Snabblogg


Några av helgens små inköp i julens tecken.

God morgon! Hinner bara skriva några rader denna måndagsmorgon då jag är på språng mot en ny arbetsvecka. Så här ser några av den gångna helgens små inköp ut; pepparkaksservetter från Pluto, julskorpor med saffran, juligt röda aluminium formar för julens bak samt söta snören med hjärtan på, alltsammans kommer från Lagerhaus och går i julens tecken som det mesta i bloggen just nu.

Jag fullkomligt älskar julen och allra helst då dessa veckor före dopparedan. När julen väl är här brukar det oftast gå i en faslig fart så jag föredrar faktiskt denna tid före allra mest. Nej nu ska jag iväg, ser dessvärre en aning stressig ut på arbetsfronten denna vecka, men den avslutas i alla fall på fredag med en upptakt och middag för avdelningen på München-Bryggeriet, det ser jag framemot.  

Ha en riktigt bra måndag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh skönt att det finns fler jultokiga som jag!:) Julen är det bästa jag vet!:) Vårt hem är redan julpyntat!:)

2009-11-23 @ 07:04:02
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Mia

De söta formarna köpte jag nyligen och använde igår, till kladdkakemuffins. Blev hur fint och juligt som helst! (Tips: sätt dem i en muffinsform, så blir muffinsen höga och fina!)



Ha en toppendag!=)

2009-11-23 @ 10:40:23
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka mysiga och juliga inköp! =)



Ska också plocka ner jullådorna i veckan och dra igång med pyntandet. Can't wait!



Ha en bra måndag! KRAM

2009-11-23 @ 10:40:53
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad mycket trevligt plock! :) Hum, där påminde du mig; Någon julservett vore ju trevligt. Det måste jag kika på.



Jag håller på att längta ihjäl mig tills jag får adventspynta, och för all del även se den nya vita granen sen framåt jul :)



Ha en fortsatt bra måndag (och stressa inte ihjäl dig nu)!

Massor kramar!

2009-11-23 @ 14:19:47
Postat av: Jenny

Får allt ta & kika in på Lagerhouse.Ja älskar också allt som hör julen till & tjuvstartade igår & kokade knäck samt satte upp en julgardin i köket, är ju redan 1:a advent nästa helg & då hinns det inte med här hemma.

Hoppas du får en bra vecka & låter som du får ett roligt avslut på fredag med ditt arbete!

Kramar

2009-11-23 @ 14:23:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Tack, det känns helt rätt i att vänta med resan! Du får strosa där åt mig med ;-) Allt har sin tid som min arbetskamrat sa idag och man måste följa sina känslor!



Idag är jag lyckligast tror jag då jag vunnit den mest bedårande klänningen! Helt galet att jag hade sån tur!



Det är kul att handla på Lagerhouse. De har mycket smått och fint till bra pris! Sevetterna är såå gulliga.



Ha en fin kväll Anna.



Kramar

2009-11-23 @ 18:23:43
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sue

Så fina saker du köpt!

Håller med dig, Julen är underbar!!!! Bara älskar när barnen blir så där uppspelta! Man drömmer sig med från när man själv var liten....



Hoppas att ditt pyntande blir kanon...men det vet jag, du har det underbart hemma hos dig!



Puss på dig fining!

2009-11-23 @ 18:56:49
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0