En klämfredag



Igår fick Bourgien byta plats från ett av de stora vardagsrumsfönsten till en 
plats på det vita sideboardet, dock tror jag att det blir ett byte tillbaka till
fönstret snart igen. Velig är bara förnamnet med andra ord... ;-)
 

Godmorgon eller säger man förmiddag nu kanske? Idag är det i alla fall en arbetsdag för min del, dock valde jag denna "klämfredag" att jobba hemifrån, så jag sitter nu i arbetsrummet och skriver på min bärbara dator som är uppkopplad mot jobbets server. Här är lugnt och stilla, maken har lyxen att vara helt ledig så han sover fortfarande(!) själv har jag varit uppe många timmar nu.
 
Solen fullkomligt strålar ute och det är kallt denna andra dag på detta nya år. Termometern visar på minus 8 grader, så jag är rätt glad att jag är en kontorsråtta som kan sitta här inne i stugvärmen. Jag skulle gärna ta mig en uppfriskande promenad känner jag, men det får bli senare i eftermidag i så fall och då kommer jag garanterat att svepa in mig i min kära fuskpäls från H&M Trend, då den passar helt perfekt när det är lite kallt och frostigt ute, som jag har väntat...!

Nu måste jag fortsätta mitt skrivande för arbetsgivarens räkning, vi hörs helt enkelt senare under dagen! 

Ha en lovely fredag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Sitter också och jobbar denna klämfredag, fast paus just nu då. :)



Håller med, det är varma kappan som gäller idag, hu!



Vill önska God fortsättning och hoppas allt är bra annars med dig! :)



Kram!

2009-01-02 @ 11:50:06
Postat av: Zandra

Samma här!

Prinzen steg upp för knappa timmen sen.. o själv har man jobbat sen arla morron..!! haha

Ha en skön mellanfredag och njut av helgen som återigen är på G!

Kramar till fina Anna

2009-01-02 @ 12:02:40
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Rebecca:

Önskar dig det samma och varma jackan ska vara på nu ;-) Stor kram



Zandra:

Haha - Arla morgon ja precis, karlarna har det bra dem som kunde ligga och tryna lääänge haha! Ha en jättebra helg och vi lär väl "höras" ;-) Kramar

2009-01-02 @ 14:11:47
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh.. Bourgien är så nedrans snygg!! Avundsjuka på hög nivå! ;-)

Ruskigt kallt idag! Ska nog trotsa kylan och ge mig ut på en eftermiddags promenad ändå...

Kram på dig!

2009-01-02 @ 14:53:14
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack gumman, vad gullig du är! Kortet är från nyårsafton 2007- ett helt år sedan med andra ord! Jisses! ;-)

Kram kram

2009-01-02 @ 16:33:35
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Tilda

Vilken underbart fin lampa Du har! Var kan man köpa en sån? =)

2009-01-02 @ 19:46:04
URL: http://flygirl.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Emelie:

Ja den är lovely ;) kallt som tusan är det, burrr var ute en sväng, men det var nöd och näppe jag ville gå ut ;)



Jättesöta var ni på kortet =)



Kram



Tilda:

Lampan hittar du i vanliga inredningsbutiker, jag har köpt min på Home in harmony i Sthlm, men den brukar finnas lite över allt där de säljer lampor från Kartell =) Lycka till med letandet, om du nu letar vill säga ;) Kram

2009-01-02 @ 19:49:55
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0