A Modo Mio



Har missat att visa Espressomaskinen jag fick i julklapp från Italienska Lavazza.
Tycker den är ursnygg & gillar att man fyller på med kapslar. Enkelt & utan en
massa krångel. Precis så jag vill ha min espresso när jag har bråttom på mornarna.
Dessutom är maskinen liten och smidig att ha på köksbänken, så tummen upp!
 

Blir ett kort litet inlägg denna tisdagskväll. Jag är supertrött och blev redan efter lunchen. Sa till mina kollegor att jag tror det var sömnmedel i kycklinggrytan och det vette sjutton om det inte var det för jag är helt slut.

Känner mig så sliten och ful i dessa dagar, dålig hy och det svider i ögonen. Jag har god lust att dra något riktigt gammalt över mig (vad det nu ska vara bra för egentligen, bättre kanske att dra något fräscht över sig?). Ska ta mig en uppfriskande dusch och lägga en ansiktsmask jag fick av kära svärmor för ett tag sedan så fort inlägget är klart. Kanske hjälper det något. Efter det blir det till att krypa ner i sköna sängen och läsa. Sömn är ju det allra bästa skönhetmedlet sägs det. Får se hur många sidor jag hinner plöja innan jag somnat. Gissar att jag kan räkna dem på mina tio fingrar - gäsp!   

Sköt om er, så hörs vi imorgon igen. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi, gravidsymptom??

2010-06-08 @ 20:11:43
Postat av: jessi

Så gott med espresso om morgnarna!



Ja vissa dagar känner man sig så himla dassig o andra helt faboulous... Igår var en tråkdag för mig men idag kände jag mig fin! Ja det pendlar, undrar o någon annan ser det... eller är alla upptagna med sitt! hihii...



En kram till dig från mig, jag är helt säker på att du är en pingla alla dagar!

2010-06-08 @ 20:36:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jätte fint espresso maskin och snygg på diskbänken. :)



En peeling och mask gör susen för hud som känns gråmig. Gjorde själv peeling i kväll för jag kände mig just det.



Nu har jag börjat blogga igen :)

Ha en mysig kväll, kram

2010-06-08 @ 21:19:23
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jätte fint espresso maskin och snygg på diskbänken. :)



En peeling och mask gör susen för hud som känns gråmig. Gjorde själv peeling i kväll för jag kände mig just det.



Nu har jag börjat blogga igen :)

Ha en mysig kväll, kram

2010-06-08 @ 21:21:09
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Katja

Hej hej!! Har kikat på denna tidigare, men inte köpt den för att den fick halvdana recensioner någonstans. Tänkte vänta och se om det dyker upp ngn bättre, men de har ju inte alls lika snygg design och dessutom tycker jag att den har ett överkomligt pris. Hur tycker du att den är, nu när du har haft den ett tag? // Katja

2010-06-08 @ 21:33:09
Postat av: Finlandssvensk

Anna, du som alltid är så vacker och ser ut som fräschheten själv! Vänta bara, efter Greklands resan lär du nog känna dig som en prinsessa igen :)

2010-06-08 @ 21:37:23
Postat av: Emma

Hej vännen!



Hoppas du känner dig piggare imorgon! Sömn gör susen vill jag lova, eller en ansiktsmask ; - ) GOTT att få sova några extra timmar. Dom timmarna har man igen senare i veckan!



Jättefin & smidig maskin du fått i julklapp! Jag dricker ju inte själv kaffe men om jag börjar ska jag lägga denna maskin på minnet ; - )



Många Kramar



2010-06-08 @ 22:14:07
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: tina

Himmel, du som alltid ser så himla fräsch, pigg och glad ut! Hade jag ett uns av det så skulle jag vara väldigt glad :)



Hoppas du piggnar till snart, gillar din blogg!

2010-06-08 @ 22:35:17
Postat av: Linda

Skitsnygg!!!



Lite solpuder och läppglans gör säkert lite under!!!

2010-06-09 @ 08:44:30
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Vanja

Inte konstigt då du väl varit ganska mkt förkyld på sistone?



Har tänkt köpa espresso maskin, vet du priset på denna, brukar de flesta e-maskiner vara för en eller två koppar (två "kranar" lixom?)



Denna var väldigt fin, tycker jag!

2010-06-09 @ 12:49:40
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vanja:

Denna kostade ca 1 800 kr om jag inte minns fel. Jag har ingen aning om att de flesta e-maskiner har en eller två kranar tyvärr. För hemmabruk räcker det ju med en tycker jag. Är bara jag som dricker kaffe i vår familj dessutom så funkar fint med enkel kran här hemma :-)

2010-06-09 @ 16:06:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Katja:

Jag tycker att den fungerar bra, men så är jag ingen riktig espresso-kännare heller så vad vet jag. Den duger för mig och det jag dricker. Jag gillar utseendet på den dessutom, snygg!

2010-06-09 @ 16:08:37
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0