Strålande vårig onsdag!


Bilen tagen nu på morgonen.. Ljuvligt vårväder i luften...


Godmorgon! Strålande sol och vår i luften, den 18 mars 2009 ser ut att bli en riktigt fin vårdag här i huvudstaden. Yippi säger jag!

Det var som ni märkte tyst från mig igår här på bloggen, anledning är att min älskade bärbara dator hemma helt plötsligt bara fått för sig att lägga av. Lite smått panikartat då alla mina bilder ligger på den datorn och jag är ju inte smartare än att jag såklart INTE har någon säkerhetskopia. Nu är nog dock inte hårddisken sönder, utan det verkar mer vara strömtillförseln till själva datorn som strejkar, så vi får se om jag får igång skrället i eftermiddag annars får man väl lämna in den eller köpa en ny. Känns inte som jag har direkt tur med elektroniska prylar just nu, min Iphone är ju inte helt normal den heller, hmmm!

Annars var gårdagen bra, fick mycket gjort på jobbet under dagen och kvällen tillbringades i en av sofforna i horisontelltläge till en mängd olika program. Idag är jag tidig hit till jobbet och arbetsdagen kommer att vara relativt lugn om man nu ska tro på kalendern i alla fall. Jag har en del småsaker som ska fixas, men på det stora hela ser det riktigt bra ut. 

Förövrigt går jag nu mest och väntar på ett samtal eller sms från min kära vän Kicki som ska få sin bebis i dagarna här, dock är inte beräknad BF innan på söndag, så jag kanske är ute i förtid, förstföderskor har ju en benägenhet att gå över tiden, men väntar gör jag, så spännande vem som bor i hennes mage!!!

Nu ska jag sparka igång denna ljuvliga dag. Hoppas solen lyser starkt på er också idag!

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Malin S

En supersolig morgon även i Göteborg.

Det är så underbart med våren att jag nästan svimmar av =)

Ha bästa dagen sötis, kram.

2009-03-18 @ 08:29:52
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Malin S:

Här har du en till som nästan svimmar av då den underbara våren äntligen verkar vara på intåg ;-)



Önskar dig och magen en riktigt härlig dag!



Kramar!

2009-03-18 @ 08:48:31
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, håller med. Det är vår i luften och det är underbart. Bebis påväg, så kul och mysigt.



kram

2009-03-18 @ 09:13:20
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Jenny Lennartsson

Visst är det underbart att solen har hittat fram , den lyser här med i mellansverige :)

Hoppas det håller i sig så här nu ett tag, hörde att det skulle komma in snö imorgon men det får man verkligen inte hoppas :)

Ha en underbar onsdag! Kramar

2009-03-18 @ 09:15:10
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Zandra

åååå Ja härliga vår!!!!!!

Allt bra med Anna-Pana! :-D

KRAMAR

2009-03-18 @ 12:25:11
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0