Onsdagens upptakt/bowling


Me in action... haha ;-)

Men "mina" supersnygga dojor...passar perfekt till kjol...
eller kanske inte.. ;-)

Tortiglioni med strimlad oxfilé, tryffel, champinjoner, demiglace,
rödvin och grädde... Gott men inte lika gott som min egna pasta ;-) 

Citronsorbet med jordgubbar och limoncello...


I onsdags var jag som ni vet på upptakt med mina kollegor. Vi var först en sväng och bowlade en timma och jag kan avslöja att jag inte alls är särskilt dålig på att bowla, utan jag blev faktiskt ganska imponerad själv. Slutade på en hedrande tredje plats och slog x-antal män. Kändes riktigt bra ;-) Jag hamnade i rännan endast två gånger på hela två omgångar. Inte illa pinkat om ni frågar mig.

Efter matchen gick vi vidare till den italienska restaurangen Tre Santi på Södermalm och där blev det "Tortiglioni med strimlad oxfilé, tryffel, champinjoner, demiglace, rödvin och grädde" och en "Citronsorbet med jordgubbar och limocello" plus några glas rödvin. Man kan ju sammafatta denna veckan med att jag inte har legat på latsidan när det gäller att sätta i mig kalorier, nästan så att det är lite ångestframkallande, men jag får helt enkel tänka mig lite extra här framöver helt enkelt. Ikväll blir det skaldjurstallrik på À la carte restaurangen... Gott! 

Nu är det fredag och jag har en kort liten fikapaus. Ska strax sammanställa gårdagens arbete så att jag i eftermiddag kan kila hem någon timma tidigare än vanligt, så att jag hinner hem och packa det allra sista innan jag ska ut på böljan blå. Maken ska träffa finbesöket Marcus från Oslo denna helg, så det passar bra så att har han lite att roa sig med när jag är borta också!    

Nu måste jag jobba vidare här, önskar er en riktig trevlig helg och jag ska försöka fota så mycket det bara går på båten ;-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Me Löööv the shoes, hihi! Men en skönhet klär ju i allt! Kram och trevlig helg!

2009-03-27 @ 10:20:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Elin:

Haha - skorna är ju sjuktfula och särskilt till kjol kände mig som en pensionär i dem ;-)



Ha en trevlig helg ni också!



Kram

2009-03-27 @ 10:36:58
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0