Sött så sött


Hittade dessa muffinsformar i silikon som ser ut som små tekoppar. Söta! 
I förpackningen för 199 kr får du 4 st och de finns att köpa här för den
intresserade.


Igår hade jag noll och ingen inspiration. Morgonen började bra med strålande solsken med precis den där friska höga höstluften jag beskrev i ett tidigare inlägg. Men sedan så mulnade allt det vackra över och jag med molnen.

 

Satt hela eftermiddagen och kände mig läskigt uppsvälld. Myran ♥ tar allt mer plats och trycker på magsäcken ibland vilket inte är särskilt behagligt för hans lilla mamma. Vet med mig att jag måste äta mindre portioner numera, men igår var det en himmelsk god fiskgryta till lunch så jag ”glömde” av det en stund mitt i njutningen vilket straffade sig i ganska snar anslutning till dess att lunchen var över. Inget synd om mig då det var självförvållat och jag borde insett att mitt glufsande skulle få konsekvenser, men inte mindre obehagligt för det. Dumma, dumma mig!


Idag ska jag direkt efter jobbet kila på några små ärenden och även hinna med att hämta ut två paket på posten som ligger och väntar på mig. Känner på mig att denna torsdag blir bättre än gårdagen för jag kan lova att jag INTE kommer att äta för mycket idag :-)

Ha en fin torsdag! Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Stämningsfullt

Hahaha men gott var det ;)

Ha en bra dag!

2010-09-02 @ 08:47:28
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Malena

KÄnner igen det där med att man äter för mycket och känner sig öken sen. Det tog ett tag innan man hade kontroll på det. Lätt att glömma av sig och komma på det när det trycker på för mycket.



Spännande med pakethämtning, hoppas att det är något roligt som väntar! Kan det vara till myris tro ;)



Formarna är jättefina! :)



Hoppas att du får en bra dag!!



Kram!

2010-09-02 @ 10:17:24
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Ajdå, du får be dina kollegor att stå redo med rottingen när du sätter dig till bords så att de snabbt kan reglera ditt matintag vid behov :-) Själv åt jag mig mätt på choklad igår på jobbet och orkade bara smörgåsar till middag, jag borde nog också be mina kollegor ta fram rottingen när chokladbitarna åker fram på eftermiddagen, hihi...



Ha en skön dag, kramar!

2010-09-02 @ 11:00:31
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Nicky

Otroligt söta!!! :) Tack för tipset!



Önskar dig en underbar dag! Kram/Nicky



2010-09-02 @ 11:31:46
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: anna p

Ja, usch kommer så väl ihåg känslan när man ätit för mkt. En sked kunnde liksom vara avgörande hur jag skulle må resten av dagen. Desutom var båda mina barn över 4 kg till min lilla späda kropp. Små portioner och äta offtare är det rätta och lätta valet precis som du själv listat ut ;)

Så spännande att följa din graviditet, blir nästan sugen på en tredje ;) Fast vi är nog nöjda som det är.

Kram anna och tack för hjälpen ang. stövlarna.

2010-09-02 @ 11:59:51
Postat av: sandra

Vilka söta muffinsformar! Hoppas denna torsdag blev bra! Kram

2010-09-02 @ 19:19:20
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0