Solig måndag


Denna pastelliga tidning från ELLE mat & vin fann jag här
hemma i tidningshögen som jag missat läsa klart så det
får bli lite matspan väl i bingen ikväll.

Måndagens arbetsdag blev ganska bra ändå tillsist. Hittade lite härlig energi där efter morgonkaffet och sedan har det runnit på i en faslig fart med möten både för- och eftermiddag och där emellan har det varit att svara på mail och boka in nya mötestider. Jag har även hunnit med att titta ut på alla människor som traskat runt i solskenet denna måndag och jag har känt av ett visst sting av avundsjuka över att jag inte likt dem kunnat vara ute i solljuset och andas in våren. Fick mig i alla fall lite solvärme på nosen under min sköna promenad hemåt, inte dumt alls. 


Ikväll är min tanke att jag ska börja gå igenom vissa klädesplagg och hänga undan somliga och kasta andra som sett bättre dagar. Min garderob är som jag tidigare nog skrivit så gott som klar. Så nu ska jag bara röja innan jag hänger in alla plagg, väskor och skor. Tror det mesta dock kommer att fixas till helgen då jag ska vara hemma och fixa och dona har jag tänkt, längtar redan.


Nu ska jag ta tag i middagsmaten, maken kommer hem tidigt idag, jippi! Ha en mysig måndagskväll. Bara fyra dagar kvar tills det är fredag igen!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Man blir så glad av dina inlägg :)

Mvh Annika

2010-04-12 @ 20:16:40
Postat av: Cicci

Du kommer att få riktig bra matinspiration i sängen. Vi lagade medelhavspajen till middag idag och den var riktig god.



Kram

2010-04-12 @ 20:37:56
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Annika:

Och jag blir glad av kommentarer som dina :-) Kram



Cicci:

Det låter lovande, medelhavspaj låter som helt i min smak :-) Kraamar

2010-04-12 @ 21:06:37
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej

Den butiken får jag besöka i Varberg ska på bröllop i sommar på fästningen då våra fina vänner gifter sig!!!!

kramar

2010-04-12 @ 21:10:19
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag var ute med hunden i 2 timmar idag på eftermiddagen och det var ljuvligt! Nästan så varmt att man blev svettig av att dra barnvagnen runt Danvikstull! Om det är sol imorgon lovar jag att sola nästippen lite åt dig!

2010-04-12 @ 23:17:15
Postat av: Malena

Kan inte få nog av mattidningar!! De är så inspirerande!! :)

2010-04-13 @ 13:23:45
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0