Tjuvstartar morgondagen


Födelsedag i denna lilla familj imorgon. Tjuvstartar med
presenterna redan ikväll då vi inte hinner med det tidigt
imorgonbitti. 

Sött presentpapper med en liten sjörövare på. Perfekt val
av papper till en karl som fyller 38 eller hur ;-)

Imorgon vid denna tid strosar jag förhoppningsvis runt på Manhattan om allt går som det ska. Flyget lyfter 10:40 imorgon förmiddag och vi landar sedan 13:00 lokaltid i N.Y.C. vilket borde betyda en flygresa på runt 7-8 timmar om inte jag räknat helt fel. Hoppas jag har allt under kontroll nu bara. Biljetter – check! Pass - check! Tidningar - check! Amex – check! Kläder, skor och nessesär ligger fortfarande uppradade på gästsängen så nu är det bara att packa ner allt i resväskan här under kvällen så vi smidigt kommer iväg imorgon med taxin som är bokad till 06:45. Är inte direkt nervös inför flygresan, men tycker ändå att själva start och landning är lite småläskiga. Men maken brukar snällt låna ut sin hand som jag kan krama rejält när det bli alltför skakigt och läskigt för mig ;-)      

Ikväll blir det lite födelsedagsfirande här hemma mellan förberedelserna och packningen. Maken fyller år imorgon och det är bara han som fattas här hemma nu sedan kan vi tjuvstarta firandet med presenter och middag. Tyvärr har han mycket på jobbet som måste hinnas med innan avresan, så det blev inte riktigt som jag tänkt mig då han inte åkt från jobbet än, men men..     

Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg och vecka här hemma. Förhoppningsvis får jag möjlighet att blogga någon liten sväng under resans gång. 

Stor kram ♥


Kommentarer
Postat av: tina

Ha en riktigt bra resa!!!!!



Ser fram emot en massa tips för förhoppningsvis kommer jag och min bättre hälft dit i höst :)



Ha en härlig fredagkväll!



//tina



Ps, walk-in-close...ehh?? Klädkammaren blev dunderbra!!! :)

2010-05-07 @ 19:50:28
Postat av: Hemma hos Katta

Pefekt presentpappersval för såväl små som stora födelsedagskillar! ;)



Hoppas allt går bra imorgon och trevlig resa! Snart är ni i NY!!



Hoppas ni får en mysig kväll! Kraam



2010-05-07 @ 20:09:06
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha en fantastisk resa i underbara NY och var rädda om er!

Stor kram

2010-05-07 @ 21:41:53
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: Lykke

Hej!

Jag är pilot och jag lovar dig att flygresan kommer att gå fint :-) Tänk på att taxiresan till flygplatsen är betydligt farligare och turbulens är inget farligt, bara rörelser i luften. Har läst din blogg länge och gillar den mycket men aldrig kommenterat så det var väl på tiden.. Ha det så mysigt i New York, det är en fantastisk stad!!

2010-05-07 @ 23:01:44
Postat av: Sanna

Det var ett fint papper :)

Hoppas er resa blir superlyckad och att du/ni får med er lite roliga shoppingfynd hem. Ser fram emot att du visar upp dem i bloggen..! ;)

Kram

2010-05-07 @ 23:32:05
URL: http://www.litenkvinna.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hoppas ni får helt fantastiska dagar i NY! Är så avis på er! Du får göra en NY lista så man vet vart man ska gå om man väl kommer dit någon gång.... :) Handla nu en massa så vi kan få lov att vara lite nyfikna på vad det är du handlat oxå. Kraam

2010-05-08 @ 00:00:58
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha nu en alldeles underbar resa och njut av varenda sekund! Jag och smågrabbarna vaktar sjöstaden under tiden! Kram!

2010-05-08 @ 00:25:08
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Emma

Önskar er en UNDERBAR resa! O Grattis till maken din! : - )



Massa Kramar

2010-05-08 @ 10:08:10
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Cia

Hejsan,



Vilket underbart gulligt presentpapper :-). Var har du hittat det nånstans?



Ha en jättetrevlig resa! Ska bli kul att se vad det blev för shopping sen när du kommer tillbaka :-).



Kram

2010-05-08 @ 21:43:29
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Cia:

Pappret är köpt på Gekås/Ullared för något år sedan, köpte även ett i rosa med prinsessor på =)



Kraaamar

2010-05-09 @ 21:21:00
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0