Beauty flash balm


En perfekt taxfree-present hade Maken med sig hem igår,
Clarins Beauty Flash. Krämen kallas inte för Askungekrämen
för inte. Tack darling!

FREDAGEN är här vilket betyder dels sista arbetsdagen denna vecka och början på helgen och dagen före vår avresa mot Amerika. Känns väldigt bra just nu, skulle ljuga om jag sa något annat.   

Fick tvättat klart allt igår och sedan strök jag det som strykas skulle. Så nu ligger det några prydliga högar med våra kläder, både mina och makens i gästrummet redo att hamna i resväskan ikväll när det ska packas.

Nu måste jag kila iväg och ta tag i denna fredag. Ha det gott!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Mahim

Ohh vad härligt att åka till New York, tänk att det har blivit dags nu :) Hoppas du får en kanon semester!



Kram kram

2010-05-07 @ 08:23:05
Postat av: Jessica E

Hej Anna



Hoppas att ni får en helt fantastisk resa till New York!! Denna stad är underbar att besöka!! Jag har varit där 3 ggr och nästa år bär det av igen med tjejkompisarna för att fira att vi alla fyller 35 år.



KRAM Jessica E

2010-05-07 @ 09:15:36
Postat av: christin

Vilken fin och bra present! Önskar dig en trevlig resa till USA! :) Trevlig helg på dig

2010-05-07 @ 09:28:50
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag vill önska er lycka till på er resa! Jag hoppas så innerligt att ni kommer att få ett minne för livet! Jag håller tummarna att ni får ett bra rum med utsikt!

Njut så mycket ni kan, det är en fantastiskt stad. Jag tror du blir hopplöst förälskad!



KRAMISAR

2010-05-07 @ 09:44:58
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha det nu så underbart i den stora staden over there och sköt om er!! Kram Linda

2010-05-07 @ 10:14:08
Postat av: Annas inspiration

Krämen är SUPER,

länge sedan jag hade den i badrumshyllan men det ska det minsann bli ändring på.



Än en gång, TREVLIG RESA!

Kramar Anna

2010-05-07 @ 10:47:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sofia

Trevlig resa :)



Ska bli sååååå kul att följa med till NYC även om det "bara" är genom bloggen!

2010-05-07 @ 10:52:46
Postat av: Maxiander - A

Får önska dig en bra dag på jobbet och er en trevlig resa till NY!



Ciao

/A

http://www.maxiander.se

2010-05-07 @ 11:53:52
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Ann

Du verkar haft tur, att presenten inhandlades innan visakortet försvann ;)

2010-05-07 @ 12:06:22
Postat av: Maria

Hoppas ni får det helt fantastiskt i NY =) Ha en underbar resa och njut massa! KRAM

2010-05-07 @ 13:30:20
Postat av: EVA

HA EN UNDERBAR RESA OCH NJUT.

KRAM EVA

2010-05-07 @ 15:48:53
Postat av: Katarina

Lyckliga du som åker till New York imorgon. Du förstår inte hur lycklig du är förrän du kommer hem och inser vad du har varit med om. Jag är säker på att du kommer att ta staden till ditt hjärta som så många andra och då blir du en oss som längtar tillbaka hela tiden.

Ha en underbar vecka och njut, njut, njut.

Kram!

2010-05-07 @ 16:13:07
URL: http://manskligheter.blogspot.com
Postat av: Sjantika

Hoppas ni får det helt underbart på andra sidan Atlanten! Litar på att vi får se riktigt fina å MÅNGA bilder när ni e tillbacka i Svea! Å hoppas att flygplanen får gå som planerat! ;) Många fredasmyyyskramar från Skellefteå!

2010-05-07 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0