Circus tour med Britney



Maffig inledning med låten "Circus". Vi hade kommit över
riktigt bra platser...


Kan inte påstå att några av scenkläderna hon bar var
något vidare snygga, men Brittan är ändå alltid Brittan ;-)


Visst var det lite fart emellanåt det tycker jag allt..

Hela scenen var full av dansare, magiker och t o m en
liten cirkus dvärg som jag dock inte fångade på bild...


Låten "Everytime" framfördes med en svävande Britney 
sittandes på ett paraply som flög över scenen.. Riktigt
mäktigt..

I'm a slave 4 u tror jag att hon framför här.. ?

Sista numret ut var Wominizer..

... och då stod många med mig upp & shakade loss ;-)

Godmiddag på er, här har ni en lite halvsliten jag efter Britney konserten igår kväll. Jag tycker att den var helt okej, kanske lite amerikanskt plastigt och inte riktigt det där lilla extra som gör att hela Globen exploderar. Jag har tidigare bland annat varit på Depeche Mode konstert just i Globen och det var enormt, så lilla Brittan höll kanske inte samma grymma konsert klass, men hon har faktiskt gjort en helt del bra musik och jag hade svårt att sitta stilla stundtals, så "Circus" konserten ger jag ☆☆☆ Starwoman stjärnor i betyg.

Började kvällen med att maken agerade köksmästare och svängde ihop läckra räkmackor till Lovisa och mig som han serverade oss klassigt ute på balkongen med några glas vin. Till efterrätt marängsviss med jordgubbar, så gott! Sedan svirade han om och blev vår personliga chaufför alldeles perfekt - Tack! Vi kom till Globen lagom till det att Britney skulle börja och vi fick väldigt bra platser, särskilt om man ser till att vi betalade halvapriset. Toppen! Blev några riktigt underhållande timmar och som alltid när man umgås med Lovisa så har man underbart trevlig och glatt sällskap, så tack gumman!  

Nu ska jag strax bege mig ut i det strålande sommarvädret och möta upp maken på Sveavägen där vi ska äta lunch ihop. Bäst att ta tillvara på sommardagarna trots att jag arbetar. På återseende!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Snygga bilder!!



Har bara sett hennes konserter på tv men impas alltid över att hon orkar dansa och sätta alla avancerade koreografier showen rakt igenom. Hennens Vegas-show för några år sen var ju helt makalöst grym! Låter som det inte var lika imponerande igår men jag skulle gärna varit där ändå =) Attans att man inte bor i Sthlm...



Ha en bra dag jobbdag! Här blir det nog en sväng till Smögen snart... Kraam



2009-07-15 @ 12:15:03
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Tjugonågonting

Haha, det låter som en trevlig make ;-)



Roligt att se Britney, även om jag aldrig varit något fan - snarare förundrad över fenomenet!



Ha en fin kväll.

2009-07-15 @ 15:00:33
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hemma hos Katta:

Jag tycker faktiskt inte att hon hängde med i samma fasliga takt som Brittan gjorde förr, men det är väl inte så konstigt kanske. Dock var det verkligen inte dåligt och oerhört skoj att se henne live så jag ångrar definitivt inte att jag gick på konserten! Ibland är det bra att bo i Stockholm ;-)



Hoppas ni har en bra dag i Smögen du och lilla räkan ;-)



Kram kram



Tjugonågonting:

Jag har heller aldrig vart ett fan så, men det var kul att se henne och hon är ju precis osm du skriver ett riktigt fenomen!



Ha en fortsatt bra dag!



kram

2009-07-15 @ 15:03:38
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oh.. nu ser jag ju att det faktiskt var Brittan och ingen annan brunett ;). Supertrevligt igår tack för trevligt sällskap och tacka maken igen för allt fix också :)



Kram

2009-07-15 @ 15:12:44
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

go britney :)

2009-07-15 @ 17:43:39
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: jessi

härligt med lunch med maken, hoppas ni hade mysigt o gott!



Skoj o se från britneys konsert, hon har inte min klädsmak alls men några bra låtar sen är det ju en upplevelse i sig att vara på själva showen.



Jag hade en toppen dag med goa Ann-Louise, solen sken hela dagen!



Kramisar

2009-07-15 @ 19:23:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Ha ha du är nog högvilt av Brittans team nu då du fångat så många bilder på henne och showen. Läste att Aftonbladet valt att inte publicerat några då hennes team vill att man avsäger sig rättigheterna på dem då!



Konsert är alltid konsert men synd att hon inte sjunger live utom i nån låt bara. Kul att ni hade skoj och att maken var så snäll!!



Kram

2009-07-15 @ 21:01:56
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ibland är de tråkigt att man inte bor i Sthlm. Jag får nöja mig att tidigare ha jobbat på Globen och har då sett ett antal konserter. Men skulle tycka det va toppen som du bara boka några biljetter och gå se konserten bara så där.



Kramar

2009-07-15 @ 21:07:21
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kan inte säga annat än att jag är avis ;) Ha en trevlig kväll och natti :)



Kram Sandra

2009-07-15 @ 21:54:56
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: madde

hade väldigt gärna velat se konserten men jobbade tyvärr,tack för lite bilder iallfall*

2009-07-16 @ 12:58:07
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0