Välkommen måndag!


Vet att ni sett mängder med bilder på detta motiv tidigare, man skulle ha ett slott med många
rum så hade det blivit lite mera variation på mina motiv, men detta är det jag har att bjuda på
med andra ord ;-) 

Godmorgon på er och välkommen nya veckan. jag har sovit gott, men måste erkänna att sängvärmen allt drar extra under denna mörka årstid. Men som ni förstår är jag nu uppe och igång denna måndag som jag ska spendera på arbetet i vanlig ordning. 

Min helg har varit bra som ni har förstått av tidigare inlägg, lugn helg så nu ska man väl vara utvilad inför den kommande veckan som ser helt okej ut i kalendern. Betyder dock inte att jag på något vis är utan arbete för det finns så det blir över, men jag är inte uppbokad på en massa möten utan kan koncentrera mig på mitt vilken känns bra.  

Igår hamnade jag ett bra tag framför datorn och klickade mig runt bland sidor med julinspiration, klickade hem några småsaker som jag ser framemot kommer i veckan. Jag har verkligen riktigt, riktigt jullängtan i dessa dagar. Jag har nämnt det förut och inte specifikt då själva julafton utan allt mys innan, så är huvudet överfullt av saffrans bak, julstjärnor, hyacinter och glögg... mys på hög nivå!

Nu hinner jag inte svamla mera utan önskar er en riktig bra start på denna vecka, så hörs vi ikväll!

Många och varma kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå Anna!



Jullängt -jag med! Bara några juldetaljer kvar att lösa för oss som inte firat jul på hundra år; sedan är vi hemma!

Sen är jag inne på vinterfint på balkongen, så det är min google-grej just nu. ;)



Tusen tack för tipset om adventsiffror! :) Jag är typen som vill att saker ska hända nu, nyss eller helst igår, (fniss) så jag ska fortsätta kolla i butikerna först. Men om jag inte hittar här där vi bor, blir ditt tips perfekt! :)



Nä, nu måste jag jobba!

Stora kramar!

2009-11-09 @ 08:38:57
Postat av: Saga & hennes mamma

Blir så glad av dina "jultankar":) Längtar som tokar vi också, det är verkligen en magisk högtid.

2009-11-09 @ 09:52:49
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det så att det är ALLT kring julen som är så underbart härligt, Julafton är bara en dag av många :)

Ha en bra dag!

2009-11-09 @ 11:41:18
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så fint ni har det ...har säkert sagt det innan! Längtar tills man ska pynta inför julen!

Ha en bra dag kramar

Angelica

2009-11-09 @ 13:24:34
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: LiSSaN

Men det är ju så fint så man ser det gärna om och om igen : )

2009-11-10 @ 09:02:44
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: terez

så snyggt =)

2010-01-12 @ 13:08:02
URL: http://terez-tt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0