Lata eftermiddagar på bryggan


Lyssnar på musik från Iphonen & njuter av lugnet på bryggan igår em...

... och så läste jag ur "Flickan som leket med elden"...

... och så blev det egofotning emellanåt & så läste jag ännu mer...

och så läste jag liiite till.. ;-) Svårt att lägga ifrån sig böckerna av Stieg Larsson...

Just nu så får bloggandet stå tillbaka lite granna för andra saker som händer samt att jag helt enkelt vill ta vara på de varma och soliga eftermiddagarna och kvällarna som naturen just nu erbjuder och då blir det inte mycket tid över till skrivandet. Så ni får stå ut med lite torftiga inlägg om det lilla just nu och även ni föredrar väl (hoppas jag!) att vara ute i sommarvädret före att sitta inne och läsa min blogg, även om jag är oerhört glad och tacksam för alla er som klickar in här varje dag. Det betyder mer än ni anar så fortsätt så, men stick gärna ut huvudet utanför dörren också ;-)


Bjuder i alla fall på några bilder från gårdagen som jag likt föregående eftermiddag tillbringade på en av bryggorna hemma. Satt i över två och en halv timma och njöt av solskenet och läste om Lisbeth Salander, Mikael Blomkvist och de andra karaktärerna ur Stieg Larssons böcker, spännande värre nu så här på slutet av boken!


Ikväll hoppas jag att maken och jag får några timmar tillsammans då det inte blivit mycket umgänge den senaste tiden av flera olika skäl. Ta vara på dagarna nu och sköt om er så hörs vi senare eller imorgon, nu är min lilla rast slut!


Stor kram     

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad härligt det ser ut! Man får passa på att njuta av varje tillfälle som ges nu när det är så varmt och soligt.



Vad söt klänningen var förresten;)

Du får ha en fin dag /Kram

2009-06-24 @ 11:38:30
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Började läsa din blogg pga ditt fina hem, men nu tycker jag den har spårat helt...hur ego får man vara? Det är ju bara bilder på dig själv i olika poser i nästan varenda inlägg nu mer. Trist...

2009-06-24 @ 12:02:59
Postat av: Miia - There´s no place like home

Det ser riktigt härligt ut! Nu ska jag ut på balkongen med en kopp kaffe och bok. Härligt!

2009-06-24 @ 12:04:40
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jag tänker på dig vännen.. På lördag får vi snacka en massa, dricka gott vin och bara njuta av det fina vädret.. Om du har möjlighet är du mer än välkommen att komma på förmiddagen/lunchtid så kan vi bara mysa i solen.. =) Kramar

2009-06-24 @ 12:53:06
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Livet hemma hos Linda:

Ja bäst att passa på =O Ha en skön dag! Kram



Anonym:

Precis som jag skriver i inlägget får bloggandet just nu stå tillbaka för annat i livet. Jag VET att det inte är direkt spännande att se mina dagar i solen, men jag kan inte heller hålla till inomhus för att fota inredning för att du och kanske fler med dig vill läsa om detta. För er finns "rena" inredningsbloggar som endast berör ämnet i så fall.



Jag tycker ändå att mina inlägg allt som oftast har/haft en spridning av lite av varje och jag hoppas att du "står ut" med egobilderna, men gör du inte det så tackar jag för tiden du läst och säger hej då, svårare än så är det inte!



Miia - There´s no place like home

Låter som en härlig stund, njut av balkongen, kaffet och boken =)

2009-06-24 @ 12:55:35
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Therese:

Ja det ska bli kul att ses en sväng, vädret ska bli toppen har jag hört, perfekt för Hamnfestival, tjejkväll mm =) Ha en fin dag! Kraaamar

2009-06-24 @ 12:57:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har börjat läsa din blogg för en tid sedan och fullkomligt älskar den! Fortsätt med det du gör, samt ta en massa EGO BILDER för du är så otroligt vacker!!!!! Lite blandning får det allt vara, så som sagt fortsätt med en massa härliga solbilder! Satt också ute nu och läste boken du läser, men jag har precis börjat men den verkar spännande! Efter lite lunch i magen ska jag återigen ut nu. Tack för en bra blogg och ha det underbart.



Kraaam

2009-06-24 @ 13:12:53
URL: http://kanssandra.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag tycker att du har en väldigt spridning av ämnen på dina inlägg så jag förstår inte alls kommentaren från den anonyma personen ovan, men alla kan inte gilla allt. Lustigt bara att man känner ett behov av att alltid dela med sig och skiva kommentarer när man tycker något är dåligt? Kan slå vad om att personen i fråga sällan eller kanske aldrig kommenterat annars?! Jag GILLAR i vilket fall din blogg enormt mycket och jag säger som Sandra ovan, fota på och ta en massa egobilder och kör på som du gjort precis hela tiden =) Kram E

2009-06-24 @ 13:26:11
URL: http://e.blogg.se/
Postat av: Anita T

Tack för ytterligare ett bra recept. Har precis kollat vad jag behöver köpa för att fixa en toppenmiddag till mina gourmetbarnbarn. Dom gillar mat med sting så dagens recept blir bra. När du läst färdigt Stig Larsson kan jag tipsa om en spansk författare Carlos Ruiz Zafon: Vindens skugga o Ängelns lek. Jag tror att du kommer att gilla honom. Kram

2009-06-24 @ 13:37:39
Postat av: AnnaG

Vackra bilder och vackraste Anna!

Önskar dig allt det bästa och en fin kväll..



Kraam

2009-06-24 @ 13:42:42
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sandra:

Vad kul att du gillar bloggen och tack för dina snälla ord =) Låter som du har en skön dag i solkenet med en god bok, härligt! Jag är lite avundsjuk allt ;-) Ha en skön eftermiddag! Stor kraaam



Ebba:

Ja jag tycker också att jag oftast i alla fall har en ganska bra spridning på inläggen. Kul att du gillar bloggen med eller utan egobilder i alla fall ;-) Ha en skön dag! Kramar



Anita T:

Åh vad härkligt att du har gourmetbarnbarn. Hoppas att de ska gilla maten då, jag tycker som sagt att det låter väldigt gott. Berätta gärna om du har tid, ork och lust sedan hur maten blev sedan =)



Tack snälla för tipset om Carlos Ruiz Zafons böcker: Vindens skugga o Ängelns lek, alltid kul med nya författare och böcker att plöja igenom, så Tack snälla, jag ska spana in böckerna nästa ggn jag kommer till ett ställe med böcker!



Stor kram till dig!



AnnaG

Du är snäll du raring =) Hoppas att du får en kanon dag/kväll med en massa sol! Masssa kramar, din namne =)

2009-06-24 @ 13:47:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åå vilken härlig eftermiddag du hade igår vännen! Du gör helt rätt i att lata dej och njuta om eftermiddagarna i solen, blogga kan man göra annars :-)

Hoppas allt annat är bra....

KRAMAR

2009-06-24 @ 14:01:36
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka underbara bilder och din eftermiddag ser helt toppen ut =) Som jag skrivit tidigare så gillar jag din blogg jättemycket då den innehåller allt! Passa på att njuta av solen nu när den är framme. Hoppas du har en härlig dag och att du får en mysig kväll! Stor kram

2009-06-24 @ 14:54:24
Postat av: Hanna

Vilka härliga sommarbilder :) och supersnygga sandaler - får man fråga vart du har köpt dem?

2009-06-24 @ 15:10:54
Postat av: Johanna

Konstig kommentar av anonym. Om man inte gillar innehållet är det väl bara att sluta läsa. Ingen tvingar väl henne/honom att gå in här?

Jag älskar iallafall bloggen. Dagens höjdpunkt är när jag ser att du har uppdaterat :-) Fortsätt i samma stil.

Kram Johanna

2009-06-24 @ 15:31:26
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Ja man får passa på att vara ute så mycket som möjligt just nu, härligt! Hoppas du får en bra dag! Stor kram



Maria:

Kul att du gillar bloggen =) Hoppas att du får en riktigt härlig eftermiddag! Stor kraaaaam



Hanna:

Tack =) Sandalerna är från Halens: http://starwoman.blogg.se/category/shopping.html



Johanna:

Ja det kan man tycka med tanke på att det inte är sååå många inlägg med mig själv på, men personen i fråga får naturligtvis ha sin åsikt ;-) Kul att du och även andra gillar blandningen i alla fall =) Hoppas att du får en skön em. Kraaamar

2009-06-24 @ 15:45:56
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hanna igen:

Fel länk, här är bättre bilder på sandalerna:



http://starwoman.blogg.se/2009/may/utkast-2.html#comment



kram

2009-06-24 @ 15:47:38
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej du!

Hoppas du bokar biljetter till 18/9 då kommer nästa Stieg Larsson film. Jag älskade böckerna och kommer helt klart läsa om dem ngn gång. Fast att vi inte känner varandra har jag märkt på dina inlägg att något inte är som det ska. Hoppas jag har fel, om inte, så reder det sig nog. Fortsätt blogga bara. Visst måste vi vara ute i det fina vädret, jag uppdaterar inte heller så flitigt nu och så tycker jag att det ska vara. Kram på dig.

2009-06-24 @ 16:58:32
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Starmama ♥

Hej Anna!



Älskar din blogg och även om jag har semester fr min egen så läser jag din. Hoppas allt är bra med dig!



KRAM Starmama

2009-06-24 @ 18:31:56
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Josefin

ja, man vill vara ute så mycket som möjligt nu när värmen äntligen kommit och inte sitta framför en dator och blogga. Böckerna är så bra, läser den sista boken nu men vill inte att den ska ta slut. :)



Ha en skön kväll, kramkram

2009-06-24 @ 19:33:44
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Elin

Vilka häärliga bilder! Sverige är inte helt fel på sommaren, ändå!

Kram

2009-06-24 @ 21:00:46
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0