Godmorgon bröllopslördag


Frukost i den underbara lördagssolen denna bröllopsmorgon.
Hoppas såklart att solen hänger i heeeeeeeela denna lördag.

Fick hem smakprover härom dagen från Carlshamns Mejeri &
deras nya smoothie gjord på havre. Blev dock inte helt såld
på produkterna. Denna i smaken "Havtorn" var i mitt tycke
den godaste av de tre smakerna, "Havtorn", "passionsfrukt"
& "skogsbär".  

Just nu prunkande grönska och blomning på balkongen &
klinkerplattorna ligger kvar & är härligt "lena" & ljumna att
gå på när solen ligger på. Älskar verkligen sommaren!!!

Godmorgon Sverige

Idag är det äntligen dags för vår Kronprinsessa Victoria och hennes Daniel Westling att få skrida till altaret och bli äkta makar. Minns min egna bröllopsdag extra mycket en dag som denna och jag kände mig helt klart som en prinsessa på makens och min kärleksdag för två år sedan. Nu är ju Victoria född prinsessa så den känslan känner hon väl varje dag, men jag hoppas ändå att hon och Daniel får en underbar och minnesfull dag. Än så länge är vädret här i vår huvudstad stålande och jag hoppas för deras skull (och för alla oss andra som älskar solen) att det håller i sig hela långa dagen.

Ska bli väldigt spännande att se vilken brudklänning som prinsessan kommer att bära i eftermiddag. Kan redan nu räkna ut att hon kommer att vara helt sagolik. Tycker hon har sååå snygg kropp, så hon kommer att vara fantastisk i vad hon än sätter på sig. Har faktiskt mött Kronprinsessan Victoria en gång för många år sedan på NK i rulltrappan med hennes livvakter i följetåg. Supercoolt tyckte jag då som 19-åring från landet på weekendbesök i huvudstaden ;-) 

Här hemma har vi mjukstartat denna dag och precis avslutat en lördagsfrukost på balkongen samtidigt som jag bättrade på solbrännan. Så skönt att ha möjligheten att kunna trippa ut på balkongen på morgonen, sjunka ner i sofforna, njuta i lugn och ro med en kopp te och med sällskap av mitt äkta hälft och senaste Dagens Nyheter. 

Nu ska jag strax bege mig en snabbis till Skicka Köpkvarter för att kompleteringshandla inför morgondagen. Struntar helt enkelt i att bege mig till city idag, för antar att det är hysteriskt med folk där redan nu och att trängas med folk är inte min grej. Jag går inte ens på mellandagsrean just av den anledningen. Hoppas att ni får en underbar lördag!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Härliga inspirerande balkongbilder! Jag ska till blomsteraffären snart o handla krukor så kan plantera blommor o växter.

Jag gillar så otroligt mycket er balkong stil, helt i min smak!!!



Ha en härlig dag i kärlekens tecken, jag är hos mina föräldar för att kolla på bröllopet!



KRAM

2010-06-19 @ 13:33:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina bilder!! Hoppas du själv hade en underbar lördag!

2010-06-20 @ 19:56:13
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilka snygga äggkoppar! Vilket märke eller vart har du köpt dem?

2010-06-23 @ 22:09:29
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Linn:

TJa visst är de fina, de kommer från Höganäs och är köpta i Iittala butiken i Gustavsberg.

2010-06-27 @ 17:58:31
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0