Torsdag


Knäppte av en snabb bild imorse innan jag kilade till jobbet... Ni ser ju hur
ljust det är på mornarna nu, härligt!


God middag! Klockan har passerat 12:30 denna torsdag. Jag har ätit lunch i vanlig ordning och strax ska jag bege mig till en annan del av höghuset och samtala med två personer någon timma, sedan blir det tillbaka hit till mitt lilla krypin resterande denna eftermiddag innan det blir hemgång och ett besök i Sickla. Jag känner mig verkligen såå omotiverad att åka dit så jag vet inte vad det har tagit åt mig. Men idag måste jag hämta ut mitt Master card idag, kan inte skjuta på det längre för snart är helgen här och jag behöver både handla mat och ta ut pengar.  

Maken ringde mig tidigare, första samtalet sedan han åkte iväg i lördagskväll och det var sååå mysigt att prata en stund, höra hur han har det och få höra hans röst. Detta gjorde verkligen hela min annars ganska grå och trista förmiddag. Oj vad jag ser framemot hans hemkomst natten mellan söndag och måndag...

Nej nu ska jag skriva ut lite papper och häfta ihop innan jag måste kila iväg. Helt menlöst inlägg detta får hoppas jag kommer på något bättre att skriva lite senare ;-)

Kram på er så länge!

 

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ni har det så fint hemma hos er!



Hoppas du har en bra torsdag & att du hittar något snyggt till lördagens party om du kör ett butiksrace senare... ;) Kram!

2009-03-12 @ 13:37:21
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: jessi

Mysigt med samtal från maken...



Jag gillar era soffor väldigt mkt, var har du köpt dem?



kram

2009-03-12 @ 14:42:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Miia - There´s no place like home

Tack, jag blir dock lite hemmablind emellanåt ;-)



Hoppas att du har en bra dag du också.



Stor kram



Jessi:

Ja det var riktigt mysigt med ett litet samtal =)



Jag gillar också våra soffor, de är köpta från Bolagret.



Ha en fortsatt bra dag!



Kram

2009-03-12 @ 14:45:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ni har så fint hemma som alltid. Det ser nystädat ut och fräsch med blommorna på borden. Kan tänkta mig att det var skönt att höra hans röst och att resan gått bra. Han är snart hemma igen :)



Ha en trevlig eftermiddag. Stor kram

2009-03-12 @ 15:47:52
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättefin bild på ert vackra hem.



Härligt att få prata med älsklingen, hoppas din em och kväll blir bra.



kramar

2009-03-12 @ 15:49:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: cilla_Falsterbo

Underbart inrett hem!!!! =) Och vad härligt när man får in så mycket ljus.

Visst är det härligt när man sknar någon och så ringer de så man får höra deras röst!!!

Hoppas du har en bra torsdags dag, i snöiga Sthlm, tyvärr verkar den ha ltat sig ner även här idag, snöar för fullt sen ett par timmar tillbaka =(

kramkram

2009-03-12 @ 17:10:43
URL: http://cillafalsterbo:blogg.se
Postat av: Ana

Ja, visst är det härligt nu när det börjar ljusna, man börjar känna sig lite piggare...Mycket vacker bild du tagit, ert hem är så fint!

2009-03-12 @ 18:51:32
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Josefin:

Tack snälla =) Ja det var underbart att höra makens röst en stund där, alltid skönt att veta att allt är bra även om vi sms at och mailat innan, men att höra den andre är något speciellt. Ha en mysig kväll! Kraaaam



Anna:

Åh tack =) ja det var härligt att få sig en liten pratstund! Hoppas din torsdagskväll blir toppen! Kraaamar



cilla_Falsterbo

Tack snälla, ljuset är faktiskt det bästa av allt i vår lägenhet tycker jag. Att höra han ljuvliga stämma gjorde mig varm i hjärtat, tur han komme rhem snart! Oj har ni fårr snö nu också, INTE kul jag förstår hur det känns efter flera dagar med skiten ;-) Kraaam



Ana:

Tack snälla - Ja det är verkligen ljust länge nu, härligt och längre kommer det att bli, yippi!!! Ha en skön kväll! Kraaamar





2009-03-12 @ 19:11:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Ni har det såååå fint hemma:)

Kram Kristina

2009-03-13 @ 09:21:51
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Vilket fint hem du har :) Får man fråga var du köpt rullgardinerna ni har i vardagsrummet. jag är själv på jakt efter liknande till två fönster i vårt vardagsrum :)

2009-03-14 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0