Svalkande sommarregn



Underbara sommardagar.

Vaknade av att regnet smattrade på rutan denna morgon för omväxlingsskull. Riktigt mysigt att ha en anledning till att ligga kvar och dra sig i sängen. När solen skiner, har jag inte samvete till det när jag väl vaknat på mornarna, men när dagen börjar som denna gjort med svalkande nederbörd kan jag lätt ligga och mysa en bra stund extra. Så inget undantag denna torsdag, inte mycket gjort hittills med andra ord.  

Tycker dock att det börjar ljusna på himlen. Så vågar nästan sätta en liten peng på att solen inte är allt för långt borta och att den dyker upp redan i eftermiddag och då blir det utomhusaktiviteter som gäller för min del igen. Ha en skön torsdag och sköt om er tills vi hörs igen!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina sommarbilder! Ser riktigt mysigt ut. Och vilken gullig bebismage du fått :-) Hoppas att allt är bra.



/Maria.

2010-07-15 @ 18:20:48
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Vackra bilder!

Ja, håller med om att man inte har samvete att "missa" det fina vädret, utan det gäller att passa på. :) Hörde en regnskur här i natt, men nu är solen tillbaka igen. :)



En idé! Du skulle inte kunna tänka dig en frågestund nu när du har semester? Iof svarar du väldigt bra ändå på frågor, men om du vill ha det som ett särkilt upplägg en regnig dag? Men det var bara en idé. :)



Åh, idag är det fredag! :) Om några veckor är jag ledig igen o då ska vi hälsa på mina föräldrar igen. Vi prickar in en tidpunkt då pappa är som "piggast" i sin behandling.



Massor kramar!

2010-07-16 @ 05:55:47
Postat av: Elin

Visst är det underbart med sommar! :) Mysiga bilder. Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2010-07-16 @ 09:19:27
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Mary

Du hade inga bra smygtips/story om hur man undviker misstankar om graviditet innan man vill säga nåt? Som tex när det handlar om fest, middag dyl?

2010-07-16 @ 10:22:24
Postat av: Sofie

Jättehärliga Sommarbilder!

2010-07-16 @ 10:42:03
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anna-Starwoman

Mary:

Jag var på 30 årsfest precis i början av graviditeten o då hjälpte maken mig att "smyga" in alkoholfritt i mitt glas o ingen misstänkte något, men det är inte lätt. Har inga bra tips, det enda riktigt säkra är väl att inte gå på sådana tillställningar egentligen men inte lätt att "komma undan" dem k man kanske inte en vill låta bli att gå. Jag hade tur att det var få fester under mina första veckor innan man ville säga något. Nu ärret inga problem längre ju :-) Kram & lycka till/Anna

2010-07-16 @ 12:53:43
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0