Leilas nya magasin


Nu startar min favorit Leila Lindholm sitt eget magasin "Leilas Country living". I tidningen ska man få Leilas allra bästa tips och idéer om inredning, pyssel, trädgård, mat, dryck och mycket mer, låter som en tidning helt i min smak!

Måste dock säga att omslaget till första numret inte tilltala mig alls. Det känns omodernt med en touch 80-tal både grafiskt och i färgerna, det känns inte riktigt Leila eller vad tycker ni? Dock är hon söt som socker som vanligt & lika så bakverken men jag tycker faktiskt att det är viktigt att omslaget till en tidning ska tilltala en också, även om innehållet såklart är det allra viktigaste ;-)

Första numret kommer den 31 mars och andra numret kommer den 14 maj. Redan nu kan man beställa de första två numren till kanonpris, endast 59 kronor totalt

Klicka här för att prenumerera (Tyvärr gäller erbjudandet bara inom Sverige!)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med dig att omslaget ser lite omodernt ut. Trodde att omslaget skulle vara som en glad färgklick precis som hennes böcker... Får hoppas att innehållet är mer tilltalande.

2009-03-08 @ 14:52:47
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Cicci:

Precis, mer färgstarkt hade jag förväntat mig, men vi får hoppas på innehållet som sagt, det är ju det viktigaste ;-)

2009-03-08 @ 15:06:40
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller också med dig. Jag hade velat haft omslaget i riktigt pastelliga färger, lite green gate över det hela. Tycker att teckensnittet "Leilas" känns tråkigt och sen vit bakgrund. Nja...

Men men... innehållet kanske är kanon? Hoppas det!

2009-03-08 @ 15:35:54
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj oj oj den måste jag ha! Älskar alla färger coh gosaker Leila bjuder på.



Tack för tipset!

2009-03-08 @ 16:21:05
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: Lena A

Håller helt och fullt med tjejerna ovan, såg lite oproffsigt ut tycker jag..Vi får hålla tummarna att innehållet som sagt är bättre än omslaget =)

2009-03-08 @ 16:37:52
Postat av: Madeleine

Ser också fram emot den tidning. Dock håller jag med om att tidningen ser lite småtrist ut....men det är väll den lite lantliga stilen som det ska vara med tanke på "country living"....



Hoppas att du fick en mysig promenad och att du överlever veckan utan maken. Du kan ju alltid hoppas att det regnar i Thailand;) Nejdå, lite sol ska han väll få:)



Sköt om dig. KRAAM



Ps: Kan ju säga att jag också gillar Carolina af Ugglas låt. Charmig på något sätt och jag skulle inte bli förvånad om den tar hem hela finalen.

2009-03-08 @ 17:16:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Har man kanske tittat för mycket på "Martha Stewart"?

Hon har ju skapat sig ett helt imperium...men det är ju några decennier sen hon startade.



Håller med och undrar varför gör Leila så här - vi har ju längtat så =0)



Kram

2009-03-08 @ 17:18:42
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Therese

Kan inte riktigt tro att det är Leila själv som har stylat detta omslag - blev ganska besviken måste jag säga.. Mmm ska försöka krya på mig, känner mig febrig och allmänt sliten.. Hopas du har det bra hemma och njuter av ensamheten på bästa möjliga sätt!! Kram

2009-03-08 @ 17:39:29
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Elin:

Pastelligt är rätt ord ;-) Jag hoppas innehållet är mysigt i alla fall =) Kram



Caroline:

Varsågod =)



Lena A

Ja jag håller tummarna för ett gott innehåll =)



Madeleine:

Tydligen så vräkte regnet ner i Thailand enligt maken som hörde av sig fpr någon timma sedan. Tycker faktiskt lite synd om honom, men det brukar gå över snabbt där, så imorgon har han säkert sol igen =)



ja, Ugglas kan nog skrälla rejält på lördag ;-)



Anne-Louise

Kan nog stämma, men de behöer inte snegla på henne, Liela är ju Leila och det räcker mer än väl tycker i alla fall jag =)



Therese:

Nä inte riktigt Leilas stil. Krya på dig nu raringen och jag lovar att njuta så bra det går utav min ensamhet ;-) Kraaam

2009-03-08 @ 18:22:16
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jenny Lennartsson

Håller med va väll inte det bästa omslaget på henne, men ska köpa dom ändå hon är ju så söt & lagat så himla goda saker :) Hoppas du har en bra kväll gumman..Kram

2009-03-08 @ 18:43:55
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag håller helt klart med dig om att omslaget var en aningen oinspirerande och inte alls likt Leilas stil. Ser dock framemot att köpa tidningen och hoppas på att innehållet är desto bättre.



Ha en mysig söndagskväll!

kram

2009-03-08 @ 19:09:17
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0