock skulle det ändras fortare än fortast om jag vann detta!



Tack för en jättefin blogg & härlig tävling!



Kristin

2009-09-07 @ 18:17:08
Postat av: Malin S

Jippi för bra tävling !

jag försöker mig på att vinna OXXOs multistring with beads i vitt denna gång också. En solklar favorit ! Jag köpte ett som present till svägerskan men glömde mig själv ;)

2009-09-07 @ 18:22:53
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Precis som du ska jag snart på bröllop. Då jag är student har jag däremot inte råd att köpa en ny outfit som jag hade önskat. I dag har jag dock hittat en underbar marinblå klänning, därefter var jag och shoppade med min mamma och av henne fick jag en jättefin kavaj/kofta att ha över. Tillsammans med lånade skor från min syster och en snygg väska börjar min klädsel kännas komplett. Det som dock hade varit pricken över i hade varit det snygga armbandet "Oxxo desgin armband leather" att matcha min outfit med.



Tack för en jättefin och inspirerande blogg!



Kram Elin

2009-09-07 @ 18:35:33
Postat av: Tina

Vad kul med tävling.

Jag skulle gärna vilja vinna detta vackra armband:OXXO Design Armband Silverberlock

Jag skulle dock inte behålla det själv utan ge det till en vän som precis fått tvillingar. Då de föddes 8 veckor förtidigt har de spenderat många veckor på sjukhuset men har nu äntligen kommit hem.

Hade varit kul att få ge henne detta vackra armband.



2009-09-07 @ 18:51:57
Postat av: Mimmi

Hej,

Jag slank in på din fantastiskt fina blogg av "misstag" i förra veckan, och har nu fastnat :-) tycker att du skriver roliga och positiva inlägg och dina recept är supergoa, har provat flera stycken redan...

Såg att du hade en smyckestävling och då måste jag ju chansa :-) har såklart fastnat för Oxxos:s klassiska armband med silverberlocker, så det skulle jag gärna vilja vinna :-)Det är ju SÅ snyggt och tidlöst!

hälsningar

Mimmi

2009-09-07 @ 18:54:02
Postat av: Hanna

Om jag vinner denna underbara fina tävling så skulle jag blivit mega glad om jag vunnit en Oxxo Design Carpe Diem Ring, hade suttigt extra fint nu när man är gravid och vill glänsa lite;)



Kram // Hanna

2009-09-07 @ 18:56:18
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Louise B

Det finns så många fina smycken!

Mitt val föll på: Halsband "Fragile Earth"

Ett halsband som både är vackert att bära, samtidigt som man tänker efter på hur ömtålig vår jord är :)



Tack för en riktigt bra blogg!

2009-09-07 @ 19:02:54
Postat av: Malin

Hej!

Jag skulle så gärna vilja ha armbandet - NYHET Höst 09! OXXO Design Armband Silverberlock

Klassikern -

2009-09-07 @ 19:11:33
Postat av: Elin

Kul med tävling, inte för att jag brukar ha sån tur men vi provar ;-)

Jag skulle vilja ha OXXO Design Armband med Silverberlock, sååå fint!

Kram på dig

2009-09-07 @ 19:17:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Jag gillade armbandet som heter OXXO Design Armband Silvekarpt berlock, eftersom det är något extra över det. Men samtidigt blir det inte för mycket och silver är en stor favorit här hemma hos mig.



Hoppas du haft en skön måndag.

Mvh Emma



2009-09-07 @ 19:23:33
Postat av: Malin

Oxxo Design Armband MULTISTRING WITH BEADS skulle gärna få komma och bo på min handled =)

2009-09-07 @ 19:25:41
Postat av: Carolin

Hej Anna!



Hoppas du har haft en bra start på denna veckan!

Vad kul med tävling, men inte alls lätt att välja de finns så mycket fint. Efter lite velande bestämde jag mig för armbandet "OXXO Design Armband Silverberlock" vilket passar bra både till vardags och fest! Håller nu både tummar och tår för att turen ligger på min sida denna gång :)



Ha en fortsatt skön måndag!



Kram Carolin

2009-09-07 @ 19:36:54
Postat av: Ulrika

Hej.

Vilken perfekt tävling jag hittade hos dig. Har varit sugen på ett sånt här armband så länge:



Oxxo Design Armband MULTISTRING WITH BEADS

Supersnyggt somrigt armband från Oxxo Design med pärlor, prismor & silverbollar.



Färg: Vit/Beige



Tack för en härlig blogg!!

Kram Ulrika

2009-09-07 @ 19:39:24
URL: http://metrobloggen.se/ulrikarylandersson
Postat av: Josefin

Vilken rolig tävling, den är jag gärna med i. Jag skulle vilja ha OXXO Design Ring Strass i strl 18.

2009-09-07 @ 19:41:23
URL: http://erikssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Gokväll Anna.



Kul att du har lite tävlingar här i bloggen. Man har ju otur i kärlek så kanske är turen större här.



Jag skulle vilja vinna halsbandet med en ängel och prinsesskrona. Alltid bra med en liten skyddsängel och sen kronan då i jakten på prinsen;)



Kraam

2009-09-07 @ 19:41:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh håller tummarna på att jag vinner. Då skulle jag vilja ha "NYHET Höst 09! OXXO Design Armband Silverberlock". Så grymt snyggt det hade varit :)

2009-09-07 @ 19:47:19
Postat av: Vanja

2009-09-07 @ 19:47:34
Postat av: Vanja

Ååå massa fint :) Men jag skulle nog trots allt välja "Armband hjärta" från Nord smycke 329:-



Kram Kram

2009-09-07 @ 19:48:54
Postat av: Carolina

Åhh va mycket fint de finns! Efter att ha ångrat mig hur många gånger som helst så kom jag fram till Oxxo Design Armband MULTISTRING WITH BEADS!

Så fint!



Ha en fin kväll!

2009-09-07 @ 20:00:16
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hei! Crative Lounge har så mye fint, selvklart vil jeg være med i konkurransen = ) Jeg ønsker meg "Halsband Hjärta" med hvit sten. Har bestilt flere ting fra shoppen allerede.... lyst på mye mer.. Krysser fingrene. Ha en fin uke! KLem fra Oslo

2009-09-07 @ 20:04:43
Postat av: En bit av oss

Hej!

Jag vill vara med och tävla!

Om jag skulle vinna så önskar jag mig OXXO Design Armband Leather.

2009-09-07 @ 20:07:32
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Sandra J

Hallå i stugan!



Va roligt att du kör en till tävling med Creative Lounge! Då får man hålla tummen extra hårt denna gången på att kanske knipa hem ett fint smycke :-)

Jag hade gärna velat vinna Oxxo Design Armband Ring. Ett smycke helt i min smak. Stilrent och vacket!



Tack för en inspirerande och superfin blogg. Är här inne varje dag och "snokar" runder ;-)



Ha en fin kväll! // Kram Sandra J

2009-09-07 @ 20:13:13
Postat av: Liselotte

Kul med tävling då jag nyss hittat till din blogg!



Om jag skulle få välja ett smycke från sidan skulle det vara det fina OXXO Design Armband Silverberlock.

Elefant berlocken påminner mycket om ett halsband jag fick när jag var mindre men slarvat bort. Skulle vara kul med en ny fast på ett mycket snyggare armband!



Tack för trevlig läsning! : )



Må väl!

2009-09-07 @ 20:13:58
Postat av: Mirva ♥

Hej Anna!



Om jag vinner tävlingen så skulle jag gärna vilja vinna ett par "Miss Dee Örhängen Helsingfors". Jag kommer att vara en hel del från min familj (sambo & två små barn) under hösten/vintern pga. en 15 veckors sjuksköterskepraktik i en annan stad...dessa örhängen skulle få mammahjärtat att tänka på barnen, att få tänka på alla vackra stunder tillsammans när jag saknar de som mest!



KRAM Mirva

2009-09-07 @ 20:15:29
URL: http://modellmini.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

jag skulle vilja vinna det armbandet som du har!

det hade varit den perfekta födelsedagspresenten då jag fyller 28år dagen då tävlingen slutar, dvs 16 sep!

2009-09-07 @ 20:21:51
Postat av: Emma

Jag fastnade för denna otroligt fina ring från OXXO: OXXO Design Ring Chrystal. Hoppas på lycka denna gång! :) Emma

2009-09-07 @ 20:24:24
Postat av: Carro Tjäder

Pearls for Girls - Halsband Pärla Ängel



Hejsan och tack för all inspiration du ger genom din blogg!



Jag skulle jätte gärna vilja ha en Ängel hängande runt min hals. Jag o min man genomgår just nu vår anda provrörsbefruktning. Det är väldigt jobbigt både för kropp och själ och jag skulle behöva lite extra kraft i form av en Ängel!



Kram kram

2009-09-07 @ 20:27:25
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Linn

Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg valgt meg ett OXXO Design Armband Silverberlock.

2009-09-07 @ 20:34:16
Postat av: Bellini me

Hej!!

Sitter på soffan nu och är helt utmattad av en otrolig tuff dag på jobbet, så tittar jag in på din blogg för min dagliga inspiration och ser tävlingen!

Självklart vill jag vara med och tävla...och helst få vinna Oxxo Design Halsband Silver.



Ha en fortsätt bra kväll och tack för en superbra blogg!

2009-09-07 @ 20:35:12
URL: http://bellinime.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Anna, Jag älskar smycken och denna tävling kunde jag inte motstå att delta i. Just nu är jag inne i en fas i livet då jag inte riktigt känner någon lust eller glädje i livet. Det är många faktorer som spelar in och till varför jag mår som jag gör. Om jag hade vunnit denna tävling så hade jag valt ringen Oxxo Design Carpe Diem Ring i storlek 19. Det är en super fin ring men den största anledningen till att jag skulle vilja ha den ringen är för att varje gång jag hade sett den på mitt finger skulle jag bli påmind att jag måste leva här och nu och ta tillvara på livet och att jag har det bra med många nära och kära som älskar mig för den jag är. Tack för en super bra blogg! Kram Hanna

2009-09-07 @ 20:43:11
Postat av: Zandra Gavernäs

Hej sockertopp!

ÅÅH vad glad jag blev nu när jag ser att du har startat en tävling på Creative Lounge, var inne på deras sida och hittade ett armband som jag suktat efter länge nu. Jag skulle vilja vinna det höstfina nya armbandet från Oxxo med två flätade band i svart och en bricka där det är inristat Oxxo, har länge letat efter ett sådant armband som jag ska matcha med andra armband som jag redan har. Det är verkligen ett super tjusigt armband som skulle pryda min handled fint i höst.



Var rädd om dig pärlan, tänker på dig kram kram:)

2009-09-07 @ 21:02:58
Postat av: Josefin

Vad roligt med en tävling och att du dessutom samarbetar med Creative Lounge. En webbutik en massa skönheter :)



Jag som snart fyller 25 år tycker det skulle passa utmärkt med ett fint armband från OXXO design (Armband Silverberlock) i födelsedagspresent. Jag älskar smycken och kan aldrig få nog av dem.



Tack för en ALLTID inspierande, trevlig, och läsvärd blogg. :) Du är en helt fantastisk bloggerska.



Stora kramar från mig. :)



[email protected]

2009-09-07 @ 21:09:39
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Linda V

Hej!

Det var ett svårt val att bara välja ett smycke.

Men jag hade velat vinna Pearls for Girls Örhänge Diamond för de hade lyst upp mig i höstmörkret!

2009-09-07 @ 21:11:19
Postat av: Sandra.M

Hej!

Favoriten hos Creative Lounge den här gången är Pearls for girls "Diamond ring"! :) En enkel,rejäl ring att ha ensam på vänster hand/långfinger.



/Sandra.M



2009-09-07 @ 21:15:10
Postat av: Marie

Jag skulle gärna vilja vinna armbandet från Oxxo "Multistring with beads". Eftersom jag är mitt uppe i bröllopsplanering så älskar jag allt som är vitt och med stenar och pärlor. Kanske får det till och med bäras på självaste bröllopsdagen! :)

2009-09-07 @ 21:19:48
URL: http://mrsmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hittade ett par fina örhängen. Det var hjärtan. Dem heter Miss Dee Hampton. De tyckte jag väldigt mycket om.

2009-09-07 @ 21:41:21
Postat av: Anna // barnshoppingbloggen

Hoppas jag blir den lyckliga vinnaren av ett armband från OXXO: http://www.creativelounge.se/shop/index.html

Älskar det!

Tack för en bra blogg!

2009-09-07 @ 21:46:00
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Anna!

Så kul med en tävling! För ca 3 månader var jag inne på nätet och sökte efter en maträtt på google som ledde mig till dig och din fina blogg och nu är fast! Blir så inspirerad av dig, så nu kommer in några ggr i veckan och hälsar på =). Jag har såå fastnat för OXXO Design Armband Silverberlock, skulle vara så kul att få vinna en finare present då jag är student och inte kan unna mig sånt själv. Tack för en riktigt mysig blogg!!!

Kramar Katarina

2009-09-07 @ 21:48:38
Postat av: Emma

Jag skulle inte tacka nej till "Exklusivt armband lyx" från Nord smycken. Det ser verkligen superläckert ut!

2009-09-07 @ 21:50:50
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Känner att NU är det min tur att vinna något ;-)



Jag väljer en höstnyhet:

NYHET Höst 09! OXXO Design Halsband Kedja 399:-



Snygg kraftigare länk med ett budskap på låset!! Läckert till mina svarta höstkläder.



Hoppas du har en bra start på denna vecka 37!



Stor kram / Ann-Louise

2009-09-07 @ 21:52:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sophia

Oj.. det där var inte en lätt sak. Men jag fastnade mycket för OXXO Design Halsband Kedja, snyggt runt spänne som en fin detalj. Men som sagt, var mycket där man skulle önska :)

2009-09-07 @ 21:56:56
URL: http://phialia.devote.se
Postat av: Susanne

Hej!

Härlig blogg du har! Om jag vinner skulle jag vilja ha halsbandet prisma med klar "sten".

Må väl o ha en fin vecka!

2009-09-07 @ 22:12:59
Postat av: Zandra

OXXO Design armband silverberlock(:

2009-09-07 @ 22:30:33
URL: http://zandrasvantesson.devote.se
Postat av: Ullis

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna det otroligt söta halsbandet "Pearls for Girls - Halsband Pärla Hjärta".



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Min mail: [email protected]

2009-09-07 @ 22:32:45
Postat av: Johanna

Hej tjejen! Vilken fantasiskt inspirerande blogg! Fresh and so clean... Blir alltid lika glad då jag får en idé till att göra om något i mitt hem eller laga något från all dina goda recept.



Om jag fick möjligheten att vinna ett smycke, skulle jag välja halsbandet "Fragile Earth". Då jag är en nybliven mamma till en liten Freja har vi ett vinterdop att vänta. Detta fina smycke skulle jag gärna bära vid det tillfället.



Kramar Johanna

2009-09-07 @ 22:43:17
Postat av: Carro

Hoppas du haft en bra dag :)



Jag hittade armbandet Laugh Love Live från Pearls for Girls som jag jätte gärna skulle vilja vinna. Laugh Love Live passar in så bra på mig :)



Tack för en mysig blogg :)



Kram

2009-09-07 @ 22:55:55
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/
Postat av: Marie F

Hej! Jag hamnade här lite av en slump. Jag brukar i normala fall inte fastna så starkt för livstilsbloggar (ursäkta, får jag kalla din för det haha) eftersom jag mest gillar renodlade fotobloggar). Men din var verkligen ljuvlig. Underbara inredningsinlägg och skän stil i texterna. Hit tänker jag komma tillbaka fler gånger. ha en trevlig kväll.

/Marie

2009-09-08 @ 00:17:31
URL: http://falkering.se/blogg/
Postat av: Naomi

Oxxo designs multistring with beads armband i vitt är fortfarande favoriten. Vackert till sommaren men också perfekt till vintern, en frostig look. Love it!

2009-09-08 @ 02:11:30
Postat av: Susanne

Nu måste det vara min tur att vinna. Ligger hemma och är sjuk idag och tycker så synd om mig själv ;o)

Om jag vinner vill jag ha OXXO design armband silverberlock, såååå snyggt!

Nu håller jag tummarna för att jag vinner detta underbara armband.



Kraam

2009-09-08 @ 08:01:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle vilja vinna halsbandet "Fragile Earth" Det är ett så fint halsband med ett mycket viktigt budskap. Har tittat på det länge och skulle bli så glad om det fick hänga runt min hals.

Tack för en trevlig blogg!!

2009-09-08 @ 08:19:40
Postat av: tina

Om jag vann skulle jag jättegärna vilja ha Oxxo Design armband leather. Tror att det här är det tyngsta året i mitt liv med förlorat jobb, dödsfall i familjen och allt som bara kan finnas så det skulle verkligen vara roligt att få vinna.



Tack för en bra blogg med fina inredningstips.



Hälsningar tina

2009-09-08 @ 08:40:58
Postat av: Therése

Hej Anna, jag skulle vilja vinna armbandet Multistring with beads från Oxxo Design i vitt.



Passar på att tala om att dina inredningsbilder är en stor inspirationskälla för mig när jag nu precis håller på att göra om mitt hem. :-)

2009-09-08 @ 08:47:25
URL: http://stockholmsdagar.blogspot.com/
Postat av: Pethra



Skulle jag ha turen att få stå som vinnare så hade jag velat få Armbandet Silverberlock från OXXO Design.



Hoppas du får en härlig dag!

2009-09-08 @ 08:52:09
Postat av: Jenny

Pearls for Girls Prinsesskronan, armbandet!

Superfint tycker dom har så himla fina smycken & har faktiskt inget därifrån så skulle bli såå glad om jag hade turen att vinna detta!

Sen använder ja aldrig armband eller väldigt sällan så skulle vara kul om man hitta sitt favvis..

Kram

2009-09-08 @ 09:13:09
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej,

Vad roligt med tävling! Jag skulle väldigt gärna vilja ha ringen "Carpe Diem" från Oxxo Design.



Hoppas du får en trevlig tisdag!



2009-09-08 @ 09:15:20
URL: http://gilraens.blogg.se/
Postat av: jessi

Så roligt med en tävling, jag brukar inte delta men kunde inte motstå när det handlar om så fina smycken!



Jag skulle bli glad om jag vann Pearls for girls halsband Pärla Hjärta, jag älskar ju hjärtan! Hjärtan påminner mig om allt det goda i livet, kärlek, vänskap och godhet. Det som gör livet värt att leva!



KRAMISAR!

2009-09-08 @ 09:19:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vilken perfekt tävling just nu. Tappade ett av mina örhänge som jag fått i gåva därför skulle jag välja ett nytt par från Pearls for Girls - Örhänge Diamond om jag vann.

2009-09-08 @ 09:30:29
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Anna!



Wow va mycket fina smycken!



Jag har inte ändrat min smak sedan den förra tävlingen du hade tillsammans med Creative Lounge. Jag står fortafarande fast vid att OXXO Design Armand med en massa fina silver berlocker på - klassiskt och tidlöst!



Vill även passa på att tacka för en superbra blogg med fina texter och bilder som är en fröjd för ögat!



Kram!



/ EM, trogen läsare



2009-09-08 @ 09:33:29
Postat av: Anna

Nord Smycken - Halsband Hjärta är helt klat min favorit! Skulle bli galet glad om jag vann.

Kram på dig!

2009-09-08 @ 09:36:42
URL: http://vildvader.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad roligt med en tävling! Om jag vann skulle jag vilja ha ringen: OXXO Design Ring BIG Chrystal. Eftersom jag och min sambo precis förlovat oss så skulle dom ringarna passa så snyggt ihop på var sin hand! Ha en underbar dag! Kram Sofie

2009-09-08 @ 09:45:37
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Åh jag som kikat länge på deras hemsida!:)

Jag skulle vilja vara med och tävla om: OXXO Design Armband Silverberlock!



Så snyggt!

2009-09-08 @ 10:41:11
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Caroline

Hej Anna!



Jag skulle bli glad över att vinna det underbara OXXO Design Armband Leather. Så snyggt till stickat i höst!



Tack för en härlig och inspirerande blogg!

Kram Caroline

2009-09-08 @ 10:48:54
URL: http://hill.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad kul med ännu en tävling från Creative Lounge!:D



Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle jag välja ringen "Pearls for Girls - Ring Diamond". Den var så himla vacker!!



Kramar

2009-09-08 @ 10:49:37
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Nillan



Oj va kul med tävling igen! Som att kliva in i en godisaffär när man ska välja bland alla fina smycken. Fastnade för Oxxo Design Armband Svart, jätteläckert ! Håller tummarna hårt, hårt !

Tack för en jätteinspirerande blogg, man blir så glad varje gång du gjort ett nytt inlägg :-)



2009-09-08 @ 10:59:37
Postat av: Marie

Jag skulle gärna vilja vinna: OXXO Design Armband Silverberlock.. när man nyss varit föräldraledig i ett år drygt och nu pluggar så är inte saker till sig själv första prio... Så jag skulle gärna ha ett snyggt armband på armen nu i höst:) Tack för en bra blogg och för att du alltid svarar på kommentar frågor.

2009-09-08 @ 11:08:25
Postat av: Anna

Skulle bli så glad om jag vann ett tro hopp och kärlek halsband från Nord. Det är ett budskap jag gärna skulle bära med mig runt halsen varje dag, eftersom jag kämpar med ett långvarigt ryggproblem. Jag försöker hitta saker som stärker mig i vardagen och att vinna ett snyggt halsband skulle vara härligt. Tack för en inspirerande blogg som jag också får extra energi av varje dag. KRAM...

2009-09-08 @ 13:34:34
Postat av: Johanna

Riktigt snyggt armband önskar jag mig inför min stundande födelsedag (24 sept)

Oxxo Design Armband Berlocker

2009-09-08 @ 19:48:06
URL: http://jheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oxxo Design Armband Berlocker är helt underbart! Det skulle jag vilja vinna :-)

2009-09-08 @ 22:38:06
Postat av: Samira

Åh.. hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna "Design Armband Silverberlock" från OXXO" å min sjuka systers vägnar, hon skulle få den i present! Hon har nämligen en svår magsjukdom och ska genomgå operation men hon klagar aldrig och är alltid så generös! Dock är jag student och kan inte alltid vara generös tillbaka.



kram!

2009-09-10 @ 00:02:35
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: Dan Larsson

HJÄLP mig att överaska min vackra sambo!

Hon hade blivit otroligt glad för ett "OXXO Design Armband Silverberlock"...



tack

//Dan

2009-09-10 @ 11:33:25
Postat av: Anna Alvarsson

Hej Anna. Hittade din blogg genom din vän Katarina "Kattabloggen". Läser dagligen din blogg och tar del av dina matlagningstips. Härligt med inspiration. Jag skulle gärna vilja få armbandet hjärta från Nord Smycken. Vill visa min dotter Nelly snart 13 månader de fina berlockerna. Hon kommer att älska det. Dessutom tycker jag att jag är värd det då jag är en mamma med ett stort hjärta. Tack för en fin blogg. Kram Anna

2009-09-10 @ 22:28:57
URL: http://annaalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Anna! Jag skulle vilja vinna "OXXO Design Armband Leather". Denna tycker jag att jag är värd efter en hel sommars jobbande och när jag nu "endast" har två år kvar att studera. Jag håller tummarna:)

2009-09-10 @ 23:08:10
Postat av: Eva

Hej!

Har läst din blogg ett tag nu efter att jag hittat hit via Ellos hemsida. Där lämnade du en kommentar på en öppen spis som du hade köpt - jag har nu en likadan spis! Den är jättefin!



Jag vill vara med och tävla och om jag vinner önskar jag mig halsbandet "Fragile Earth" från Nord smycken.



En härlig blogg har du med många fina bilder och bra tips på god mat!



/Eva

2009-09-10 @ 23:17:36
Postat av: Sofia

Ojoj så mycket fint det fanns att titta på.

Jag skulle jätte gärna vilja ge min dotter Pearls For Girls Armband Pärla Vit.



Tack för en jätte bra blogg.

2009-09-10 @ 23:25:16
Postat av: Pernilla Eriksson

Något som jag försöker lära mig efter några jobbiga år...att ta till vara på varje dag...Carpe Diem ringen är klockren för mig...fånga dagen...

Kram

2009-09-11 @ 07:40:40
Postat av: björken

Fastnade för oxxo designs armband silverberlock håller tummar och tår

2009-09-11 @ 07:43:54
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har aldrig deltagit i en bloggtävling men nu kan jag inte låta bli! Jag skulle bli så lycklig över att få vinna Biarritz Halsband (som har två brickor). Detta halsband skulle jag med stort hjärta och mycket värme ge till min älskade mamma som avslutade sin cellgiftsbehandling för bröstcancer för 6 veckor sedan. Om det är möjligt skulle jag lämna smycket för att i de två brickorna gravera in : TILLIT STYRKA. Jag håller mina tummar hårt! Kram Petra

2009-09-11 @ 07:50:08
Postat av: Louise Andersson

Hej Jag vill gärna vara med och tävla..jag skulle önska pearls for girls armbandet prinsesskrona till min mamma som har det så tufft just nu, hon behöver all uppmuntran för att hon är en otrolig fru,mamma, mor-mor!

Kram

2009-09-11 @ 08:22:51
Postat av: Erika

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna nyheten för hösten - OXXO Design Armband Leather.



Tack för en mycket inspirerande blogg som jag hittade för bara några dagar sedan. Jag har nu ägnat massor av tid och läst igenom alla dina inlägg sedan första början.. Än en gång - bästa bloggen just nu!! :)



/Erika

2009-09-11 @ 08:24:10
Postat av: Wojtan ♥

Hej



Jag är gärna med och tävlar. VInner jag så skulle jag välja det underbara halsbandet från Oxxo, det med den tjocka kedjan ,ringen och det fina fästet.



Önskar dig en underbar helg.



Kram Wojtan

2009-09-11 @ 08:31:39
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Erna

Vilken fantastisk tävling!

Som heltidsstuderande småbarnsmamma skulle det vara en fantastisk LYX att få vinna ett av de vackra smyckena. Jag skulle gärna vilja vinna detta vackra armband:OXXO Design Armband Silverberlock.

Tack för chansen och inspirerande blogg!

2009-09-11 @ 09:01:02
Postat av: Eva

Hej.

Är gärna med och tävlar, om jag vinner önskar jag Carpe Diem ringen.

Eva

2009-09-11 @ 09:12:34
Postat av: Anne-Lie

jag skulle bli glad för vad som helst, har bara ett par örhängen i min ägo då mitt smyckesskrin blev stulet vid ett inbrott när vi var på semester i somras. Jag blev förtjust i halsbandet på bilden direkt dock, det som heter "Fragile Earth" så om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag välja det. Tack för kul tävling!

2009-09-11 @ 09:36:39
Postat av: sandra

Oj oj oj så mycket fint men det som jag fastnade för var Halsband med stjärna & kors, otroligt fint med ett grönt kors.



Håller tummarna o hoppas på tur.



2009-09-11 @ 09:46:31
Postat av: Mia

Jag vinner gärna Nord smycket Fragile Earth, det säger mycket om världen!

Tack för en riktig solskens blogg!

2009-09-11 @ 09:50:02
Postat av: Maria hall

Jag är gärna med och tävlar!Jag har tre underbara pojkar ålder 9,17,19. Jag bara kände att detta smycke skulle jag vilja ha som ett minne. Skydda deras värld! "Fragile aerth" Må så gott!Hoppas på vinst.

2009-09-11 @ 10:09:06
Postat av: Annica

Jag är mer än gärna med och tävlat och om jag skulle ta hem det underbara första priset skulle jag hemskt gärna vilja ha OXXOs armband Silverberlock på min handled.



Annica

2009-09-11 @ 11:08:07
URL: http://olivendays.devote.se
Postat av: Johanna

Hej!

Vilka underbart vackra smycken.

Jag har fastnat för "Design Armband Silverberlock från OXXO det är så fint.



Tack för en härlig och inspirerade blogg.

2009-09-11 @ 11:09:40
Postat av: Helle

Jag skulle gärna vilja vinna Oxxo design armband silverberlock, var hur fint som helst!



Tack för en bra blogg!

2009-09-11 @ 11:48:52
URL: http://hewe.blogg.se/
Postat av: Karin Josefsson

Hej



Jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen. Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha OXXO Design Ring Chrystal den tycker jag är grymt snygg.



Hälsningar

Karin

2009-09-11 @ 17:08:14
Postat av: Pia

Elegant blogg. Jag är gärna med och tävlar! Ett nytt smycke vore uppgiggande efter en vecka med barn med halsfluss och scharlakansfeber. TGIF och pencillin som hjälper.

Kram

2009-09-11 @ 19:58:27
Postat av: Anna

Brukar aldrig kommentera, men denna chans kan jag inte missa! Har länge spanat på OXXO Armband Silverberlock, som student är det inte ofta man kan kosta på sig "onödigt lyx" men nu kanske man får chansen att känna sig lite extra fin! Tack för en inspirerande blogg.

2009-09-11 @ 20:40:33
Postat av: mia i uppsala

Så klart jag vill tävla , ett nytt smycke skulle verkligen vara fab!

2009-09-11 @ 21:22:56
Postat av: Jennie

I´m in love with: OXXO Design Armband Leather.

Det skulle jag helt klart välja OM jag skulle vinna.

Parfekt till en partyoutfit eller liva upp en lite trist dag på jobbet.



Redan klickat hem en ring från shoppen som hade mycket snyggt. Tack för tipset och ett lycka till till mig själv :)

2009-09-11 @ 21:49:54
Postat av: Karolina Johansson

Hej!

Tack för en spännande blogg! Jag har nyss (ca 2 mån) hittat hit! Jag önskar mig berlocken, den är helt underbar! Jag behöver lite uppmuntran nu när jag både pluggar heltid på C-nivå och jobbar heltid och samtidigt ska försöka vara mamma, fru och husägare! Pust och stön!

2009-09-12 @ 12:18:46
Postat av: Josefine

Jag skulle gärna vinna armbandet "Pearls for Girls - Armband Hjärta" - helt enkelt för att jag inte äger ett enda armband! Det är sant! : )



Håller tummarna för att jag ska kunna fylla på mitt lilla smyckesskrin!

2009-09-12 @ 13:40:46
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag är så gärna med och tävlar i denna fantastiska tävling.



Ringen från OXXO föll jag för direkt. Carpe Diem. Man måste ta tillvara på dagen.

Maken och jag har haft det jobbigt ett tag och vi kämpar på. Under hela veckan som gått så har jag använt just Carpe Diem som en mantra.



Avvaktar tills tävlingen avslutats. Sen gör jag min beställning ;). Guuuuuuuuuuuud så mycket fint.



Kram på dig!

2009-09-12 @ 23:10:00
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Piffa och puffa

Självklart vill jag vara med och tävla om ett fint smycke. Om just JAG vinner skulle jag vilja önska mig en ring där det står Carpe Diem på. Ringen är i både matt och blankt silver. Lycka till önskar jag mig själv och hoppas jag vinner eftersom jag fyller 40 år dagen innan, alltså den 15 september.

Kramar Anette

2009-09-13 @ 10:21:13
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Kattis

Vilken underbar tävling, jag är gärna med!

Om jag vinner skulle jag välja Halsband Kors (med svart kors) från Nord Smycken.

KRAM

2009-09-13 @ 10:33:21
Postat av: Linda

Hej!



Fin blogg :)

Vinner jag vill jag gärna ha ett par öronhängen.



kram



2009-09-13 @ 13:42:28
URL: http://tradgatan21.bloggagratis.se
Postat av: Maria Berglund

Halsbandet från NORD, fragile earth skulle passa mig super! Jag är en glamorös mama med ett miljömedvetet tänk och halsbandet känns bara sååå rätt runt min hals! Jag har ganska nyligen hittat hit men jag har läst i kapp mig och nu är jag inne varje dag och blir inspirerad! Tack för en blogg helt i min smak!

/Maria

2009-09-13 @ 15:55:01
Postat av: CoSmoZ aka, patrik

Ah en tävling! kul ... det fanns ju tyvärr inte mycket kill saker men jag hittade ett halsband, som jag tror skulle uppskattas av det kvinnliga könet



http://shop.textalk.se/shop/8852/img71/h6171/1866171-rescaledpic-300x450.jpg



Dom hade riktigt sjyssta prylar, kan tänka mej att det kommer gå åt lite cash på denna sida nu när man ska bygga om lite ;)

2009-09-13 @ 17:25:55
URL: http://cosmoz.bloggsida.se/
Postat av: Sara

Brukar aldrig vinna något, men ger det ett försök ändå... För trots allt så är det ju så att det enda sättet man kan vara helt säker på att inte vinna, är ju ändå att inte tävla. Sååå håll tummarna för mej ;)

2009-09-13 @ 20:09:39
Postat av: Ankan

Oj vilken fin sida,halkade in här från min vän jezzas sida:-)



Tävlingar är alltid roliga så jag provar,om jag vinner så önskar jag mig carpe diem ringen:-) På återseende.

2009-09-14 @ 14:32:22
Postat av: Malin

Underbar blogg!

Önskar gärna halsbandet skydda vår värld om jag skulle bli vinnaren.

Ha en skön vecka,

Malin

2009-09-14 @ 16:07:06
Postat av: sofie

jag föll alldeles för ringen med den underbara texten 'carpe diem' (oxxo design), så den skulle jag gärna vilja vinna. : )

2009-09-15 @ 14:17:32
URL: http://sofls.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Anna.Läste precis om Galakvällen på "Flickan som lekte med elden" Häftigt!!Ska försöka se den i helgen.

Sen såg jag att du påminnde om tävlingen,så jag tänkte att jag skulle göra ett försök.Allt var fint (tack för tipset om denna sidan)Men jag föll för OXXO Design Armband Leather Berlock.

Jag skulle bli väldig glad om jag fick vinna armbandet.Har bara haft motgångar den sista tiden.Nu blir det lite privat,men jag fick igår besked att jag inte kan få barn.Min man och jag har försökt flera år och varit i kontakt med en spec.klinik i Gbg där dom utför provrörsbefruktning men jag har för dåliga värden för att det ska lyckas.Det känns lite konstigt att skriva detta till en "främlig" men mitt namn kommer väl inte ut.Så lite medgång med en liten vinst skulle göra mig lite glad.Ha en fortsatt bra dag!Och ännu en gång din blogg är underbar!!Kram

2009-09-15 @ 15:22:51
Postat av: Elin

Lätt tävling genom att bara välja, men ändå svårt att bara välja ett! ;)



"Oxxo Design Armband Svart" tycker jag var jätte snyggt och passar nu i höst :)

2009-09-15 @ 15:37:08
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vilken rolig tävling, den vill jag inte missa.

Jag skulle jättegärna vilja vinna ett OXXO design armband silverberlock :)

2009-09-15 @ 15:44:25
Postat av: Diana

Vilka fina smycken! Om jag vinner så skulle jag vilja ha örhängena Miss Dee Hampton :)

2009-09-15 @ 16:04:38
Postat av: Åsa

Jag älskar armbandet Silverberlock från OXXO Design (tror du har ett likadant...)så det skulle sitta fint med en vinst! Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-09-15 @ 16:20:45
Postat av: sofia

Åh va kul med en tävling! Jag skulle jättegärna vilja ha Oxxo Design Berlock Armband.



Mvh. Sofia.

2009-09-15 @ 16:55:02
Postat av: Therese

Jag skulle välja Halsband Prisma från nord Smycken men kan inte riktigt välja för jag är oxå väldigt väldigt svag för Carpe Diem ringen.. =) Så nu är även lilla jag med oxh tävlar.. Stor kram vännen..

2009-09-15 @ 17:14:58
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag testar lyckan här igen :) Är fortfarande helt förälskad i "Oxxo Design Halsband Peace" så det vill jag gärna ha om jag skulle vinna :)



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8852&art=2220776



Kram!

2009-09-15 @ 17:27:47
URL: http://www.emilysophie.com
Postat av: Cicci

Höll nästan på att glömma din tävling! Men armbandet från OXXO Design som heter "Armband Silverberlock" skulle verkligen pigga upp mig nu i höstmörkret!



Många kramar

2009-09-15 @ 17:37:23
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: MalinW

Vilken härlig tävling! Ger den en chans :) Jag fastnade genast för Oxxo Design Armband Ring. Det skulle sitta fint på min arm.

I övrigt, tusen tack för din inspirerande och positiva blogg. Här trivs jag!!

2009-09-15 @ 18:58:44
Postat av: Tessan

Åh, jag vill vinna halsbandet "Fragile Earth". Men det var svårt att välja bland allt fint! Gillar halsbandets utseende OCH symbolik:)



Najs blogg du har!

2009-09-15 @ 19:20:55
URL: http://tessanfridell.blogspot.com
Postat av: sofie the pungknäcker

Hej Anna! Höll på att glömma.. KLART JAG SKA VARA MED!!!



Mitt val är enkelt: CARPE DIEM ringen, för det mottot är bara SÅ JAG! och stilen på ringen likaså.



:D



you know this one:http://www.creativelounge.se/shop/index.html



Shiiiiiiiiiit! vad sjukt med 2200 pers på bion! helt galet, vilket upplevelse! häftigt!! synd bara så mkt annat löst folk.. hehe.. kunde väl bara varit ni och kändisarna ;) avundsjuk ab haha! har sett fram emot ditt inlägg hela dagen! pratade tom om det i bilen imorse!! (så kändiskåt är jag) haha nej jag skojade.. ;)



NU:idol!!



Kramar!!

2009-09-15 @ 19:56:01
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: sofie

haha nej men GUUUUUUUUUUUUUUD! hahahaha nu ser jag ju att jag skriver att jag heter "sofie the pungknäcker" hahahha men gud! HUR MÅNGA HR JAG SKRIVIT DET TILL!????! HAHAHAH!



alltså, förklaring: jag skrev det på skoj med anledning av en annan bloggares blogginlägg...



åh!!! SORRY!



typiskt mig. HAHA!



kramar

2009-09-15 @ 19:57:43
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anna

Jag skulle vilja vinna Oxxo Design Berlock Halsband Löv

2009-09-15 @ 20:07:24
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Jag skulle bli väldigt glad om jag hade turen att vinna ett Oxxo design armband i svart! Tack för en fantastisk inspirerande blogg, gillar särskilt din matlagning o inredning! Kram Åsa

2009-09-15 @ 20:35:14
Postat av: Annas inspiration

Jag skulle bli toppenglad om jag just vann halsbandet "fragile earth".

Vad roligt att få möjlighet att lotta ut så fina ting.



kraaaam

2009-09-15 @ 21:20:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Svejs, klart man vill vara med och tävla. Imorgon (16/9) är det beräknat att min bebís ska komma till denna värld, vem vet det är kanske mitt turdatum? Nu när man är allt annat än smal och snygg hade det piggat upp med ett nytt halsband. Oxxo Design Halsband Silver är det som jag önskar mig. Tack för en bra blogg som jag följer dagligen! /Kram

2009-09-15 @ 22:04:04
Postat av: Suzanne

Hej hej!



Vilken fin tävling!!

Om jag har lyckan att vinna så skulle jag välja smycket "Oxxo Design Armband Black And Diamond Balls". Otroligt vackert smycke som lätt går att matcha till det mesta.



Hälsningar Suzanne

2009-09-16 @ 10:29:46
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Theresé

Åh Anna! Vad kul att du fixar tävlingar nu med.

Måste ju självklart vara med!

Om jag vinner (hoppas hoppas) vill jag gärna ha Oxxo Design Armband Berlocker. Jättetjusigt som går matcha med sådant som jag har sedan tidigare!



Kramar Theresé

2009-09-16 @ 10:43:16
Postat av: Åshild

Hvis jeg vinner ønsker jeg meg perlesmykket i hvitt med hjerte på-kjempelekkert!!

2009-09-16 @ 11:21:58
Postat av: Jenny Sv

Kul med tävling. Känner att jag måste testa lyckan. Skulle behöva lite tur. :)



Om jag vann så skulle jag vilja ha "Design Armband Silverberlock" från OXXO. Den är så fin.



Kram Jenny

2009-09-16 @ 11:34:55
URL: http://livetsnjutning.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin

Jag skulle gärna vilja vinna Carpe diem ringen för den tycker jag har en sådan fin mening. Det finns så mycket att njuta av varje dag men ibland glömmer man just et, att njuta.

2009-09-16 @ 12:34:30
URL: http://fornimmelse.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej Anna!

Tack för en fantastiskt bra och inspirerande blogg som jag följer dagligen!

Jag skulle gärna vilja vinna det fina halsbandet Stav Carpe Diem från Pearls for Girls. Skulle vilja ge mig själv en lite present för att jag igår fick reda på att jag klarat min utbildning till Fastighetsmäklare. Har kämpat länge med mina studier samtidigt som jag varit ensamstående mamma vilket har varit tufft.



Kram Jeanette

2009-09-16 @ 18:46:04
URL: http://vitvaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0