Britney Spears på Globen


Denna ljuvliga rosbukett med ljust, ljust rosa rosor med
en touch av lime fick jag i lördags och jag är så förtjust i
dem.


Hade jag gift mig idag, hade jag nog valt denna färg på
rosorna i min brudbukett...
 

Visst är är de vackra?

Så är det den sista måndagen innan jag går på fyra veckors semester. Kändes lite småtungt att kliva upp runt kvart i sju när maken låg kvar och sov bredvid mig i sängen, men skönt för honom med semester. Önskar dock att jag hade haft semester jag också denna veckan, men som sagt det är sista rycket nu och på fredag går jag på semester för hela slanten. Yippie!


Min dag ser ut som en helt vanlig arbetsdag med granskningar. Jag har det ganska så lugnt och behagligt faktiskt just nu. Rätt så skönt ändå att arbeta på somrarna tycker jag, det är ett lite annat tempo vilket är skönt som omväxling. Man är färre på kontoret och det blir lite med "intimt" när man bara är ett fåtal personer här. Efter arbetsdagen ska jag försöka se till att komma hem i god tid till maken, jag måste bara ta en snabbis på stan för att köpa bland annat nytt torrschampo. Jag har blivit beroende av detta och tycker det är sååå bra att slippa slita på håret med tvätt var eviga dag.  


Förresten i lördags kom jag och min kära vän Lovisa över varsin biljett till Britney Spears extra konsert i Globen imorgon kväll. De sålde konsertbiljetter för halva priset, så vi kunde inte motstå helt enkelt. Britney Spears är inte min största idol, men hon har gjort en hel del bra musik och det ska bli oerhört kul att se henne live. Jag tror att det blir en show man sent ska glömma, hoppas det i alla fall. Så i morgon är det jag som beger mig till Globen med kameran i högsta hugg (om man nu får ha med den vill säga?) och ser den amerikanska världsstjärnan, kul, kul!


Nu måste jag fortsätta med mina arbetsuppgifter. Hoppas ni får en härlig måndag, här samsas solen med lite moln på himlen och det var hela 20 grader när jag gick till jobbet, härligt! 


Kram  

Kommentarer
Postat av: jossan

VAR sålde de biljetter för halva priset??? jag försöker nämligen också få tag på 2!

2009-07-13 @ 10:31:26
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

jossan:

Vi beställde dem via Ticnet i lördags eftermiddag, och vi betalade 874 kr för två biljetter, så kika där! Kram

2009-07-13 @ 10:41:15
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj!



Åh, du har semestern framför dig! :) Här är man tillbaka i jobbtagen efter semestern... Men det är jobb hemifrån idag då min arbetsplats är mitt uppe i en flytt!

Ska i alla fall inte klaga på något vis; jag har haft en bra semester och det blir med största sannolikhet några små helgtripper framöver också. Nu hoppas jag bara det utlovade fina vädret landar ordentligt! ;) Skönt även när man jobbar.



Britney kan nog vara en spännande upplevelse även om man inte är ett jättefan. Håller med dig om att hon gjort en del bra, även om hon inte är min största idol heller.



Massor kramar!

2009-07-13 @ 10:49:09
Postat av: Yvonne

Hej!

Blev nyfiken på torrschampo, har du förslag på några sorter som är bra, får för mig att det kliar i hårbotten men det kanske är inbillning. Fin blogg du har som är jättekul att följa. /yvonne

2009-07-13 @ 11:03:58
Postat av: Cicci

Kul att se Britney! Som du säger är hon en världsartist. Du kommer säkert njuta under hela föreställningen!



Kram

2009-07-13 @ 11:46:01
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kan nog vara en upplevelse att se henne. Skönt att du har så nära till semestern. Jag har fem veckor kvar...

2009-07-13 @ 11:52:36
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Å vad roligt!



Sa precis till Henriks kompis att Britney var i Sverige och att det skulle vara såå kul att få gå på hennes konsert =) Ni kommer få svinkul, garanterat!



Urfina rosor! Kraam kraam

2009-07-13 @ 12:02:29
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: jossan

är det sant? stod det nåt speciellt då eller? det måste varit nåt väldigt tillfälligt för jag har för mig at jag kollade i lördags och jag kollde nu med och det står inget om halva priset :( snyft.. jag är verkligen sugen men tycker 800 för EN biljett är lie häftigt.. tack för hjälpen iaf och hoppas att konserten blir jättebra!!!!

2009-07-13 @ 12:18:10
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Härligt att ni fick tag i biljetter! Ljuvliga rosor du fått. Färgen är en favorit här med.



Kram

2009-07-13 @ 12:25:27
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Rebecca:

Så du är tillbaka i arbtetesvärld nu igen, tiden går verkligen snabbt. Ja fint väder är bra oavsett, allt blir lite rligare då ;-) Ha en fin arbetsdag hemma! Stor kram



Yvonne:



Kika här änagående torrschampo =)



http://starwoman.blogg.se/2008/november/mitt-torrschampo-och-jag.html#comment



Kram



Cicci:

Ja hoppas det =) Kram



Anna:

ja liten kul grej, jag bort ju så nära Globen dessutom så varför inte, blir ju ingen kostnad att tala om för resan dit tar väl högst 5 minuter ;-) Kram



Hemma hos Katta:

Ja det ska bli väldigt skoj, kul upplevelse att se henne live så morgondagen blir troligtvios kanon hoppas jag! Kram kram



jossan:

Ja det var min vän Lovisa som beställde som hörde av sig till mig och sa att biljetter fanns till halva priset, även hon som gjorde beställningen, så jag har ingen som hellst aning om vad som stod eller hur det gick till, men jag håller med om att 800 kr är väldigt dyrt för en liten biljett. Vi fick våra för 412 kr (sedan tillkom 50 kr i admavgift, så 437 kr per person - helt ok) Hoppas ni får tag i biljetter!!! Kram på dig!



Madeleine:

Ja det var kul, hade inte en tanke på det först, men nu ska det bli superskoj. Ja visst är rosorna vackra. Ha en fin dag! Stor kram

2009-07-13 @ 13:17:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: angelica - den snabbast växand ungmamma bloggen just nu!

fin blogg! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-13 @ 13:46:11
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: AnnaS

Hej raring.



Dagarna ter sig just nu att bara springa förbi..

Ser ut som att vackra Sjöstadsfrun haft en riktigt härligt rosa helg med allt roligt som hör därtill. =) Underbart! Och så snygg du är gumman!=)

Hoppas du får en riktigt fin vecka i väntan på att semestern skall infinna sig, snart så börjar även min nedräkning.. Snart..



Kanske ska jag våga mig på det här med torrschampo ändå, verkar vara mångas räddning mellan varven, kanske så även min!?



Underbara rosor! Vi firade en månad som gifta för en dryg vecka sedan och fick då bla en vacker bukett av rosor likt dessa. Sagolika.♥



Ni kommer få en toppenkväll i Globen. Så roligt!



Kram kram

AnnaG

2009-07-13 @ 14:27:54
Postat av: Lovisa

Hej! Jag köpte via länk från Finest.se som har erbjudanden om halva priset på biljetter. Gå in där!



/Lovisa

2009-07-13 @ 14:53:38
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Lovisa:

tack, jag ska meddela Jossan att jag hade helf fel att dte var ticnet ;-) Ses imorgon!!! Puss

2009-07-13 @ 15:31:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jessi

grattis till billiga konsertbiljetter! säkert en upplevelse! hoppas du kan smygfota par bilder.. hihiii..



ha det så gott!nu ska jag få besök av lilla alva!



kram

2009-07-13 @ 16:03:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jossan

tack så jättemycekt för att du svarade i min blogg!!! :) tyvärr tog biljettrna slut MITT framför ögonen på mig men det glädjer mig verkligen att du tog dig tid och gav mig tipset, och att jag fick iaf var nära att få biljetter :) tack!

2009-07-13 @ 17:14:15
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Anna!



Oh va skönt att du har din semester kvar! Själv är min redan avklarad, gick snabbt som sjutton men skönt var det!



Va kul med konsert! När jag var på konsert nyligen så fick man inte ha med kamera så ett tips är att kolla på globens hemsida innan ni går dit.



Jag har länge använt Kisbys torrshampoo (en gammal klassiker) men nu hittar jag det ingenstans, övergick då till Toni and Guy men tycker inte att det är fullt lika bra. Vilket använder du?



Mvh. Emelie, trogen läsare.

2009-07-13 @ 17:50:00
Postat av: Anna - Starwoman ☆

jessi:

Ja det var kul att få dem till rabatterat pris ;-) Ha en fin kväll! Kraaam



Jossan:

Åh vad synd att de tog slut, attans att jag inte visste imorse, då hade du kanske hunnit knipa några biljetter, sorry för det! Ha en skön kväll! Kraaam



Emelie:

Jag tnker att man inte får ta med kamera, men jahg ska kika på hemsidan och se, vill gärna ha den med mig!



Ang torrschampot så använder jag Kisbys variant, finns på Åhléns. Eller det gjorde det sist jag handlade, hann inte det idag ska kila dit imorgon och se, annars blir det trubbel för jag ha ingen aning annars vilket jag ska köpa...



Kul att du läser min blogg troget, tack för det =)



Stor kram

2009-07-13 @ 18:02:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

AnnaS:

Ja jag hade ein riktigt skoj lördagskväll måste jag säga ;-)



Ja visst är rosorna sagoligt vackra, jag instämmer helt =)



Ha en fin tisdag!



STOR KRAM

2009-07-14 @ 09:02:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi - det är PRECIS såna rosor jag hade i min brudbukett, så jag kan inte göra annat än att hålla med dig om att de är vackra. Jättevackra! :)

2009-07-14 @ 16:25:49
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Kan du inte lägga ut recept på pajerna? De ser jättesmaskiga ut:-)

2009-07-15 @ 11:57:37
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag fullkomligt älskar din snygga "ros-kudde" i soffan. Vet att du har skrivit var den är ifrån en gång i tiden, men du kanske kan nämna det kort igen :)



du har en superfin blogg förresten!

kram

2009-07-15 @ 22:16:07
URL: http://litenblevstor.blogspot.com
Postat av: Åse

Så vackra rosor!!!

Har hört så mycket om dig och din nyblivne make genom min bästa vän M. Du har ruggigt bra smak by the way....

2009-07-16 @ 20:42:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0