En doft av mango


Kan rekommendera denna duschkräm med doft av Mango från The
Body Shop. Fick den lilla flaskan lite otippat av min pappa när jag
befann mig nere på Västkusten för två veckor sedan.

Morning, blir ett snabbt och kort inlägg denna lördagsförmiddag.

Vi ska bege oss ut på stan för lite småärenden alldeles strax. Främst är det maken som har dem, men jag är inte sen att hänga på i vanlig ordning. "Man kan ju alltid hitta något som faller en i smaken" ;-) Det är grått, mulet och trist väder ute så man kan lika gärna passa på att glida omkring i några butiker.

Hoppas er start på denna lördag börjat bra, på återseende!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Alltid mysigt med lite shopping en grå dag som denna!

Mmmm,mango, den måste nog testas! Gillar verkligen Body shops kroppsprodukter.



Ha en härlig dag!

Kram Veronica

2010-07-31 @ 13:36:18
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: camilla

Åhh måste kanske prova jag älskar Bodyshops duschkrämer, sweet lemon är också en favorit. Hoppas ni får en bra dag på stan!

2010-07-31 @ 15:02:20
URL: http://technologyforthesoul.blogspot.com/
Postat av: Frida- trendenser.se

Visst är det en underbar doft, även moringa är en favorit. Hoppas att allt är väl och att ni har en skön sommar!

/Frida

2010-07-31 @ 17:31:55
URL: http://trendenser.se/
Postat av: Marie

Mangodoften är underbar, jag har en bodylotion från Bodyshop med samma doft.



Mulna dagar som denna är som gjorda för shopping!hoppas du hittade ngt kul.



kram!

2010-07-31 @ 21:06:58
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Sjantika

äskar body shops produkter, har hela badrummet fullt! har en syster som jobbar där, så man är ständigt uppdaterad på deras nyheter, den ena ljuvligare än den andra! helt otroliga dofter. hoppas att du och din andra hälft mår bra, och självklart den lilla myran också! ;)

2010-08-08 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0