Första gladiolerna


Kändes så trist & tomt här hemma när vi kom hem från Västkusten i lördagskväll
så i söndags när jag sprang på årets första gladioler fick de följa med hem. 

Vid det här laget så känner ni som följt mig ett tag säkert till mina morgonrutiner en ordinär vardag. Upp ur sängen, fixa till mig och sedan om jag hinner redogör jag lite lätt i bloggen om vad som komma skall under dagen. Men idag vet jag faktiskt inte särskilt mycket om vad som händer. Visst jag ska till jobbet men mera än så är inte spikat och egentligen oavsett så är ni nog föga intresserade av mina arbetsuppgifter skulle jag tro?!

Bokade förresten en klipptid igår, äntligen! Tyvärr fanns ingen tid hos frisören jag vill ha innan tidigast den 25 augusti. Så jag får stå ut ett tag till innan jag kan piffas till. Topparna ska kapas en bra bit och jag funderar även på en eventuell annan liten "förändring", men får se vad frisören tror. De kan det där med vad som passar vem bra mycket bättre än jag själv gör. Ser i vilket fall framemot att få klippa mig några centimeter för det behövs verkligen.

Så fick man ihop ett litet inlägg även denna morgon, om egentligen ingenting. Hur bär jag mig åt ;-)

Ha en fin dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vackra blommor,

jag har liljor här hemma som doftar ljuvligt.



Skönt att du inte hade ångest för att gå tillbaka till jobbet efter semestern :-)



ha en bra dag

kramisar

2010-08-10 @ 07:41:55
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annie

Jamen det är ju det som är så härligt bra med din blogg. Du lyckas få ett fint och intressant inlägg om "ingenting". Jag önskar jag kunde skriva som du! Önskar dig och myris en fin dag

2010-08-10 @ 08:30:24
Postat av: Maria

Godmorgon =) Gladioler som är så fint. Jag tänkte just på denna blomma igår men har inte sett några där jag brukar handla blommor. Men då har de iallafall kommit =)

Önskar dig en fin dag och hoppas att du mår strålande. Kram

2010-08-10 @ 08:41:53
Postat av: Sofia

Jag älskar att läsa ALLA dina inlägg! Bara så du vet :)

2010-08-10 @ 08:46:36
Postat av: Therese

Hej vännen!! Hur mår NI? Med mig är det bara bra, livet rullar på i sin lilla gång och det känns faktiskt riktigt bra, äntligen..=)

En liten fråga.. Vad gör ni nästa helg? Tänkte om jag och Wille skulle komma till er antingen på lördagen eller söndagen och hälsa på.. Hörs på sms vännen!! Kramar

2010-08-10 @ 14:19:11
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.se
Postat av: sara

INget piggar upp så mycket som färska blommor! Guldkant!

2010-08-10 @ 15:18:30
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: annika

hej!

vilken trevlig blogg du har,

och vilket underbart fint hem.

Vad jobbar du och din make med?

nyfiken fråga, men du behöver inte svara

om du inte vill/

Annika

2010-08-10 @ 17:07:40
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Annie & Sofia:

Tack rara ni, vad glad jag blir =) Kram



Annika:

Tack snälla, vad glad jag blir! Jag jobbar som skaderevisor och min man är chefsjurist, så nu vet du det ;-) Kram/Anna

2010-08-10 @ 19:57:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hej hopp! Skönt att det går bra att jobba igen, inte så många veckor kvar innan du blir långledig...eller barnledig iallafall ;-) Brukar kännas bättre när man vet det även om man trivs på jobbet. Ännu skönare att du inte verkar behöva bli så tung, 4 kilo är ju inget än så länge, det går jag upp på en helg ha, ha.



Önskar dig en fin vecka!!



Kramis!

2010-08-10 @ 20:33:33
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ann-Louise:

Hahaha, du är rolig du, tror nog inte du går upp 4 kilo på en helg, haha ;-)



Nä det är inte så många vekcor kvar, svårt att fatta detta. Känns superbra precis som du skriver, trots att jag trivs jättebra på mitt jobb så en liten "ledighet" låter inte dumt!



Kramis

2010-08-10 @ 20:37:26
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0