Nytt på galgen


Föll som en fura för denna blanka fodrade klänningen med
volanger från H&M sist jag besökte varuhuset.

Blir inte så mycket shoppat i klädväg för min del just nu. Dock kunde jag helt enkelt inte motstå denna beiga lite blanka dröm sist jag besökte H&M. Klänningen är väldigt somrig tycker jag och för ynka 299 kr tycker jag den är ett riktigt litet kap, så skynda fynda!

Härlig sommarväder har vi haft idag igen, så skönt att fortfarande ha semester. Har så gott som två veckor kvar av ledigheten (semester-halvtiden var igår). Tycker att det känns som jag haft semester lääänge, trots att det "bara" är två veckor jag haft hittills. Beror väl på att de första veckorna spenderades på andra orter och nu de senaste dagarna har vi bara tagit dagarna som de kommer här hemma i Sjöstaden. Får se vad vi gör med resternade ledighet, inga helt spikade planer, men vill inte bara sitta här hemma.

Blev förövrigt varken IKEA eller ett besök vid Nacka Strand denna tisdag. Utan det blev lugna gatan med balkonghäng utan stress och måsten. Nu kikar jag på friidrotts-VM och dricker isvatten och luktar på grillos från någon granne. Luktar såååå sommar! 

Sköt om er nu så hörs vi en annan dag!

Kramar ♥ 

Kommentarer
Postat av: Aina

Hei!



Den kjolen er bare nydelig. Har forsøkt å få tak i den her i Norge uten hell. House of philia har den og. Har du ett produktnr jeg kunne ha fått, kanskje litt enklere for butikken å skjønne hvilke kjole jeg spør etter.

Jeg har termin dagen etter deg og kan jo ikke ta i bruk kjolen med det første, men jeg tar den gjerne på til neste år.



Hilsen Aina

2010-07-27 @ 21:25:13
Postat av: Anonym

Vacker klänning.

Är på jakt efter en klänning till ett bröllop i september vet inte vad jag ska ha...

kram ha en fin kväll

2010-07-27 @ 21:56:27
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för din grattishälsning tidigare idag, jag har haft en riktigt skön födelsedag och känner mig faktiskt ganska fräsch trots att jag nu uppnått den högaktningsfulla åldern 32 år ;-)



Igår köpte jag en present till mig själv i förskott på H&M när jag och syrran åkte dit, gissa vad :-) Kunde inte låta bli, så himla söt klänning och det kan ju vara bra att ha en morot så man kommer i form till nästa vår/sommar... Eller hur ;-)



Hoppas att du har en riktigt mysig kväll, kramar!!!

2010-07-27 @ 22:09:08
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag såg klänningen du köpt idag när jag var inne på H&M. Den modellen passar dock inte riktigt mig men jag hittade en supersöt kofta i ljusrosa. Visst hittar man alltid något bra på H&M. Precis som den puderrosa tröjan som både du och jag har.



Ha en mysig kväll! :D

2010-07-27 @ 22:12:36
URL: http://michellesundberg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Aina:

Ja visst är den übersöt. Tyvärr har jag inte prislappen kvar så jag kan inte se något nummer på den, men på kvittot står det ett nummer: 627140, kanske det kan hjälpa? Hoppas du finner den för den är jättefin!



Kul att du ska få en bebis runt samma tid som jag. Jag kan ha klänningen nu, ganska bra vidd plus att jag än inte har så stor mage, men går ju inte framöver, då får den hänga och vänta i garderoben till nästa sommar :-)



Lycka till med klänningsletandet!



Kram



Angelica:

Kika på klänningen, tycker den skulle passa alldeles utmärkt på ett bröllop :-) Kram

2010-07-27 @ 22:16:17
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken fin sommarklänning! Där gjorde du verkligen ett bra kap.



Det låter som att du & maken haft en supermysig semester hittills! Vi har också njutit av några lugna dagar här hemma i Örebro, men i slutet av veckan bär det iväg igen!



Ta hand om dig & Myris! Kraam /Miia

2010-07-27 @ 23:14:09
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Denna klänning är jättefin! Har den själv och den kommer användas nu till helgen då det vankas dop :-)



Hoppas allt är fint med dej och myris! Kram

2010-07-28 @ 00:03:58
URL: http://vitha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Galet fin klänning! Måste skynda fynda!! ;)

Och GRATTIS till myriiiisen :) Din lilla mage är HUR SÖT SOM HELST!! :)

Ännu en gång, grattis!



2010-07-28 @ 02:22:31
URL: http://annelilundstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Hi, hi den har jag köpt sen tidigare i svart, men har sett många som har den i beige. Fast jag använder den hellre som tunika än klänning. Blir lite kort om man sitter ner annars, men hemma går ju an. :)



Massor kramar!

2010-07-28 @ 05:40:00
Postat av: Minni

Hej!



Congratulations for your pregnancy! Vad härligt! Du är så vacker med din lilla mage. :)



När ska han komma till världen? Hur länge har du tänkt att vara hemma med bebis?



Min lilla bebis är nu 9 månader och jag vill inte gå tillbaka till jobbet, även om karriären har alltid varit jätteviktig för mig. I Finland mammaledighet är bara 10 månader, men kanske jag ska vara hemmamamma tills nästa vår. :)



Minni från Finland



2010-07-28 @ 09:11:40
Postat av: Anette

Hejsan!! Vilken söt klänning. Den skulle jag också kunna tänka mej.Ha nu en fortsatt skön semester med maken och myris. Kraam Anette

2010-07-28 @ 10:04:31
Postat av: Rebecka

Ja den där redan en stor favorit i min garderob. Var en runda inne på hm för någon vecka sen och kom ut med inte mindre än 5 klänningar(!) så nu är jag redo för kommande bröllopp och andra festligheter.



Stor kram o stort lycka till med lillen i magen!



Rebecka

2010-07-28 @ 11:15:46
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Annelie:

Tack snälla =) Ha en skön dag! Kram



Rebecca:

Såg den i svart också, fin! Den är inte kort på mig, men jag är inte högre än 1.67 lång så funkar fint som klänning på mig :-) Ha en skön dag! Kramis



Minni:

Tack snälla =)



Jag vet inte ännu hur länge jag ska vara hemma med bebisen när den väl kommer. Många sådana där praktiska saker jag ännu inte funderat över. Men blir väl troligtvis ett år iallafall, men som sagt inget spikat alls. Vet inte ens hur länge man får vara hemma i Sverige ;-)



Grattis till er lilla guldklimp, förstår att det är underbart att vara hemma med barnet.



Ha en underbar dag!



Kram/Anna



Anette:

Tack det samma!!! Stor kraaaam



Rebecka:

Ja visst finns det en massa fina klänningar på H&M just nu, såg flera snygga små tighta fodral sist jag var där, men blev inget köp av dem :-)



Ha en skön dag! Kram

2010-07-28 @ 11:23:49
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Den är underbar! Har den i svart! :)



Kramis Evelina CL

2010-07-29 @ 01:16:11
URL: http://eveangelina.blogspot.com
Postat av: Travel and fashion

Fin! Vilken avdelning på h&M finns den i?

2010-07-29 @ 21:48:28
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Travel and fashion:

Tyvärr vet jag inte från vilken avdelning jag fann klänningen...

2010-07-30 @ 00:23:12
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0