Byggkaos & makens namnsdag


Just nu går mycket i rosa hemma, vårigt och fint tycker jag.

Kom hem till ett litet mindre byggkaos strax efter halv sex denna måndagskväll. Trots att inget är klart ännu så kan jag enkelt konstatera att det lilla,lilla rivningsarbetet som gjorts resulterat i ett så mycket ljusare och öppnare rum, precis som jag förutspått. Kommer bli superbra när det är klart! Var dock lite småstruligt imorse med leveransen av bänkskivorna, men det ser ut att ha löst sig med facit i hand nu när jag väl är hemma. Tur det, var riktigt nervös och gråtfärdig där ett tag.  


Kan förövrigt berätta att jag varit väldigt trött och hängig denna måndag. Troligtvis sviter från den gångna helgen för jag har kommit i säng sent både fredag och lördag och så förlorade vi ju som ni vet en timma natten till igår dessutom i o m att vi gick in i sommartid. Det är väldigt påtagligt om inte annat med sommartiden med tanke på att det fortfarande är ljust ute och klockan har passerat sju. Härliga tider!

 

Har ingen fungerande spis som det är just nu så det får bli en Findus fiskgratäng tillredd i ugnen till middag. Nu är det "Halv åtta hos mig" och sedan ska maken vara på ingång från jobbet. Har köpt namnsdagspresenter till honom då han har namnsdag idag. En bok, en påse lösgodis med hans favoriter samt ett presentkort på SF bio. Hoppas han ska bli lite överraskad när han kommer hem :-) På återseende imorgon!
 

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!! Nästa gång vi är i stockholm kommer vi upp på en fika.Hihi. Kollade allt lite efter dej,om jag hade sett dej hade jag nog gått fram. Vilken idiot som komenterade om dina presenter. Kanske inte får så fina saker själv. Avundssjuka tror jag bestämmt att det heter. Ha nu en skön kväll i byggkaoset. Kram Anette



2010-03-29 @ 20:05:34
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anette:

Ja lova att du säger hej om du ser mig någon gång, som sagt svårare för mig, jag vet ju inte hur du ser ut :-) Det var nog någon som hade vaknat på fel sida denna måndagsmorgon. Hoppas personen mår bättre nu när den fick spy lite galla ;-)



Ha en skön kväll du också, kram/Anna

2010-03-29 @ 20:17:17
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej

Ska bli spännande att se ert kök.

Ha en fin kväll med familjen

kramar

ps vad var det för kamera du fick?

funderar också på att köpa en

2010-03-29 @ 20:33:11
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Designing good life - Sarah

Kul att det känns som om det kommer bli bra! Rosa och grönt är riktiga vårfärger. Fint!

2010-03-29 @ 21:03:03
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Sandra

Hej Anna. Super sina presenter du verkar ha fått, riktigt girly ;-)



Har en liten fråga angående ert soffbord, tycker det är så fint men kollar man på stalands.se och sedan soffbord och scala så står det att det är 25 cm högt. Stämmer det? Erat ser högre ut.

Tack för din helt underbara blogg.

Kram Sandra

2010-03-29 @ 21:32:34
Postat av: Alexander

Som en jetlag nästan? :)

Skönt att det är kort vecka med tanke på trötthet?



Ska ni blåsa på med nytt kök?



/A

http://www.maxiander.se

2010-03-29 @ 21:55:39
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sandra:

Jag är själv väldigt förtjust i vårt soffbord. Vårt är 44 cm högt, mn vet att det även fanns ett som var superlågt. Men det finns allstå två storlekar, eller det fanns i alla fall tidigare. Kraam

2010-03-29 @ 22:02:56
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åhhh vad spännande med köket, ser fram emot bilder:)



Har också varit trött och seg idag...skyller på klockan:)



KRAM

2010-03-29 @ 22:04:27
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jobbigt med byggkaos, men fint kommer det bli i ert kök! Så nyfiken =)



Nu är det bedtime här... Kram & godnatt!

2010-03-29 @ 22:13:40
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon rara du!



Tusen tack för styrke-kramarna igår! Några ord kan betyda så mycket! :) Jag tror dessutom de hjälpte! En stor del löste sig igår kväll på ett mycket ovanligt och oväntat sätt. Sådan tur brukar vi aldrig ha, så jag är oerhört tacksam! Nu känns det mycket lättare att försöka ta itu med det som kvarstår och jag känner mera lugn inför påsken.



Oj, det låter som det är lite mer på gång i ert kök än jag trodde, men vilken tur att bänkskivorna dök upp, efter lite om och men! Och skönt att höra att du redan ser en klar bättring i köket! :) Hoppas allt är klart snart och slutresultatet blir lika fint som du planerat. Men det tror jag säkert, för du har fallenhet för det här med inredning :)



Massor kramar!

2010-03-30 @ 06:05:40
Postat av: sara

tyckte att det lät som riktigt fina namnsdagspresenter! ser lixom de andra fram emot att se ert nya kök!

2010-03-30 @ 07:11:11
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Rosa är så fint.

2010-03-30 @ 07:31:17
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0