Små färgklickar


Nya kulörer på köksbordet. Kivilyktor i äppelgrönt samt vattenblått får samsas
med den rökfärgade samt klara varianten. Gillar de små färgklickarna skarpt
mot det annars ganska sterila hemma!

Måndagmorgon och det var en vecka sedan jag satt här bakom skrivbordet sist. Då vräkte regnet ner och det var mer likt oktober ute än juni. Idag är det däremot sol, sol sol och ska så vara hela veckan ut om man får tro de "visa" och det är med andra ord betydligt mera junilikt ute nu - Äntligen kanske sommaren kom då, lagom till min älskade pappa gick på semester dessutom =) 

Det är alltså en vecka sedan jag arbetade sist, men det känns som jag varit borta härifrån mycket längre än så. Det är konstigt att det känns så ibland, men det är väl när man hittar på saker och reser bort som jag gjort över helgen som gör att det känns som det är längre än det egentligen varit, i o f s bra för ibland kan det ju kännas som man knappt varit ledig alls. 

Jag hoppas att min vecka blir bra. Ett litet orosmoment har dock dykt upp när det gäller ett antal ärenden som jag borde fått tillsända mig från Köpenhamn, men som jag naturligtvis INTE fått. Trodde garanterat att högen skulle ligga här nu när jag kom tillbaka men så är inte fallet och nu brinner det minst sagt i knutarna dessutom... Så våra kära danska grannar från landet i väst får allt ta och lägga på ett kol nu innan jag blir arg på riktigt ;-)

Önskar er en underbar dag och ni som har semester eller av annan anledning är lediga njut lite för mig också ute av solen. Sköt om er väl och glöm inte att ta tillvara på dagen!

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå Anna!



Sitter också och jobbar här (Eh, ja, inte just nu då, hi, hi).

Underbart med fint väder och jag hoppas innerligt att det håller i sig läääänge. Särskilt eftersom jag joinar min man med semester nästa vecka. :)



Kram på dig!

2009-06-22 @ 09:23:35
Postat av: Sue

Jag är hemma idag...inte av de skälen som jag hade önskat utan av ett barn med magsjuka....det absolut värsta av allt! Blääääää



Lycka till på jobbet i alla fall och hoppas att de "äta bulle och prata samtidigt" människorna gör sitt jobb snart!



Pusss!

2009-06-22 @ 09:26:36
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Kivisarna är allt en fröjd för ögat :-)

Hoppas danskarna lägger på en rem så du slipper bli arg ;-)



ha en fin start på veckan sötis

Kraaam Anna

2009-06-22 @ 11:01:24
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är jag tillbaka =) Låter som du haft en bra midsommar, vilket du verk,ligen är värd! Min har varit fantastisk, synd att det går över så fort bara!



Ha en fin dag och dina nya kivisar är jättefina, härliga färger!



Kram Cissi

2009-06-22 @ 12:32:47
Postat av: Fru Inredning

Ja det är härligt med lite färgklickar ibland, fast jag tycker ni har det så fint ändå:)

Kram Kristina

2009-06-22 @ 12:35:05
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack gumman.. Skönt att veta att man har vänner omkring sig när annat är jobbigt - får helt enkelt se vad som händer och hoppas på att jag orkar vara stark och ta rätt beslut.. Ser framemot lördag..=) Kramar

2009-06-22 @ 12:49:43
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Minnas underbara värld

Vilka härliga färger, så klara och fina. Härligt med sol denna måndag, underbart. Ha en fin dag söta. kram, minna

2009-06-22 @ 13:00:11
Postat av: Ebba

Hoppas du får en underbar dag du också och att danskarna skärper till sig ;)

2009-06-22 @ 13:01:02
URL: http://e.blogg.se/
Postat av: Susanne

Idag har vi visst samma inlägg, till och med färgerna ;o)



Hoppas du får en skön kväll.

Kraam

2009-06-22 @ 17:22:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

TILL ALLA:

STOR KRAM TILL ER =)

2009-06-22 @ 20:36:01
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0