Pälsmössa, puffärm & leopard



Godkväll i stugorna, blev en ganska lång dag på jobbet denna måndag. Lämnade stora skrivbordet och höghuset efter det att klockan hade hunnit att passera kvart över sex. Hade kunnat sitta en stund till då jag hade ångan uppe, men magen sa ifrån att den inte var direkt intresserad av att sitta längre bland alla regnummer, utbetalningar, inbetalningar, vållanden och lagtexter så jag fick ge mig och traska hemåt i solskenet till tonerna från min kurrande mage. Blev därför inget stövelspan denna eftermiddag, får bli en annan dag när jag och min mage är så samma våglängd. 

Tog vägen om posten hem och hämtade ut ett paket från H&M innehållande en pälsmössa, perfekt en isande kall vinterdag, en vit bastopp med supersöt puffärm (har redan vart inne och beställt en svart också, den ser inte mycket ut där den hänger på bilden ovan, men på är den superfin) samt en leosjal. Resten av varorna jag beställde för några veckor sedan var restnoterade och kommer inte innan i slutet av oktober.  

Nu sitter jag framför "Svenska Hollywood fruar" som jag bara är tvungen att se fortsättningen på då Anna Anka och resten av fruarna helt enkelt roar mig. Är dessa kvinnor på riktigt eller har tv bara vinklat dem tro?

Ha nu en fortsatt skön kväll!

Kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: hannah d

Mycket fint!

jag kan dock tycka att det är rätt tråkigt att en sådan bakåtsträvande kvinna med märklig syn på ojämlikhet, får sådan stor plats i media. Ett trist bevis på att endast sensationer säljer. Å andra sidan är väl ingen förvånad över att kanaler som TV3 sänder detta program?!



Titta kan man såklart göra, för visst är deras liv fascinerande, men jag hoppas att alla ifrågasätter de värderingar som kommer ur fru Ankas mun.



Ha en gryyymt skön kväll!

2009-09-21 @ 22:12:14
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken fin shopping! Puffärmen blir en snygg detalj på en vanlig baströja, det kommer bli superfint på dig.



Jag kikade också på "Svenska Hollywoodfruar"... Haha, galen underhållning! Men verkligen underhållning i alla fall ;) Kraaam

2009-09-21 @ 22:30:01
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Malin S

Jag ser framför mig hur supergullig du kommer vara i pälsmössan =D

XOXO

2009-09-21 @ 22:41:30
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hannah D:

Jag håller sååå med dig, hon är verkligen en bakåtsträvare olch tragist egentligen att hon får så mycket utrymme, men som sagt sensationer säljer, men liite underhållande är det, man får ta dte med en nypa salt =) Ha en skön kväll! Kraaam



Miia - There´s no place like home

Ja det var väldigt fint med puffen på den enkla tröjan, tror att jag ska använda denredan imorgon =)



Ja programmet är verkligen speciellt eller det är väl kvinnorna i programmet som är i en liga för sig - haha!



Sov sött



Kraaam



Malin S:

Det är väl ändå du dom är gullig. Kanska kan visa en bild i vinter på mig och min nya fuskpälskompis ;-) Kraaam

2009-09-21 @ 23:06:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Therese

Tröjan med puffärm har jag också tänkt att beställa. Superfin! Lite osäker på storleken bara.. Vilken storlek tog du?

2009-09-21 @ 23:30:51
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Therese:

Ja beställ den, snygg som attan på! Jag har medium på denna ville ha den lite "slappare", men skulle säga att de är normala i storlekarna. Lycka till med din topp ;-) Kram

2009-09-21 @ 23:44:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj!



Vet vad du menar med när man fått upp ångan och inte vill släppa jobbet. :)



Kul med nya kläder! :) Puffärmströjan verkar fin, men jag vill helst prova innan jag köper något. Är så trött på efterskickade kläder som ser fina ut på bild, men med dålig passform etc när man får hem dem. :/



Jag är nog den enda som inte tittar på Svenska Hollywoodfruar! Behöver inte -tycker jag fått veta tillräckligt av alla rubriker överallt. ;)



Massor kramar!

2009-09-22 @ 06:10:01
Postat av: Frida

Åh jag har både toppen o sjalen och jag är så nöjd med mina budget fynd. Toppen är helt grym på ju :)

2009-09-22 @ 08:27:05
Postat av: Sofia

Tack för tipset av tröjan, har tittat på den men man vet som sagt aldrig med H&M:)

Fru Anka får mig verkligen att rysa....men underhållning på hög nivå.

2009-09-22 @ 09:02:57
Postat av: Sofia

Jättesnygg sjal!



Pälsmössan har jag kollat på med, men jag är för feg för att ha mössor som "sticker ut" lite :D



Toppen har jag helt missat men jag kan tänka mig att den är en riktig fullträff på. Det är så fräscht med vitt tycker jag.

2009-09-22 @ 10:35:47
Postat av: Anonym

Hej!

Det var jätte snyggt ihop du har beställt.En liten fråga...Är det den toppen som kostar 149kr på HM?

Den var supersnygg!

Ha en trevlig kväll.Kram Petra

2009-09-22 @ 18:09:59
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anonym/Petra:

Toppen kostar endast 99 kr, tror att dte är första toppen som liggr under 3/4 ärm, kika däe finns i flera olika färger! Ha en mysig kväll! Kraaaam

2009-09-22 @ 19:31:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Måste fråga vad du jobbar med, låter så spännande! :)

2009-09-22 @ 19:40:31
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jenny:

Du kan läsa här vad jag gör ;-)



http://starwoman.blogg.se/2009/april/utkast-18.html#comment



Ha en mysig kväll!!!



Kram kram

2009-09-22 @ 20:17:33
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0