Svart och vitt


Cultljusstakarna pryder just nu köksbordet i färgerna svart & vitt!

Redan kväll! Onsdagen har gått i en faslig fart och jag har inte ens hunnit med ett enda inlägg förrän nu som ni kanske märkt! En riktigt god och smakrik fisksoppa med saffran blev det till lunch från vår matsal och jag önskar att jag hade haft receptet för då hade ni fått det. Den var så god att den fortfarande ligger som bomull i min mage. 

Halvmulet ute denna dag, men naturen är ändå som vackrast vid denna tiden med all sin nyfödda grönska. Promenaden till och från jobbet var en aning blåsig, men med Iphonen fulladdad med bra promenadmusik så gick det som en dans ändå. Det är väldigt skönt att ha mina promenader både på morgonen och eftermiddagen. Och då det är mitt sätt att transportera mig mellan arbetet och hemmet blir det "gratis" motion på någotvis. Man kan ju inte fuska heller, klart man kan strunta i att gå till jobbet men det är inte riktigt min stil så jag traskar på och njuter för det mesta t o m på vinterhalvåret!


Efter jobbet var jag en sväng i några butiker på Söder för lite härlig inspiration men jag kom endast ut med en ny foundation då min sinat. Så det var mest se men inte köpa som gällde denna onsdag. På jobbet var ännu en riktigt trög dag, jag måste försöka få igång mitt skrivande som fortfarande låst sig helt för mig. Kommer sluta med att jag får sitta på helgerna och skriva om det inte lossnar väldigt snart, illa, illa!
 
Annars går jag mest i balkongtankar just nu och önskar att allt var iordning där ute som jag vill ha det. Visst möbeldelen är ju så gott som klar, men så resten. Har en tanke vad jag vill göra, men frågan är om jag kan fullfölja den tanken fullt ut. Nog för att jag är relativt handlingskraftig och händig, men vissa saker ska man nog överlåta till fackmän ändå så jag får fundera vidare ett tag till. 

Nu ska jag svänga ihop mat till maken och mig och sedan ska jag sjunka ner i soffan med senaste ELLE Interiör som låg i postfacket igår. Önskar er en trevlig afton!

Kramar i stora lass!    


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Cult ljusstakarna är jättesnygga :-)



hoppas du får en mysig stund med både maken & Elle i kväll



kramar

2009-05-06 @ 18:21:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Zandra

Å men du e ju för sööööt!

Cultljuslyktorna är super fina och man kan ju matcha o byta dem efter tycke o smak o säsong, vilket är bra för inredningstjejer som du o jag. hihi

2009-05-06 @ 19:09:54
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ha en bra kväll du också! Snygga ljusstakar!

2009-05-06 @ 19:25:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

det låter perfekt med promenader, jag får också gratis motion varje dag till o från jobbet!



din kväll låter lik min, elle interiör väntar...



kramisar mysiga du!

2009-05-06 @ 19:49:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefin

Funderar du på klinkers ute på balkongen eller.....

:)



Cult design är så fint. Vill också ha sådana.



Ha en skön kväll du med, kramar

2009-05-06 @ 20:07:19
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Bella

Cult ljusstakarna är så snygga, satt och kikade på deras nya strawberries-serie igår kväll och fick härliga sommarkänslor, men svart och vitt är så klassikt och funkar alltid!



Ha en skön kväll!



Kram Bella

2009-05-06 @ 20:39:13
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Sonen tackar så mycket och hälsar att han tycker du är snygg också (..!!!..) ;0)



Tände mina Cult i går då det kändes grått hela dagen. Tror på sol i morgon då jag är ledig och maken ska jobba på vårt altanbygge.

Hoppas skrivarflytet dyker upp snart, helgen behöver du till annat anar jag så många projekt du har på gång.



Önskar dig en toppenkväll!



Kramar

2009-05-06 @ 21:55:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sue

Så gott med promenader! Har lite långt till jobbet för det, men jag och bästa vänninan försöker att komma ut varje kväll för en runda i spåret (spåret ligger på baksidan av vårt hus) för att jaga bort "hund" kilona...usch..måste gå ned.



Svårt att bara se men inte köpa...inte min bästa sida!



Puss söta Anna och sov gott!

2009-05-06 @ 22:16:45
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild och ljusstakarna är väldigt snygga. Gillar att du blandat in en svart rackare mellan de två vita, snyggt, snyggt ;)



Stor kram till min favortitbloggerska nr 1!!!

2009-05-06 @ 22:23:42
Postat av: Emelie

Visst är det galet vad fort det går! Svisch! Svisch!

Och sen är det helg...



Cultljusstakarna är superfina!



ha en bra kväll söt! Kram

2009-05-06 @ 22:24:29
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: snokmolly

Hej söta snok!



Jag kan ju inte komma och hälsa på innan eran balkong är färdig!



Vi ska ju sitta där och pimpla diverse drycker :)



Puss!

2009-05-06 @ 22:35:46
Postat av: Anonym

Kul med alla dina projekt. Du får nog köpa dig en liten stuga eller flirta lite med maken så att du får en:) Du måste ju ha några projket att ta tag i!



Ha en bra torsdag nu även utan "mammadejt". Det är lyxen med att ha mamma nära.



Sov gott. Kraam

2009-05-06 @ 22:39:36
Postat av: Madeleine

Kul med alla dina projekt. Du får nog köpa dig en liten stuga eller flirta lite med maken så att du får en:) Du måste ju ha några projket att ta tag i!



Ha en bra torsdag nu även utan "mammadejt". Det är lyxen med att ha mamma nära.



Sov gott. Kraam

2009-05-06 @ 22:40:00
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ann-Louise:

Åh tack rodnar ;-) Önskar dig det samma! Kraaam



Sue:

Jag brukar ha svårt för det jag också att inte handla någon alltså, men idag så hittade jag inget jag vill ha.. Jahg kanske är sjuk? Haha!



Kraaam



Anonym:

Ja visst blev det snyggt med en svart emellan ;-) Stor kram tillbaka!



Snokmolly

Oj då måste jag skynda mig att fixa klart, så att det hinner bli klart innan värmen kommer tillbaka så att vi kan sitta precis som du säger och pimpla diverse drycker där ute. MYSIGT!!!



Saknar dig!



Puss

2009-05-06 @ 22:40:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Madeleine:

Åhh ja om du bara visst hur mycket jag skulle vilja ha en stuga =) Jisses vad jag skulle projekta - hehe!



Ha en mysig morgondag!



Massa kramar

2009-05-06 @ 22:43:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Josefin:

Du har rätt sötnos funderar på klinkers där ute. Tycker att det är snyggt, men det vågar jag inte pyssla med själv och karl´n min kan inte han heller så jag får leta upp en hantverkare för jag vill ha gjort det nu helst igår - haha!



Kraaam

2009-05-06 @ 22:48:28
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ska bli skoj att se hela er balkong när den är klar. Jag behöver nämligen inspiration till min egna lilla variant (: Nu är det sängen för min del, sov gott. Kramar Lilian

2009-05-06 @ 22:58:36
Postat av: Sofia

Jag älskar Cult! Ljusstakarna gör sig fint på ditt bord.

2009-05-07 @ 11:16:32
Postat av: Miia - There´s no place like home

Supersnygga Cultljusstakar! Riktigt bra kombo där med svart & vitt - me like!



Hoppas du mår bra sötaste Anna. Fredag & helg imorgon, yes! Kraaamar

2009-05-07 @ 20:12:22
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0