Sliten denim i garderoben


Mina nya favoriter i garderoben. Jag är ingen jeanstjej
egentligen, men ibland är det praktiskt & dessa gillade
jag både i färg, form & pris. 


De satt dessutom okej på för ovanlighetsskull. Jeansen
kommer från H&M & kostade 498 kr. Bra pris för mig som
inte använder jeans så ofta.


Gäller ju att få valuta för sina pengar därför blir det aldrig
några dyrgripar till jeans för min del ;-)

Nu när jag väl är hemma efter en arbetsdag helt inomhus så har det mulnat över!!! Suck! Fick i alla fall några solstrålar på mig på hempromenaden. Maken hade dukat middagen på balkongen när jag kom hem och jag blev serverad en räksallad med bland annat färska handskalade räkor, det ni ;-) Det var supergott och till det mineralvatten för oss båda.

Nu sitter jag i soffan och tycker att jag känner skav och irritation i mitt högra öga och jag skämtar inte!!! Jag får nästan panik för jag hoppas verkligen inte att det är vad jag tror att det kan vara för då kommer jag bryta ihop var så säkra. Kanske jag bara inbillar mig, man kan ju faktisk få skräp i ögonen och liknande dessutom blåste det rejält påvägen hem, men samtidigt varför skulle jag få skav just nu? Jag ska kila och tvätta av mig sminket nu när inlägget är klart och så hoppas jag att irritationen försvinner lika fort som den dök upp utan någon jäkla virus!!! 

Ha en fin kväll nu och tack snälla alla ni som dag in och dag ut lämnar era kommentarer här inne. Jag uppskattar det så mycket ska ni veta och jag försöker för det mesta att återkoppla till er genom att skriva några rader bland era kommentarer, men ibland hinns det helt enkelt inte med och jag hoppas att ni har överenseende och förståelse för det. Jag läser alla kommentarer alltid!

Nu blir det spännande bokläsning och sedan Desperate Houswives klockan 21.00. 

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh söta! Jag hejar ju på dig och din ickesjuka personlighet :D

Bon chance gumman!

2009-05-26 @ 18:50:09
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hannah:

Tack snälla rara för att du heja på ;-) Jag är peppar, peppar oerhört sällan sjuk, så jag hoppas att jag knäcker och slipper ont i ögat också! Tror det går bra med din fina hjälp ;-) Kramis

2009-05-26 @ 18:55:31
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Jag hoppas verkligen att du slipper elände med ögat,

huh!!!

Fina jeans du har hittat till mycket trevlig pris.



Hoppas du får en bra kväll

kramar Anna

2009-05-26 @ 19:07:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag hoppas verkligen att det inte är något virus, näe det är bara vanligt skräp säger vi!



Alltså det är typiskt mig att snurra till datumen, jag bara ser framför mig om jag hade gjort större inköp och inte haft pengar på kontot.. Jag hade gjort bort mig o argumenterat att det ska finnas.. i värsta fall hade jag ringt lönekontoret på kommunen.. ha haa!!!





Härligt med bokläsning, jag måste köpa lite nya pocket nu inför sommaren o semestern! Om ca 3 veckor är jag i New york, jippie!!!!



Kramar till dig!



ps: vad fina gladiatorskor o jeans du köpt! Du är alltid så fint klädd, det är kul att se!



Kram

2009-05-26 @ 19:16:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Aj, då, förstår att du är orolig över ögat!!! Jag håller tummarna benhårt för att det inte är viruset! Men OM det skulle vara det, kan du ju tänka som jag brukar göra: Hellre det än magsjuka! Det är många sjukdomar jag väljer före magsjuka, om jag nu måste ha nåt alls. :)



Du ska veta att det uppskattas jättemycket, även när du ger respons på våra kommentarer. :) Förstår självklart att sånt inte alltid kan hinnas med, men det märks att du bryr dig och försöker, och det är det som är huvudsaken. Det är inte alla bloggare som har den inställningen... Självklart ska alltid en blogg vara för bloggaren själv i första hand, men du förstår säkert hur jag menar. :)



Massor kramar!

2009-05-26 @ 19:33:00
Postat av: Zandra

Åå jag hoppas verkligen att du inte har blivit smittad av maken... peppar peppar

Annars så ser jeansen jätte bra ut, jag är heller ingen jeans tjej men ditt fynd va jätte fina!

Ha en skön afton o hoppas veeeeerkligen inte att du vaknar upp med ett irriterande öga imörra.

KRAMAR

2009-05-26 @ 19:35:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Ana

Hejsan, var ett tag sedan jag kommenterade nu...usch skäms på mig:-(...Hoppas det inte är något med ögat och att det kanske endast är lite maskara som har smygit sig in...Riktigt snygga jeans, det är mitt favoritplagg, använder jeans alltid! Måste kika på dessa...Kram på dig och tack för att du alltid delar med dig så mycket och ständigt är så positiv...Man blir så glad varje gång man är här och läser!!!

2009-05-26 @ 19:58:50
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Annas Inspiration:

Trevligt pris gillas ALLTID ;-) Mitt kära öga skaver, men jag tror nog att det kanske ändå är något skräp för jag traskade in i ett moln av grus på vägen hem, fick i munnen också ;-)



jessi:

Ja vi hoppas på skit i ögat helt enkelt ;-)



Haha - ja jag tyckte det var lite kul med dina snurriga datum, fniss ;-)



Ja det är kul med läsning, jag är dock en periodare, ibland läser jag inget och sedan så på andra perioder plöjer jag fem sex böcker på rad.



Alltså jag är såååååååååå avundsjuk på er new york resa, men vem vet kanske drar vi västr ut på semestern vi också, hoppas!!!



Tack snälla ang kläderna, du är gullig du!



Kraaam



Rebecca:

Du har sååå rätt tusen ggr hellre virus i ögat än magsjuka för det är det ÄCKLIGASTE jag vet - Hua!!!



Jag förstår precis vad du menar ang bloggare och deras respons på kommentarerna. Det är kul att få respons, både på sina inlägg men även som läsare som ändå tar sig tiden att lämna kommentar hos någon. Visst ibland hinner man inte, men jag personligen blir jag ganska ointresserad av att skirva kommentarer hos vissa som ändå aldrig "svarar", sedan som sagt förstår jag att man inte alltid orkar/kan, men lite kan man väl begära annars så slutar i alla fall jag att kommentera. Vi är som sagt nog på samma våglängd jag och du ;-)



Stor kram



Zandra:

Nä det kanske bara är inbillning, tycker det känns bättre nu utan smink. Så jag hoppas!



Ja visst var väl jeansen snygga, det tycker jag också, även om jag inte kommer att använda dem varje dag precis ;-)



Ha en mysig kväll!



Kraaaaaaaaaaaamis



Ana:

Ögat känns bättre efter att sminket åkte bort, så du kan ha rätt att det var lite macara kanske, hoppas!!!



Jag tycker jeans är supersnyggt, men jag kan tycka att jag själv inte passar i det alla gånger, men du är säkert ursnygg i jeans :-)



Tack för dina snälla ord, jag försöker oftas se det positiva i saker och ting i alla fall även om även jag ibland så klart faller igenom..



Ha en mysig kväll!



Kramkalas!

2009-05-26 @ 20:06:07
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Hej Anna!



Se till att ha handdesinfektion hemma (äter dock upp ditt nagellack :-D) för ögoninfektion är ngt som smittar hur lätt som helst!



Coola jeans!



KRAMIS!

2009-05-26 @ 20:13:43
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Tack för tipset, jag tvättar händerna precis hela tiden här hemma, men handdesinfektion borde vi ha hemma, så det ska jag inhandlaimorgon! Tack snälla!



Jeansen föll mig i smaken!



Kraaamis

2009-05-26 @ 20:24:59
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: AnnaG

God afton min sköna.



Vill bara titta in och önska dig en riktigt härlig tisdagskväll!

Tack för att du förgyller min dag.♥



Kram kram



Ps. Som Starmama sa ovan så rekommenderar även jag starkt handsprit till både dig och maken.

Och jeansen var riktigt snygga och vilket kap! Bra jobbat! =)

Kramis

2009-05-26 @ 20:25:38
Postat av: Anna - Starwoman ☆

AnnaG

Tack själv, du förgyller ju mina dagar med dina kommentarer titt som tätt =)



Hoppas du får en mysig tisdagskväll!



Massa kramar

Anna

2009-05-26 @ 20:32:59
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: christin

De har en väldigt fin ljus tvätt och ser snygga ut :) Vilken tur att få tag i snygga jeans

2009-05-26 @ 20:42:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag hoppas också att det bara var skräp som gett ett litet sår på ögot som skaver nu...jag skulle också bryta ihop! Man blir ju så ljuskänslig också och nu när det är så soligt. Eller var soligt för nu regnar det!



Är ingen jeanstjej heller.Har nog fel kropp för det och har alltid haft även som ung och smalare för de skaver och korvar sig tycker jag. Ha ha vilka problem!



Kram

2009-05-26 @ 20:42:28
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Johanna

kan du inte vissa bilder på de du shoppade?;)

2009-05-26 @ 20:43:09
Postat av: Ann-Louise

Just ja!

Sonen blir nästan generad att en så söt tjej vill ge honom en kryapåsig kram, men han ser nog lite piggare ut tycker jag ;-) Tack tack



Kram igen!

2009-05-26 @ 20:44:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Christin:

Ja jag gillade också den ljusa tvätten. Jag är nöjd ;-)



Ann-Louise:

Jag tror att det kanske är lite inbillning, är bättre nu efter jag tog bort mascaran ;-)



Haha - inte skönt när jeansen korvar sig, håller helt med, haha!



Kram



Johanna:

haha - det är ju det jag gör! Örhängena och jeansen var några av de sakerna jag shoppade, måste ju se till så jag har saker kvar att visa hela veckan jue ;-) Kram på dig!



Ann-Louise

Jag måste ju vara en "tant" i hans 17-åriga ögon - haha, så han ser väl piggare ut för han blev livrädd och tänkte att bäst att krya på sig så man får vara i fred från tanterna, haha! ;-)



Kramis

2009-05-26 @ 20:53:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

SICKET JEANSKAP!!! DE ÄR SJUKT SNYGGA! måste kolla efter dem!!! hej å hå! köpstopp hahah!!



KRAMAR

2009-05-26 @ 21:09:26
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Malin S

Väldigt snygga jeans ! Om jag hade varit i min "normala" storlek hade jag lagt tassarna på ett par också.

Nu hoppas jag verkligen att viruset inte har spridit sig till dina ögon. Om det gjort det så är det ju övergående. Skönt att det inte var en bakterie som fått fäste. Kvällskramar från mig och Macbaby =)

2009-05-26 @ 21:39:54
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej

Mycket snygga jeans och vilken fin blogg du har!

kram Angelica

2009-05-26 @ 21:44:16
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Sue

Mycket snygga jeans raring!!!! Kul när man hittar de "där"...



Hoppas verkligen att ögat inte blir dåligt!



Kram sötis och ha en mysig kväll!

2009-05-26 @ 22:51:59
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har, jag har suttit här länge, länge nu och kollat runt och inspirerats. Måste bara fråga en sak, när du målade om sängen, slipade du först sängen då innan du började måla? Här kommer jag kika in ofta nu! Ha d bra! Kram

2009-05-26 @ 22:54:56
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tittar in varje dag hos dig.Och jag har provat att göra många av dina recept,mums =)Hoppas att mannen har blivit bättre och att du INTE har fått samma virus! Ha det gott! Kram

2009-05-27 @ 07:09:56
Postat av: Zandra

Utmanad :-)

2009-05-27 @ 13:21:30
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygga Jeans!! Jag är "periodare" med jeans. Det finns vissa som är riktigt sköna men jag har problem med byxor (storlekarna).



Ooops, det gick snabbt för det där viruset att "flytta" till dig också. Hoppas det inte blir allt för långvarigt. Men du ser ju i alla fall ;)



Som Ana skrev; Man blir så glad av din blogg!

Den är så kul att läsa. Du delar med dig av allt möjligt, både text och bilder. Vilken tur att du började blogga! :)

2009-05-27 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0