Söndagstrött


Ovanligt snyggt omslag i vitt på detta nummer av ELLE.
Prinsessan Madeleine är söt som socker i sin vita outfit.

Godkväll kära bloggläsare, idag är jag riktigt trött i mössan efter en spontan utekväll igår första lördagen 2010. Hade en riktigt skoj kväll och jag dansade mig trött till gamla härliga schlagerdängor intill sena timman. Hade egentligen endel småplaner för denna söndag, men stuvade om dem redan under förmiddagen då jag kände att jag helt enkelt inte orkade med att gå utanför dörren idag.  

Valde istället att mysa i soffan under mitt varma duntäcke tillsammans med filmerna "Broarna i Madison County" och komedin "The hangover". Superromatiska "Broarna i Madison County" är verkligen en helt underbar liten kärlekshistoria med Clint Eastwood och Meryl Streap i huvudrollerna. Jag fällde en och annan tår mot slutet kan jag avslöja, kärleksfilm när den är som allra bäst. Komedin var lättsmält amerikansk underhållning och ganska perfekt en söndag när man känner sig mer tom i huvudet än vanligt ;-)

Nu slötittas det här på en gammal repris av "Berg flyttar in". Ikväll är hon hemma hos Pernilla Wahlgren. Jag är helt faschinerad av hennes gigatiska slottsliknande hus på Lidingö. Hennes fantastiska dressingroom ska vi inte ens prata om, ge mig!!! 

Nope det blir verkligen inte roligare än så här denna tredje dag på detta år. Hoppas helt enkelt på en spännande och bra måndag. Planen för måndagen är dels att jag ska sätta mig här hemma och förbereda lite olika saker inför torsdagen som blir den första riktiga arbetsdagen efter jul och nyårshelgerna. Imorgon ska jag också möta upp Mia för en fikastund. Så jag hoppas att jag är piggare när jag vaknar imogon än vad jag varit idag.  

Ha en mysig kväll, kram ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Var såå länge sen jag såg "Broarna i Madison..." nu men jag håller med dig. Den ÄR verkligen superbra! Hjärta och smärta! Lite samma känsla som i "The notebook"...



Skönt att du har ytterligare några lediga dagar kvar innan jobbet drar igång igen som vanligt. Låter mysigt med er fikadejt imorgon! =)



Ha en fortsatt soft kväll där borta! Kraamar



2010-01-03 @ 20:13:36
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Tack för din fina kommentar, ditt hem är ju SÅÅ snyggt! Jag börjar gilla det vita mer och mer. Såg att vi har likadana soffor, Kul!

Jag kommer absolut att återvända hit!

Kram

2010-01-03 @ 21:36:21
URL: http://liljich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som en skön och härlig söndag ändå... Hoppas du får en härlig start på kommande vecka. Kramar från Ida

2010-01-03 @ 21:55:17
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kollade också på Berg flyttar in och håller med om både hus och garderob. Helt galet mkt kläder....



Börjar också jobba på torsdag så några dagar kvar av ledighet.

Ha en mysig fika med Mia imorgon. Kraam

2010-01-03 @ 21:57:58
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mahim

Hej babe!



Verkar som du har haft det kanon över jul och nyår!! Härligt att få se dina bilder och följa med dig på din ledighet :)



Stor kram på dig!

2010-01-03 @ 22:14:39
Postat av: marie

Du har det så fint.. men jag ahr undrat över en sak nu i jul, har ni inga tomtar? Eller jag som missat det? Hoppas du får en bra vecka. kram

2010-01-03 @ 22:22:33
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon söta Anna! Hoppas att du sovit gott så att gårdagens trötthet är som bortblåst idag :-) Härligt med spontana utekvällar, de blir oftast roligast! Jag skulle behöva gå ut och spontandansa för att bli av med all jul- och nyårsmat men idag känns det som att det nya året börjar på "riktigt" så idag skall jag INTE äta något onyttigt och dessutom leta efter en rolig danskurs att anmäla mig till i vår. Beach 2010 here I come ;-)



Ha en riktigt skön måndag & om du vill powerwalka någon dag i veckan så är jag på, kramkram!

2010-01-04 @ 08:36:39
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Hoppas du känner dig lite piggare idag. :)



Idag har man kastats in i verklighetes gap igen; tillbaka på jobbet. :) Men en dag ledigt blir det ju i alla fall denna vecka -får se det som en mjukstart. ;) Men känner jag mig själv rätt så kommer man fort in i de vanliga rutinerna igen.



Massor kramar och njut ordentligt av dina sista lediga dagar för denna gång :)

2010-01-04 @ 11:26:54
Postat av: jenny

Jag har varit så trött nästan hela veckan, tror att det har varit för att vi slappnat av för mycket :)

2010-01-04 @ 14:04:27
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Mysigt med en lat dag emellanåt!



Kram!

2010-01-04 @ 14:19:10
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anneli

Måste bara få säga att du har underbart fint hemma, så bra smak. Bor du i Hammarby Sjöstad? Det ser ut väldigt likt Gävle Strand, och det är inspirerat av Hammarby Sjöstad. Längtar tills vi ska flytta dit. Ska nog spana lite hos dig när vi inreder. Det är så fint när det är vitt och frächt.



Ha det så mysigt med dina lata dagar - det är så skönt!

2010-01-04 @ 19:31:36
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

marie:

Tack =) Nej vi har inte haft en enda tomte här hemma i år faktiskt. Kramar

2010-01-04 @ 19:44:35
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0