Sista augusti



Dessa små hängslebyxor & farfarströja köpte jag förra helgen
på Zara Kids. De små pälsbeklädda vinterstövlarna kommer
från H&M, onödiga kanske, men söta så kunde inte låta bli ;-)   

Godmorgon, måste få börja med en liten klagosång över min nya ”frisyr”. Jag är supernöjd, men måste samtidigt konstatera att det är ett extra moment att fixa till så här på mornarna. Vaknar inte upp och ser ut som någon tagen ur Dallas direkt, utan det ser mer ut som jag stått och sovit på huvudet (antar att det blir så när man har en del längder som är ”korta”) Så lite jobbigt/irriterande är det allt. Har inte riktigt fått in snitsen på hur jag snabbt ska få till den där ”luggen”, men ska man vara fin får man lida pin… eller som i mitt fall gå upp en kvart tidigare på morgonen…

Ska på möten hela denna morgon/förmiddag. Första mötesdagen efter semestern och då ska tilläggas att jag redan är inne på fjärde arbetsveckan nu efter sommarens ledighet. Så mjukstart har det varit, skönt för som jag nämnt förut så är möten inget jag föredrar att sitta i, men idag slipper jag inte undan. 

Hade en skön gårdagskväll, låg mestadels framför tv:n och tog det lugnt - superskönt! 

NU: Mot jobbet!

Kramar/Anna ♥
 


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hi, hi, jag köpte också en massa söta, små skor då jag väntade första barnet. Men hur många gånger åkte de på? Tja, typ 0! Det är väääldigt opraktiskt med skor åt småttingar som bara ligger i vagnen. Oftast har man ju en overall med fötter och då funkar det inte med skor överhuvutaget. Så nu när jag väntar andra barnet tänker jag mer praktiskt, köper inget sånt som är opraktiskt bara för att det är sött. DU kommer nog att märka det så småningom du också :-) Lycka till med bebisen!

2010-08-31 @ 07:59:37
Postat av: Rebecca

God Förmiddag!



Jo, få styr på håret på morgonen är inte det lättaste... Spelar ingen roll om man satt upp allt eller haft det utsläppt när man sovit. Ju längre hår, desto lättare att få fason på, tycker jag i alla fall. Om man har en ny frisyr, dröjer det ju lite innan man fått in en ny snits, men lättfixat har mitt hår tyvärr aldrig varit. ;(



Hoppas du får en bra dag (möten till trots)! ;)



Massor kramar!

2010-08-31 @ 08:13:16
Postat av: Zandra

Naaaw vilka söta hängselbyxor! Han kommer bli så välklädd o söt den där lilla Myran :-)

Hoppas du fick till håret :-)

Kram

2010-08-31 @ 08:19:22
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Karin

Vänta tills din bebis kommit... En kvart för en lugg. Jag kan inte annat än småle och meddela att du står inför en STOR förändring.

2010-08-31 @ 08:41:18
Postat av: Sofia

Aldrig att de skorna kan vara onödiga ;) Så fina!



Ha lite tålamod med håret, det kommer när du vant dig och kommit på hur du ska göra kanske även för att variera dig eller sätta upp "luggen". Jag har MASSOR med lockar och mitt hår ser aldrig likadant ut även om jag gör på samma sätt med stylingen så har du den fördelen att det blr på ett visst sätt när du stylar så kommer du snart ha snitsen på det tror jag!



Ha en bra dag!

2010-08-31 @ 09:34:56
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Cute!



Små uggisar är nog det sötaste som finns på små och jag har redan laddat upp inför hösten med ännu ett par =)



Hoppas jobbdagen går galant! Kraam

2010-08-31 @ 10:19:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vilka sötsaker! Vinterstövlarna är helt bedårande =)



Ha en riktigt bra tisdag i solen med möten och allt, kram!

2010-08-31 @ 10:21:08
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Susanne

Sååååå sött :o)



Kramen

2010-08-31 @ 17:47:08
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Hej Anna!



Jättesöta! Men... av erfarenhet vet jag att hängselbyxor brukar bli liggande. Vi använde dem aldrig. Tyckte inte att de var så sköna att ha till en liten bebis.



KRAM Mirva

2010-08-31 @ 19:17:13
Postat av: sandra

Gud vilka söta kläder/stövlar.. Ska kika in på H&M och se om jag hittar stövlarna.. Kram

2010-08-31 @ 19:31:03
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Mirva:

Tror inte alls att de kommer att bli liggandes, byxorna är nämligen supermjuka med praktiska knappar som man knäpper upp hela grenen med så man slipper helt ta av dem när man ska byta blöja. De är dessutom i storlek 62 så om liten inte föds väldigt stor så ska de inte användas den allra första tiden. Kram/A

2010-08-31 @ 19:51:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Linda

Söta UGGs

2010-08-31 @ 21:39:32
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Malena

Gulligt! :)

2010-09-01 @ 15:29:02
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0