Walnut Grove


Lite spets & romantik har flyttat i min garderob. Blev ganska
oväntat förtjust i blusen från Divided härom veckan & kunde
inte skiljas från den. Tycker den är jättesöt & jag är så nöjd.

Känner mig lite som någon ur "Lilla huset på prärien" i o m
spetsdetaljerna och "kragen". Saknas bara en bahytt & lång-
kjol & jag skulle lätt kunna misstas för att tillhöra familjen
Ingalls ;-)


Igår efter arbetsdagen hade jag noll och ingen inspiration till att sätta mig framför laptopen och dokumentera min dag här i bloggen. Blev bara någora korta rader som ni märkte precis innan sänggång. Inte för att något särkilt hade hänt som jag inte ville dela med mig av, utan snarare tvärtom. Noll och inget hände, tröttheten och känsla av lätt sjukdom var tillbaka. Tycker var och varannan människa i dessa dagar bär på samma symptom som mig. Förbannade bakterier, går ju upp och ner som en berg och dalbana. Ena dagen känns kroppen bra, andra återigen hänging och klen, suck, suck, suck! 

Ikväll ska jag iväg på en liten födelsedagsmiddag för Mia som trots visst "motstånd" ;-) nu har fyllt 30 år. Vi ska ut och äta på Patricia tillsammans med några av hennes andra vänner som jag inte träffat tidigare, kul att träffa lite nya människor. Så det blir en snabb sväng hem och byta om bara i eftermiddag. 

Måste som ni förstår sparka igång dagen här och jag önskar er en riktigt fin onsdag. Antingen hörs vi lite senare eller imorgon det beror helt på hur mycket tid jag har över i eftermiddag. 

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Halloj!



Tråkigt att du inte känner dig pigg! :( Ja, det är ju mkt baciller som florerar denna årstid. Men jag är tacksam så länge jag/vi inte drabbas av magsjuka!

Förkylningsmässigt brukar vi mota Olle i grind med Kan Jang. Det fungerar riktigt bra. Rå vitlök är också kanon. Mycket bättre än kapslarna, tycker jag. Synd att folk tycker man stinker, bara! ;)



Hoppas du piggar på under dagen iaf och får roligt på middagen ikväll! :)



Massor kramar!

2010-03-17 @ 08:19:38
Postat av: Sjantika

Oj va nostalgisk jag blev när jag läste "lilla huset på prärien"! Så mysig serie! Hoppas ni får en underbar kväll! Här uppe i norr spökar bakterierna också hejvilt. Har varit förkylda nu i en vecka! Och som du säger, vissa dagar bättre, fär att känna sig såååå låg nästa dag! Huvva! Kram*

2010-03-17 @ 09:37:19
Postat av: Zandra

Hoppas du får en mysig kväll, hälsa o Gratta kalastjejen så mycket!!!

KRAMAR

2010-03-17 @ 10:07:51
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Maxiander

Hoppas du får snurr på dagen och ha en trevlig kväll :)

Skönt att det löste sig med kommentarerna på bloggen!

Tack.



Ha en fin dag



/A

2010-03-17 @ 10:36:36
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Sofia

Söt blus!



Visst är det trist med alla sjukdomar, det har varit mycket i år :( Hoppas du klarar dig den här gången. Själv är jag på benen idag efter att ha haft feber i helgen (brukar sällan vara sjuk annars peppar peppar).



Önskar dig en trevlig kväll!

2010-03-17 @ 10:42:22
Postat av: Emma

Underbar blus! Den kommer att sitta som en smäck på dig! : - )



Hoppas att du känner dig bättre idag vännen! Jobbigt när förkylningen inte vill ge med sig! : (



Önskar dig en härlig kväll med glada vänner!



Största Kramen

2010-03-17 @ 15:37:49
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du känner dig bättre nu så här på eftermiddagen. Hoppas ni får en riktigt trevlig 30-års middag ikväll =) Kramkram

2010-03-17 @ 16:03:15
Postat av: Madeleine

Den blusen har hängt här hemma men åkte tillbaka förra veckan. Kändes inte helt rätt på ngt sätt. Säkert superfin på dig:)



Kan tänka mig att det blev hintar om bebisar ang ditt förra inlägg. MAn kan ju inte dricka Loka en vardagskväll...haha



Hoppas att du får en mysig kväll med vännerna. KRAM

2010-03-17 @ 19:20:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Den blusen är fin, hänger en här hemma här med.



Hoppas du är piggare i dag.

Kramis

2010-03-18 @ 10:03:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0