Välkommen helgen!


Igår låg det ett paket i brevlådan med en ny bok av Tina Gustavsson som skrivit boken "Bröllop & dukningar" som jag fick av henne förra året. Nu har hon kommit ut med ytterligare en bok som heter "Bröllop & fest" med inriktning på trycksaker och kort. Jättekul att kika i och man får en massa inspiration och inte bara till bröllop.  

Tusen tack Tina för den jättefina boken. Så snällt att jag
fick ytterligare en i samlingen. *glad* Fint i bokhyllan oxå
med flera böcker ur samma serie. Boken finns att köpa
här

"Slottskorten" ur boken påminde väldigt mycket om vårt
bröllop 2008 som gick i just vitt & guld. Vi hade också små
guldaskar till gästerna. Mycket annat fint i boken också.

Godkväll på er, måste ju erkänna att det känns väldigt, väldigt skönt att det nu äntligen är fredag och helg! Denna intensiva arbetsvecka är över och nu är jag ledigt till och med tisdag, då jag tagit en semesterdag på måndag.  
 
Helgen ser lika fullbokad ut som veckan varit med början redan lite senare ikväll då vi får ett spontanbesök. Så det blir nog lite vin och andra godsaker. Imorgon åker maken till Jönköping på en herrmiddag och jag får besök av min kära vän Therese som jag lärde känna under våra år i Enköping. Vi försöker ses några gånger om året, alltid lika trevligt så imorgon blir det en liten tjejmiddag på tu man hand här hemma i Sjöstaden. På söndag är det musik för hela slanten och en Depeche Mode konsert i Globen och då kommer en av våra vänner Marcus från Oslo för att hänga med. På måndag då är det vilodag för mig, hoppas jag i alla fall ;)

Vad händer hos er i helgen?

Nu ska jag piffa till mig och korka upp en flaska vin. Sköt om er och ha en trevlig helg!

Massa kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Høres ut som dere skal ha en aktiv og sosial helg, GØY! Min helg er foreløpig ganske uplanlagt, og det er ganske deilig. Skal lunsje med venner på søndag og det er alltid hyggelig. Litt trening skal jeg også få til! Nå er det tv kos og et glass rødvin på gang. Kos dere i helgen! Klem E

2010-01-29 @ 19:38:43
Postat av: tess

ha en trevlig helg gumman! kramis

2010-01-29 @ 20:15:00
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan! Det låter som du kommer få en fullspäckad helg. Vad mysigt med en liten tjejträff. Ska ni kolla på finalen i Robinson karibien tro? Ha nu en fortsatt trevlig helg. Kram Anette

2010-01-30 @ 18:26:06
Postat av: Mallan

Vad roligt! igår på Harrys/Sliver i Jönköping utbrast jag till min kompis "Men vafan det där är ju "maken" :)Tyckte väl jag kände igen honom. Hoppas hans kompis fick ragg till slut ;) Kram

2010-01-31 @ 09:52:05
Postat av: Nicky

Ha en riktigt skön söndag Anna! :)



Kram/Nicky :)

2010-01-31 @ 11:08:14
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Madelene

Jätte fin blogg. :)

2010-01-31 @ 13:04:04
URL: http://daysofmadde.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Vilka fina böcker. Perfekt när man vill bjuda till lite extra. Härlig blogg du har !

Ska kika vidare lite till.

Ha en fin dag ;o)

2010-01-31 @ 14:51:50
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0