25 januari 2010


Älskar att komma hem och finna en ny tidning i brevlådan.
Denna måndag fanns en ny "Allt om mat" bland posten 
med ett ljuvligt omslag med semlor på. Gott!

Kom hem för någon timma sedan efter en ganska omtumlande måndag på jobbet. Känns riktigt skönt att vara hemma i värmen efter dagen och min halvraska promenad hemåt. Det har blivit kyligare ute igen efter några dagar med mildare väder. Nu är det återigen flera minusgrader och enligt uppgift ska det bli över tvåsiffrigt på termometern framöver. Inte läge att stoppa undan varken pälsstövlar eller pälsmössa än på ett tag, burr!  

Här blir det en kväll i soffan under duntäcket som gäller framför både veckans första ”Halv åtta hos mig” och direkt etfer blir det förhoppningsvis en glittrig gala i "Guldbaggen 2010". Väntar just nu på att maken ska komma hem från arbetsdagen, han sitter just nu på tåget från Uppsala fick jag precis veta via ett litet sms.  


Imorgon blir det att tuta och köra för fullt på jobbet, årets första revision går av stapeln och jag är mega laddad. Har fått flera frågor de senaste dagarna om vad det är jag arbetar med och det kan ni läsa om här från ett tidigare inlägg från april 2009.

Nu ska jag steka på de hemmagjorda hamburgarna som blir vår måndagensmiddag.Ha en underbar kväll. 

Stor kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna! Jag är så väldigt förtjust i din förlovnings och vigeselring men framförallt din kombination av vitt och rött guld. Jag har letat bland dina bilder men inte hittat någon där man ser dem på dig. Har varit inne på Hands hemsida men samma resultat där. Skulle du vilja lägga upp en bild på dina vackra ringar så jag kan ge min blivande man lite inspiration ;0) TACK! / Anna

2010-01-25 @ 20:10:55
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anna:

Jag älskar mina ringar och framför allt kombinationen :) Maila mig så ska jag försöka ta en bild på ringarna framöver och maila dig. Kram

2010-01-25 @ 20:23:02
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, ja visst blir man glad när ens favorittidning ligger och väntar i brevlådan efter en lång dag på jobbet! Gillar verkligen din blogg och besöker den några gånger i veckan. Titta gärna in hos mig.

Anna

2010-01-25 @ 20:53:59
Postat av: Carolines hemligheter

Då får vi allt ta och fira årets första revision imorgon med ett glas rött, eller hur ;-) Sov sött, vi ses imorgon! Kram ♥

2010-01-25 @ 22:42:04
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Britta

Hej Anna! Tänkte höra med dig hur det gick med dina svarta lexington handdukar som luddade så mkt ibörjan? Jag stod och höll i dem ihelgen när jag var på stan,men är lite osäker även fast de är väldigt snygga.

Skönt att måndagen är avklarad! Jag jobbar på bank här i Sthlm och precis som för dig är det mkt pappersarbete men jag stormtrivs! Härligt omslag med semlorna by the way.

Din blogg är supermysig och jag får så otroligt mkt inspiration från den, tack!

En stor kram Britta.

2010-01-25 @ 23:11:32
Postat av: Rebecca

Halloj!



Passar på att lämna en förmiddagshälsning i en paus på jobbet. :) Hoppas det går bra med revisionen du skulle börja med idag.



Usch vad kallt det blivit ute igen och hos oss har det precis börjat snöa. :/ Räcker det inte med snö nu? ;) Inspirationen tryter verkligen på klädfronten denna årstid när allt går ut på att slippa frysa. Iallafall känner jag så. Är det likadant för dig?



Massor kramar!

2010-01-26 @ 09:14:11
Postat av: Sara

Oj, vilken frestande framsida. Nu blir jag sugen på att baka semlor :)

2010-01-26 @ 10:42:02
URL: http://sarasally.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja,våren känns långt borta nu.Härlig bild på tidningen,man får trösta sig med semlor tills våren kommer.kram

2010-01-26 @ 12:09:44
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej bloggare!

Du har fått en award av mig!

Kram Linda

2010-01-26 @ 12:13:43
URL: http://www.tulpaner.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har lyckats stå emot semlor hittills. Men inte så länge till :-)

Hoppas det gick bra på jobbet idag.

Kram

2010-01-26 @ 20:18:42
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Du har en award att hämta inne hos mig :)



Kram!

2010-01-27 @ 01:14:11
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilken härlig framsida! Nästan så jag måste köpa tidningen bara pga det :)

2010-01-27 @ 16:10:36
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Britta:

Tack snälla för dina snälla ord om bloggen :)



Ang din fråga om handdukarna så har de blivit bättre. Tvättar dem utan sköljmedel och sedan brukar jag torktummla dem, dock är de inte helt perfekta, lite svart kan komma från dem emellant. Men nu stör jag mig inte på det lika mycket. Snygga är de i alla fall :)



Hoppas att du får en härlig fredag och nu skiner solen här! Kram kram

2010-01-29 @ 09:56:31
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0