TGIF


Fredagsmys med tända blockljus i "öppna spisen" och väldoftande och
nystädad lägenhet, tack min Mr J ♥

Sista jobbdagen på veckan avklarad, puh! Det har verkligen gått i hundra åttio denna fredag och den sista halvtimman stressade jag så att det svartnade för ögonen för en sekund. Det blev ingen lunch idag, en macka i magen sedan frukost och x-antal koppar kaffe är inte att rekommendera. Jag ville så gärna hinna klart med pågående revision innan maken skulle hämta upp mig för veckohandling, så jag stressade som bara den och jag hann.

Så nu sitter jag här och är supernöjd, lite extra upppiffad för makens skull och mätt och belåten efter en enkel kycklingrätt. Vi har dessutom efter maten hunnit med en kvällspromenad runt vår vackra Sjöstad. Så oerhört vackert här omkring med allt vatten och den upplysta vyn av Södermalm. Älskar att bo här!

Ikväll tittar jag på Idol och dricker första glaset julmust. Jag tror att denna afton kommer att sluta ganska tidigt för både maken och mig. Han var ute och slarvade både igår och i onsdags och jag själv känner av den gångna veckan helt enkelt. Önskar er en underbar fredagskväll så hörs vi imorgon igen och då är det LÖRDAG!!! 

Många kramar ♥   


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte helt fel med nystädad lägenhet :-)

2009-11-20 @ 22:10:16
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God kväll kära "granne"! Låter som du har en mysig kväll och inte alltför olik min egen... Dricker också julmust och kollar på Idol :-) Undrar vem som får åka hem idag, jag skrev på bloggen för en liten stund sedan att jag tror att Reza (tyvärr) och Mariette får sjunga om ikväll. Fast samtidigt... det var så otroligt känslosamt och fint när Reza fick en hälsning från sin mamma, tårarna bara rann (jag är så lättrörd just för familjeband, så mycket kärlek och känslor) och det kanske många känner... Det kanske blir Calle som får sjunga om... Vem tror du åker?



Massa kramar och hoppas att du får sova sött och får en mysig lördag!

2009-11-20 @ 22:23:57
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså, julmust i glasen. Någon speciell anledning mer än att det är gott?? ;-)

2009-11-20 @ 23:14:49
Postat av: Rebecca

Halloj!



Låter som ni fick en mysig kväll sedan efter all stress och veckohandling. :)

Datorjobbet min man tog med sig hem igår drog ut på tiden, men ingen större skada skedd, för då fick jag tummen ur och baka lussekatter! :) Skönt sedan att sätta sig i soffan en stund, umgås lite och njuta av lussekattsdoften innan ögonlocken började ramla ned. ;)



Ha en bra lördag, och hoppas solen lyser hos dig med -det gör den nämligen här! Vi ska ut i affärer och göra ärenden. Absolut inte mig emot, då jag gillar sånt! :)



Massor kramar!

2009-11-21 @ 11:15:05
Postat av: Magdalena

Mys med tända blockljus i öppna spisen!

2009-11-21 @ 12:39:04
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0