Jimmys Marina Steakhouse


Gårdagskvällens middag på Jimmys Marina Steakhouse
här i Hammarby Sjöstad. Tortellioni fylld med skaldjur &
hummersky, gott, gott!

Till efterrätt blev det en "liten" chokladtryffel. Jag var
dock en aning ostadig på handen inser jag när jag ser
mitt minst sagt oskarpa foto ;)

Gårdagens söta Caroline i fint rosa och alltid med ett leende
på läpparna. Kan avslöja att hon hade matchat skjortklänningen
riktigt snyggt med rosa strumpor till. Fick dock inte med det på
bild tyvärr ;)

Godmorgon på er, här har ni mig efter min lilla ofrivilliga bloggpaus igår. Orkade helt enkelt inte med att kika in här då jag direkt efter arbetets slut traskade till Jimmys här i Sjöstaden och mötte upp Caroline för en som alltid lika trevlig middag. En Tortellioni fylld med skaldjur & hummersky blev det för min del och till efterrätt en såkallad Petit FourVi slog i vanlig ordning lätt ihjäl några timmar och jag var hemma strax efter halv tio och då blev det en snabbdusch och sedan rakt i sängen med "Paradise Hotell" på tv:n och trötta ögon.  

Idag är det fullfart igen och dag nummer två på denna intensiva granskningsvecka. Gick riktigt bra igår och tjejerna från Företagsskador som hjälper mig är supertrevliga och vi har riktigt trevligt mellan alla våra pappershögar. De hade t o m köpt kanelbullar och naturgodis, kallar jag ett fint initiativ och välkomnande.

Önskar er en bra onsdag, på återseende!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för igår igen, hoppas du sov gott och var piggelin när klockan ringde i ottan :-) Själv fick jag också stiga upp i arla morgonstund då Jimmy behövde hjälp med att sanera Irma efter nattens "attacker", stackars liten har åkt på en minst sagt aggresiv bakterie så nu blir det strax att gå till vårdcentralen...



Lycka till på jobbet idag, massa kramar till dig!

2010-01-27 @ 08:46:33
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: jessi

De ser gott ut och kan tänka mig att ni hade det trevligt! Caroline känns som en så genuint fin människa! Vardagsglädje ska man ha mer av!



Ha det så bra på jobbet o lycka till med allt!



KRAM

2010-01-27 @ 09:35:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt med en "mitt-i-veckan" dejt;) Maten du åt ser riktigt smaskig ut.



Hoppas att du får en bra onsdag

Kramar

2010-01-27 @ 10:00:42
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Maten ser god ut och ni är också söta! : ) (såg bilden av dig i Carolines blogg) Mysigt med bloggdejt!



Kram!

2010-01-27 @ 13:41:55
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja, middagen lät väldigt god! :) Här ska jag göra paella idag, får se hur det blir. :)



Du är så duktig som försöker ta tillvara vardagkvällar till kompisträffar. Har blivit dålig med det själv. Måste tänka på sånt, särskilt smart att passa på när mannen jobbar sent. Jag lyckas alltid hamna i tusen olika projekt på hemmaplan eller aptrött framför tv:n då. ;)



Massor kramar!

2010-01-27 @ 13:43:07
Postat av: Jenlen

Såg gott ut det du åt!

Jag missde PH igår kväll va så trött så somnade typiskt :)

Hoppas du haft en bättre dag än mig iaf, fick gå hem från jobbet va så genomförkyld..

Kramar

2010-01-27 @ 16:33:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Åh ni betar av restaurang efter restaurang i Sjöstaden!! Skoj med en bloggvän så nära och trevlig!! Vardagslyx!



Hoppas dagen gick lika bra!

Kram

2010-01-27 @ 19:46:41
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0