Välkommen till Sjöstaden


    
Lite bilder från i fredags när vi fick nycklarna och fick gå in och se lägenheten för första gången.

Nu verkar jag äntligen ha fått ordning på bloggen. Det har inte fungerat att skriva eller lägga upp bilder alls, men igår mailade jag ansvarig och nu verkar det fungera *Yippi* 

Här är allt på topp, flytten har gått mycket bra, nu är man dock väldigt sliten, men det känns underbart ändå, dessutom skiner ju solen varenda eviga morgon/dag så man kan inte annat än att njuta, underbart att gå ut med vattnet till jobbet.

Lägenheten är så underbar
och när allt väl är klart så kommer det bli superbra! Vi kommer dock att bli tvungna att bl a införskaffa oss nya kökmöbler, insåg när köksbordet väl var på plats att det är på tok för stort, så nu ska vi köpa ett runt bord istället med 4 st stolar till, tror att det kommer att passa bättre och ger ett luftigare intryck.

Hoppas att ni har det bra!

Många soliga kramar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅÅÅ äntligen! Välkommen tillbaka ;-) Som jag har saknat dej! hihi

Lägenheten ser helt FAB ut!! ME LIKE!!

Ha en skön solig dag. KRAMAR

2008-04-23 @ 10:16:23
Postat av: grombaben

Åh, bra du er bloggende tilbake. Leiligheten ser helt fantastisk ut, skjønner at du er glad og vil piffe den opp! KLEM

2008-04-23 @ 10:56:55
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Anna

Zandra:

Tack, skön dag på dig också! Kramiz



Grombaben:

Tack, jag tycker själv den är väldigt fin ;) Nu ska man bara piffa upp den också innan den är klar! Ha en skön dag! KRAM!

2008-04-23 @ 11:08:02
Postat av: Mia

Verkligen jättefint kök! Åh vad roligt! När får jag komma och fika? :)

2008-04-23 @ 11:11:14
Postat av: Anna

Mia:

Tack, så fort vi har fått klart får du gärna komma på en fika :-)

2008-04-23 @ 11:15:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Har tittat in här för att få en glimt av nya lägenheten, som jag misstänkte var anledningen till uppehållet.

Å det ser ju verkligen fiiint ut, och bättre blir det med er egen touch sen.

Kul att vi får följa med er hem!

=)

2008-04-23 @ 12:08:00
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Åh det ser fantastiskt fint ut! Men jag måste fråga har ni blå kyl/frys?? :-)

2008-04-23 @ 15:33:02
Postat av: Anna

LinaLotta:

Ja visst är det fint, blev så glad när vi väl fick komma inoch jag såg att allt var så fint :) Kul att du vill följa med ;)



Sofie:

Ja, vi har blå kyl och frys det är det senaste nu ;) Haha nä då, det är skyddsplast på dem på dem bilden, lika så runt micron, de finns inte kvar nu längre ;)

2008-04-23 @ 15:39:54
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka här :-)

Va fin lägenheten är, ska bli kul att se bilder när ni fått ordning på allt.

Vad ska ni göra med gamla bordet då?



Emil hälsar med en stor blöt puss till dig ;-)

2008-04-23 @ 16:16:35
Postat av: Anna

Anna:

Åh tacka Emil för det blöta pussen, gullungen ;) Tanken är att vi ska sälja köksbordet och stolarna, synd för jag tycker mycket om dem, men de får helt enkelt inte plats, det ser bara konstigt och intryckt ut nu :-( Vi kommer även att sälja soffan och fåtöljerna framöver, har bestält nya som också kommer passa bättre storleksmässigt.. Hoppas allt är bra med dig? Du får komma och hälsa på framöver, när det blir klart! Kramis, Anna

2008-04-23 @ 16:25:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Åh ser härligt ut... kul med helt nytt.. ska oxå flytta till helt nytt om en månad och jag längtar väldigt mycket... Hoppas ni tar det lugnt mellan all flyttning och ser fram emot lite bilder när möblerna är på plats :)

Kram kram

2008-04-23 @ 16:35:06
URL: http://betskii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej gumman!

Äntligen tillbaka! ;-)

Lägenheten ser underbar ut!!!

massa kram!

2008-04-23 @ 16:44:00
Postat av: sofie

Hihi! Men det är sant, det är ju inne med färger på vitvaror! :-) Döläckert har ni det i vilket fall!

2008-04-23 @ 21:21:32
Postat av: Madeleine

Härligt att se att du är tillbaka, du har varit saknad=)

Lägenheten ser väldigt fin ut och jag följer med spänning den fortsättning som kommer :)

Sköt om dig!

Kram Kram

2008-04-23 @ 21:31:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Elisabeth:

Ja lite bilder lovar jag så fort vi kommit i ordning som jag vill ha det :-) Ta hand om dig! Kramar



Emelie:

Jaaa, nu är jag tillbaka, känns bra ;-) Ja lägenheten är toppen! Kraaaamar



Sofie:

Hehe, ja det är väl det, men jag skulle inte vilja ha blåa ;) Tack!!! Kram

Madeleine:

Ja nu är jag tillbaka, känns underbart att vara saknad, har saknat detta, blir som en drog ;) Ja fortsättning kommer gällande lägenhetem, ska bara få till det som jag vill sedan kommmer fler bilder! Ta hand om dig! Kram



2008-04-23 @ 22:36:16
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad vackert hem du har!! wow.

vet du vart ert badkar kommer ifrån? Den verkar vara perfekt i storleken. vi letar nämligen efter ett liknande litet badkar. står det ifö på badkaret har försökt att zooma in utan resultat :)

2009-12-15 @ 12:57:35
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anonym:

Tack =)



Badkaret kommer från Gustavsberg står det på. Så kika i deras sortiment. Står tyvärr inget mer namn eller nr.



Lycka till!



2009-12-15 @ 17:49:57
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0