Fredagskväll i Sjöstaden



Just nu här hemma, nysstädat och en bukett med rosa liljor
på köksbänken och värmeljus i Iittala ljusstakarna.
 
Så är det fredagkväll och äntligen är arbetsveckan är över. Min tjänstetripp till Göteborg har varit riktigt bra. Träffade träffade tre riktgt trevliga personer och det blev faktiskt ganska många glada och spontana skratt mellan arbetsmötena. Igår efter första dagen satt vi ute på Avenyn och njöt på eftermiddagen. Riktigt varmt och härligt i solen. Jag fick till och med lite färg på nosen, underbart! Tågresorna både dit och hem gick bra och tåget var on time båda vägarna, perfekt!

Denna fredag har gått i ett och det är först nu jag verkligen har sjunkt ner i soffan. Fick ett glädjande besked på förmiddagen och sedan gick det mesta som en dans efter det. Nu ikväll har jag förberett inför helgen, nystädad lägenhet, tända värmeljus och fredagsbuketten på bordet. Mamma och pappa är på ingång och jag hoppas vädret vill visa sig från sin bästa sida dessa kommande dagar så vi kan tillbringa mycket tid i stan. 

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en riktigt härlig helg!

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har kikat in på din blogg flera gånger idag och väntat på uppdatering. Tycker att du skriver så bra och du verkar vara en härlig person!!



Trevligt med glädjande besked :-)

2010-05-28 @ 21:58:24
Postat av: Mikaela

Var gärna med och tävla om ett presentkort på Guldfynd till ett värde av 1000 kr :) Gå in här: http://mikaelafranzen.blogg.se/2010/may/tavling-i-sammarbete-med-bloglovin-guldfyn-1.html

2010-05-28 @ 22:06:32
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Greta

Här är allt kaos, "skolans dag" idag, bakar kladdkaka i sista sekund. Föräldrar på ingång, ostädat hus, ska hinna med hästen på ngt sätt idag med. Känner mig stress förlamad!



Glädjande besked = GRAVID!?? Gissar på det, GRATTIS!! =)



Kram/Greta

2010-05-29 @ 10:18:38
Postat av: Carolines hemligheter

Låter som en riktig toppenstart du har på helgen (eller toppenslut på arbetsveckan om man så vill...) med en snabb visit till Göteborg (åh, nu längtar jag dit... tur att det inte är så långt kvar till semstern nu), glädjande besked och fredagsmys!



Hoppas helgen blir riktigt bra, ser fram emot torsdagsdejten då jag får uppdatera mig på allt du haft för dig sedan sist :-)



KRAM!!!

2010-05-29 @ 11:41:57
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Maxiander - Alex ♂

Ha en trevlig helg med familj. kom ihåg morsdag :)



/A

http://www.maxiander.se

2010-05-29 @ 13:17:10
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Therese

Hej!! Ville bara säga att du saknas här ikväll.. Kramar

2010-05-29 @ 16:37:26
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Härligt med glädjande besked sådär på fredagsförmiddagen, och härligt med besök av föräldrarna! Många glada bud :-)



Roligt med balkongix!! Ser fram emot bilder på resultatet ;-) Ang olivträd så är det faktiskt mitt första nu..så vi får väl se hur länge den lever (lever än så länge iaf haha) men läste att man kunde ge den någon citronnäring som skulle vara bra. Är nog bäst att jag tar o skaffar hem det har jag en känsla av..



Fortsatt trevlig söndag! kram fån skåneland

2010-05-30 @ 19:08:58
URL: http://vitha.blogg.se/
Postat av: Eva johansson

Hej



Vad fint..var i från kommer din högblanka bänk som blommorna står på?



Mvh

Eva

2010-05-30 @ 19:56:25
Postat av: Eva johansson

Hej



Vad fint..var i från kommer din högblanka bänk som blommorna står på?



Mvh

Eva

2010-06-01 @ 12:36:21
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Eva Johansson:

Förlåt, visst har du frågat detta tidigare? Känner igen ditt namn och frågan, men har nog missat att svara, ber om ursäkt för det! Bänkskivan kommer iallafall från IKEA och heter "Personlig" så kika där finns i två olika tjocklekar, denna är den smalare varianten.



Kram/Anna

2010-06-01 @ 12:56:27
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0