Mera puder i garderoben


Ännu ett fynd som inhandlades i påskhelgen. En topp även den i puderrosa 
snygg under en kavaj/kofta eller bara som den är...

Söt rosettdetalj framtill. Toppen kommer i från H&M och kostar 149 kr, ett fynd
tycker jag!

Voíla hemma efter dagens arbete. Ännu en sallad har landat i magen, jag har verkligen en hang up på sallader just nu märker jag nu när jag skriver det här. Denna kväll blev det i vilket fall en med bland annat ägg och tigerräkor, supergott!

Strax blir det till att plocka fram weekendbagen och gå igenom det som ska packas med ner till Västkusten till helgen. Ska verkligen passa på att njuta med familjen de få timmar det blir i slutändan med resvägen inräknad fredag till söndag. Har inte träffat mamma och pappa sedan jul så det blir mys för hela slanten är tanken. Hoppas på fint vårväder, en utflykt samt minst en grillning. Maken drar vidare till Skåne hela helgen tillsammans med vänner så honom kommer jag inte att se röken av förutom på dit och hemresan.

Det blev ingen bebisshopping efter jobbet idag. Maken skickade ett gulligt mail på eftermiddagen om gemensam hemgång, så mitt hjärta smälte och vi traskade därför hem tillsammans i solen som lyst underbart här idag. Väl innanför dörren här hemma orkade jag inte bege mig ut mera för denna dag, så det får helt enkelt bli en liten presentshopping imorgon och då får vi hoppas att jag finner något passande. 

Det blir blir "Leila på Landet" klockan 21:00 för min del denna onsdag. Tycker att programmet är så mysigt och det är tack vare programmet och Leila som jag numera drömmer om mitt egna lilla sommartorp där jag kan mysa i trädgården och ha grillfester hela sommarhalvåret och bjuda på jordgubbsmojitos. Det hade verkligen varit något.... 

Ha nu en skön kväll så hörs vi!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Supersöt! Lite Blair i Gossip Girl (och Anna då) över den...



Ha ha, titta där! Riktigt snyggt med baddräkt och priset var ju helt klart överkomligt =)



Tror faktiskt inte det blir någon ny kamera i något av paketen. H var "klar" med min present redan i helgen så olyckan kom minst sagt olämpligt ;)



Kraam kraam

2009-04-15 @ 19:35:34
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh, du kan verkligen det där med HM-shopping. Jättesnygga plagg du har hittat! Jag tycker alltid att alla andra hittar så fina kläder där, men inte jag själv av någon konstig anledning. Får nog börja gå dit oftare kanske...



Trevlig kväll!



KRAM

2009-04-15 @ 19:51:48
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Starmama

På fredag ska jag åka förbi Nacka efter tentan! Du har gjort underbara fynd på HM! KRAM!

2009-04-15 @ 20:07:15
Postat av: Hanna

Jag måste verkligen tacka för recptete för världens godaste sallad:))) super god var den! Kommer bli en ny favis! Väldig söt topp du har köpt med.

Är så glad för din blogg är verkligen en av mina favoriter:) Krammar Hanna

2009-04-15 @ 20:09:28
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag blir så glad..

Inte nog med att det är mysigt att läsa din blogg, jag får ju så mycket tips och inspiration på både härliga middagar och snygga kläder. Hinner ju inte gå på stan så ofta (tyvärr) men när jag kikar in här så vips.. ett tips på något snyggt, superbra. Så naturligtvis gillade jag ju klänningen från Vero Moda. Kilade in där idag och den fanns i vit/blå randig men det vita var mer åt beige, typ krämvit. Är din det? Den ser mer kritvit ut på fotot. Den rödvita i butiken var dock mer vit.

Tack Anna för en underbar blogg

2009-04-15 @ 20:22:31
Postat av: Madeleine

Blev god sallad med ägg och räkor här också. skulle ju lätt kunna leva på skaldjur=)



Fin topp du köpt och vilket kap=)



Hoppas det blir kanon väder i helgen så du får lapa lite sol på Västkusten. Kraam

2009-04-15 @ 20:36:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hemma hos Katta:

Jag har aldrig sett Gossip Girl så jag har ingen aning, men den där Blair verkar ha bra smak ;-)



Lite kul med baddräkten ;-)



Hoppas det löser sig med kamera, du får köpa en själv istället, dock lagom kul när du hade en fungerande och så är bara lilla olyckan/oturen framme.



Ha en mysig kväll!



Kram



Jenny:

Ang min H&M-shopping tycker jag att det skiljer enormt mycket mellan olika butiker och vad jag hittar. I vissa H&M-butiker finner jag aldrig något och i andra så hittar jag alltid något som får följa med hem. Så det är kanske beroende på vad för butik du har nära dig att du inget finner..?



Ha en mysig kväll!



Kraaam



Starmama:

Ja kika in på H&M i Forum Nacka, där finns massa snyggt där just nu tycker jag! Lycka till på tentan först bara =) KRAM



Hanna:

Vad kul att du svänge ihop en likadan sallad, håller med så god =)



Blir så glad över dina snälla ord om min lilla blogg, TACK!!!!



Ha en ljuvlig kväll!



Kram

Anna



Jessica:

Åhh vad dina snälla ord värmer här hemma i soffna just nu! TACK! Det blir såå mycket roligare att skriva inlägg på inlägg när man får sådan positiv respons du precis gav mig.



Ang klänningen jag köpte från Veromoda härom sistens så är den vit och inte beige. Kanske finns det flera olika varianter? Men dem jag såg var blå/vita eller röd/vita..



Tack än en gång för din kommentar!



STOR KRAM

2009-04-15 @ 20:37:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Madeleine:

Jag skulle lätt också kunna leva på skaldjur, sååå gott och fräsch på någotvis. Ägg och räksallad är mums!



Ja visst var toppen fin, kalar jag kap för det priset, skön på är den också!





Hoppas också att det blir sol i stora lass till helgen. Både på Västkusten och i Örebro =) Eller jag hoppas faktiskt att det blir fint väder i HELA landet så vi alla kan lapa sol!



Massa kramar

2009-04-15 @ 20:40:53
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja, den var jättefin! :)

2009-04-15 @ 20:50:49
URL: http://jessicalinden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den toppen är supersnygg!

Har varit och klämt på den själv men jag har fått för mig att puderrosa och jag inte är en bra kombo.



Mysigt med en helg "hemma" med familjen! Hoppas du får sol och varma vindar!

KRAM

2009-04-15 @ 21:08:14
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad fint du shoppat! Puderrosa är riktigt fint. Speciellt när man fått lite färg på kroppen också ;)



Hoppas du haft en mysig hemmakväll, kraam

2009-04-15 @ 21:38:17
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vaa tyckte du att jag hade lagt upp det snyggt, jag tyckte jag var lite slarvig, men kan ej smälta hur mumsigt det var:)

Vill gärna ha receptet på den andra salladen du med har gjort:)??

Tack för att du gillade vårat kök och köksön, den är verkligen en stor favorit i vårat hem den gör så mkt:) I o med att vi har en öppen planlösning kök och vardagsrum sitter i hop ( vi älskar öppna ytor) så gör köksön så himla mkt! Mer foton på huset kommer:)

Vad glad jag blev när du skrev att du har länkat mig, jag ska med länka men tänka vänta lite tills min design är klar sen!!



Ha en super härlig fortsatt trevlig kväll!!

Kram //Hanna

2009-04-15 @ 21:42:35
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Hanna

den med ägg o tiger räkor:)

2009-04-15 @ 22:08:10
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jessica:

Ja visst var den söt =)



Emelie:

Jag föll för den direkt. Puderrosa är nog kanske en lite svår färg, hört fler som har "problem" med kulören. Jag tror dock att du säkert är jättefin i den färgen, du har ju dessutom vart i Thailand så du har ju säkert färg ;-)



Kraaam



Miia - There´s no place like home

Ja puderrosa är fint tycker jag, men precis som du säger krävs det väl sin bänna ;-)



Hanna:

I dagens sallad hade jag: ruccullasallad, kokt ägg delat i "klyftor", körsbärstomater, en halv avokado som jag skivat, tigerräkor som jag stekt någon minut i olivolja med pressad vitlök och havssalt och med lite, lite cayennpeppar på för lite hetta. (räkorna lät jag sedan svalna lite innan jag la dem på salladsbädden) Sedan hade jag lite minikeso till, men det är säkert gott med balsamvinäger till detta också, själv var jag dock mer sugen på keso denna onsdag ;-)



Kraaam

2009-04-15 @ 22:26:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej igen:)

Den salladen måste jag med testa en dag:) är alltid roligt o testa lite nytt:)

Sov gott!

Kram

2009-04-15 @ 23:04:55
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den toppen har jag med fast i marinblått/svart, riktigt fin!

Härligt att åka till västkusten i helgen, ska ju vara underbart väder har jag hört i helgen..



Åh nej då missade jag leilas program igår, trist :)

Kram

2009-04-16 @ 12:00:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja vem har inte en hang-up på sallad, tur att det är (relativt) nyttigt:)

Leila är så söt, för en gång skull lyckades jag pricka in hennes program och det utan avbrott, tjoho. Dem grillade räkorna såg så goda ut tyckte jag.

Grillning och jordgubbsmojitos lät inte fel alls.

Hoppas du hittar nåt gulligt idag då till bebisen.

2009-04-16 @ 14:22:39
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0