En oktobermorgon i Sjöstaden



Godmorgon på er mina kära läsare! Tisdag och jag ska strax kila ut i höstkylan till jobbet för ännu en dag bakom stora skrivbordet. Jag hoppas på samma effektivitet som gårdagen så att jag kan se till att bli klar  med min nuvarande granskning inom den närmsta veckan. Älskar när man ser "ljuset i tunneln" för då har man bra det roliga kvar 1) Träffa folket som gör ett hästjobb i "produktion" och 2) Skriva min åter/slutrapport. 

Kul att det är fler än jag som håller med om det råder en babyboom i detta land just nu =)

Nu hinner jag inte skriva mer för tillfället. Måste piffa till mig och hasta ut i mina favoritstövlar, beiga trench samt nya LV-sjalen. Så på återseende och sköt om er denna strålande tisdag! Vädret måste man väl ändå säga vart fantastiskt hitills denna höst? I alla fall här där jag bor!

Kramar ♥   


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville bara säga att jag gillar tidiga morgoninlägg :-) Är väldigt morgonpigg och det är kul att det är fler som är uppe och igång vid den här tiden.

Ha en bra dag!

2009-10-06 @ 07:54:47
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon!

Vilken härlig dag det ser ut att bli, den här hösten måste ju vara en av de bästa på länge! Hoppas att du får en bra tisdag, kram!

2009-10-06 @ 08:22:44
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken ordning du har inte en grej som ligger framme, såååå snyggt :o)

Ha en bra dag



Kram söta du

2009-10-06 @ 11:38:11
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi har också haft en strålande höst än så länge,så det njuter vi av. Bor 100mil norrut från Stockholm räknat.



Ha en bra dag!

2009-10-06 @ 12:14:02
Postat av: Miia - There´s no place like home

Anna, ikväll är det äntligen säsongspremiär för Desperate Housewives, så bänka dig i soffan kl 21 ;)



Jag gillar också dina tidiga morgoninlägg! Keep up the good work ;) Kraaam /Miia

2009-10-06 @ 18:12:15
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: jessi

Underbar höst i år, njuter för fullt. Senast idag på vår härliga utflykt med barnen! Älskar mitt jobb, längtar varje morgon dit!



Snyggt foto du tagit från ert kök, kreativt med nya vinklar!



KRAM från en glad Jessi

2009-10-06 @ 20:00:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Så läckert du har det hemma! Ha en fin kväll. /Emmy

2009-10-08 @ 22:45:28
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0