Välkommen soliga onsdag



Såg nya serien "The good wife" igår med bland annat "Mr Big" (Chris Noth) som politikern Peter Florick som dömts till fängelse. Hustrun Alicia Florrick (Julianna Margulies) måste därför återgå till sitt arbete som försvarsadvokat. Alicia har tillsammans med Peter två barn, Zach och Grace och hon får svårt att återfå ett arbete. Till slut lyckas hon få en provanställning på en advokatbyrå. Tyckte serien var riktigt bra. Gillar advokatserier så kommer nog följa denna. När jag ser Chris Noth kan jag dock bara tänka på "Mr Big" som Carries numera make i "Sex and the city". Längtar till premiären av den nya S A T C- filmen som kommer i slutet av maj. Vill ni se en ny trailer från filmen så kika här  

Morning, snabba puckar här denna onsdag. Har en förmåga att ligga liiite för länge på mornarna i dessa dagar och sedan får jag stressa som en liten iller för att hinna allt innan jag måste kila iväg. Dumt, jag vet. Är ju medveten om "problemet" men det är ju svårt att motstå sängvärmen ibland har jag märkt.

Vanlig onsdag, hoppas på en bra arbetsdag. Har haft en svacka eller vad man ska kalla det då jag inte tycker jag får gjort så mycket som jag önskar i dessa dagar. Sitter sedan några veckor tillbaka med i en s.k. förstudie i ett nytt webbprojekt som tar mycket mera tid än jag hade räknat med. Äter liksom upp mina dagar med möten hit och möten dit, Suck! Ibland borde man tacka nej när man blir erbjuden att delta i saker, men samtidigt ser jag det som en kul utmaning med nya projekt samt kul att få vara med och tycka till om saker. Men som sagt det "stressar" upp mig en aning eftersom det känns som annat blir åsidosatt och ingen annan gör mitt jobb åt mig om jag inte gör det själv. Ja ja det löser sig, förstudiearbetet ska vara avklarat 31 maj så det är ju inte så långt kvar. 

Ha en skön onsdag och vi hoppas såklart på sol i stora lass. 

Kramar och på återseende ♥


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Godmorgon där borta!



Det låter som du hade en riktigt bra tisdag tycker jag ;)



Ser också fram emot tvåan även om jag tycker storyn känns lite väl utkramad med tanke på trailern. Ni kanske kan se filmen på plats när ni är i NY? Har för mig att det var där omkring ni skulle dit och där lär det verkligen vara SATC-yra! =)



Kraam kraam

2010-04-14 @ 07:51:20
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Längtar också till att den nya SATC kommer!!

2010-04-14 @ 09:48:42
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Hej snäckan!



Hoppas du har en bra produktiv dag på jobbet,

känner igen dina morgonproblem hihi jag är likadan.



Längtar efter nya SATCfilmen.



Kramar Anna

2010-04-14 @ 13:48:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Håller så med dig!



Han ÄR mr Big

=)



Må gott



Maliin

2010-04-14 @ 14:52:55
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Camilla W

Tack snälla Anna för ditt sms! Har en jättebra dag - fick just blomsterbud av mannen till jobbet!! Och dessutom packar jag ihop då det är min sista arbetsdag här idag...sorgligt trots självvalt. Nu väntar en vecka LEDIGHET!!!!



KRAM!

2010-04-14 @ 16:33:37
Postat av: Elin

Åh så glad jag är att jag gick in i din kategori "Resor"! Du har skrivit massor av bra tips om Paris där ju. Det med Carrie hade du lagt upp så bra! Nu känner jag att jag kan lite mer om vad man ska göra och se där ;) Ska ju till Paris om 3 veckor för första gången. Har du något speciellt tips när man är där första gången? Kramar

2010-04-14 @ 18:41:34
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0