Vår lilla påsktupp




En av våra Cult Design ljusstakar har fått sig en påskmanchett med en liten
söt tupp. Fyndade den efter påsken förra året. Ett tips är att kika runt i affärer
efter en högtid för då kan man fynda. Tror jag gav runt en tjuga för denna.

Morning! Idag ska jag sitta på en s.k. workshop halva dagen och jag har inte det minsta lust. Sovit vansinnigt dåligt i natt. Vaknat var och varannan timma och tittat på klockan och trott att jag har försovit mig. Varför håller man på så? Superstressad blir jag dessutom när jag inte somnar om på direkten, så det blir en ond cirkel. Nu däremot känns det som jag lätt skulle kunna slockna om jag la mig igen, dumma kropp! Får se till att ha en stor kopp med starkt kaffe under mina workshops timmar nära till hands så jag håller mig vaken... Jäsp! 

Igår kväll tog jag det mest lugnt i soffan med tidningar samt slötittade på "Äntligen hemma". Kan inget göra i köket då vi varken har diskbänk, vatten eller spishäll så det blev alltså soffan. Senare kikade jag för sällskaps skull på darlingens favoritprogram "Top Gear" tillsammans med honom i sängen, mysigt!

Nu måste jag fixa håret och sedan bege mig ut. Ha en lovely dag!

Kramar i massor ♥ 

Kommentarer
Postat av: Designing good life - Sarah

Vilken passande tupp! Hoppas att du har en bra hårdag... :-)

2010-03-31 @ 07:48:52
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Rebecca

God förmiddag!



Låter problematiskt att vara utan vatten, diskbänk och spishäll i köket, men å andra sidan ska det väl vara klart snart. :) Spännande!



Hi, hi, min man gillar också Top Gear. Kan ju vara rätt roligt med alla knasiga "tävlingar" de har för sig. Men ibland blir det lite väl mycket.... Och vem är egentligen mannen bakom "The Stig"? ;)



Hoppas du lyckas hålla dig vaken genom workshopen. Hade en sådan där dag igår och höll nästan på att somna över tangentbordet... ;/



Massor kramar!

2010-03-31 @ 08:40:12
Postat av: Maria

Vilken fin påsktupp =) Roligt med lite ombyggnad i köket. Blev så nyfiken - vad är det för vägg som ni ska riva?

Hoppas du får en bra dag! Kramkram

2010-03-31 @ 09:01:27
Postat av: Malena

Fler som sovit dåligt hör jag... Vaknat flera gånger med dundrande huvudvärk... Nu ska jag passa på att gå ut och ta en promenad och se om jag kan bli piggare igen. Solen kom precis nu fram. Underbart! Känns som att man ska skynda sig ut då :)



Vilken söt kuckeliku! :)

Jag brukar också fynda efter... Tyvärr så brukar jag också glömma var jag ställt sakerna och hittar dom när de känns helt oaktuella :)



Hoppas att din dag vänder från att vara trött till pigg och fantastisk!



KRam!

2010-03-31 @ 09:09:16
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: illan

Så hopplöst att ligga vaken o stressa upp sig. Nu för tiden brukar jag ta en bok/Tidning o bläddra i även om jag ska upp! Brukar va lättare att skingra tankarna o ropa tillbaka John Blund då tycker jag:)

Glad Påsk //Pillan

2010-03-31 @ 11:43:27
Postat av: Alexanderer

Åh vad oskönt att ha en stressvecka, haft samma bekymmer. But lifes goes on :)

Fin liten tupp.



Glas påsk

/A

http://www.maxiander.se

2010-03-31 @ 12:13:21
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Malin S

Kluck kluck =)

2010-03-31 @ 13:13:01
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tror det beror på att det är fullmåne, samma problem här:-( Tack för en jättefin blogg förresten!

2010-03-31 @ 13:37:10
Postat av: Elin

Söt liten tupp!

Så romantiskt det lät att ni förlovade er i Thailand :) Det är ju verkligen ett paradis. På din födelsedag också! Vad kul att ni var där samma tid! Tyckte inte ni det var liite för varmt då? Hotellen håller på och stängs nu då det är aldeles för varmt i april.. Det var 41 grader i skuggan när vi var där och dom säger att det blir 60 grader i april! Så kvavt i luften att det nästan är obehagligt tycker jag. Men man ska egentligen inte klaga på värmen eller hur ;)



Kramar!

2010-03-31 @ 16:46:21
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Finlandssvensk

Stilrent och snyggt! Tycker ofta påskpynt ser lite "plåttrigt" ut (hmm, kan man säga så i Sverige?) men på senaste tiden har det dykt upp mycket snyggt i butikerna. Ha en skön kväll!

2010-03-31 @ 17:33:24
Postat av: Stämningsfullt

Fint med tuppen! Super med Cult Designs olika tillbehör!

Hoppas att dagen har varit bra trots dålig sömn...

Kram!

2010-03-31 @ 18:23:13
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0