Trettondagsafton





Så var det trettondagsafton, och jag har haft fördelen att få vara ledig idag, skönt med tanke på att vi hade vännerna Joachim och Annika här igår kväll. Det sippades bland annat Dry Martinis, det sjöngs karaokespelet Lips för kung och fosterland (tilläggas bör att jag vann ALLA gångerna!!!) Senare på kvällen gick vi vidare ut och festade i Stockholmsnatten. Kan ju sammanfatta det hela med att gårdagskvällen inte kändes som en söndag direkt, men det blev en riktigt lyckad kväll där jag även passade på att inviga min svarta fransklänning som inhandlades före jul.

Eftersom vi inte var hemma förrän tidigt imorse, har denna måndag gått i slow motion. Inget vettigt har gjorts, utan jag har mest myst runt här hemma i min svarta volangmorgonrock. Visst är det skönt med alla dessa lediga dagar, men jag måste erkänna att jag nu tycker att det ska bli skönt att börja arbeta igen på onsdag, få lite rutin på dagarna helt enkelt, men visst jag ska absolut passa på att njuta det sista nu innan vardagen tar över livet igen ;-)     

Hoppas att ni får en trevlig trettondagsaftonskväll. Stor kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Såg att du hade en spis från ellos, som vi också funderar på att köpa. Men vi undrar hur stor mineritskivan bakom ska vara? Eller har ni ingen mineritskiva?Hur pass varm blir spisen? Följer det med insturktioner om hur man monterar fast mineritskivan? Tacksam för svar!

2009-01-05 @ 16:55:29
Postat av: Therese

Det är skönt med ledighet : ). Vilken fantastisk söndag du verkar haft, karaokespelet Lips verkar vara något för mig, är det som SingStar? : )



Önskar dig en mysig trettondagsaftonskväll.



Kram Therese

2009-01-05 @ 17:05:11
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Lina:

Vi har ingen mineritskiva då väggen är av betong, är väl mest om det är en gipsvägg som man ska ha en sådan skiva för att skydda. Spisen blir varm, men inte brännhet. Vad jag minns var det nog ingen beskrivning om hur mineritskivan ska monteras, men helt ärligt minns jag inte till hundra procent!



Therese:

Lips är skitkul, det är som SingStar fast Lips är för X-box. Dock vill jag ha fler låtar, har ju skrålat igenom alla nu x-antar ggr - Haha!



Hoppas du får en bra trettondagsaftonskväll!



Kram, Anna

2009-01-05 @ 17:09:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.

Hoppas att allt är bra med dig. Här är allt bra men det är såååå kallt man vill inte gå ut,sitter i soffan vid den öppnaspisen och läser bloggar varmt och skönt just nu har vi 13,4 grader kallt. vill bara säga vad söt du är jätte fin på bilderna. Ha en bra trettondagssftonkväll.

Kram på dig.

Madelene

2009-01-05 @ 17:25:34
Postat av: Zandra

Party Animal! ;-D

KUL verkar ni minst sagt ha haft!!

Ha en skön fortsatt soft Måndag! hihi KRAMAR

2009-01-05 @ 17:30:54
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag vill också ha, men om vi köper ett x-box eller playstation så vet jag att min älskade vill inte bara ha Lips eller Singstar, han vill ha massvis med fotbollsspel m m, det vill inte jag : ) ha ha. Kommer att bli brädad av tv-spel lite då och då kan jag tro ; ).



Har du något tips på en födelsedagspresent till ett par som fyller 27 och 29 år?



Kramar Therese

2009-01-05 @ 17:35:48
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin klänning du hade! Är det den från HM? Som också finns i beige? Den vill jag också ha!

Trevlig kväll.

2009-01-05 @ 18:54:43
Postat av: Caroline

Det såg ut som en riktig toppenkväll!



Varifrån är klänningen om man får fråga? Den var verkligen party.



Trevlig kväll på dig med

2009-01-05 @ 19:18:20
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin S

Vilka paradnummer har du på Lips ? Jag har aldrig spelat det men är ju en mästarinna på Singstar ;)

Läcker Anna i läcker klänning.

Jag är helt snurrig av alla helgdagar och det känns som jag varit ledig i en eeeevighet. Som grädde på moset har jag semester ända till den 12/1. Vet knappt om jag ska skratta eller gråta. Jag som älskar vardagen =) fast jag ska nog sysselsätta mig iallafall ha ha.

2009-01-05 @ 21:04:43
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Alltid lika fina och inspirerande bilder hos dig!!



Supersnygg klänning också =)

Kramar

2009-01-05 @ 21:13:11
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Madelene(Landvetter)

tack vad snäll du är, jag ser ju onekligen glad ut med micken i handen, haha! Här är också väldigt kallt, riktig januari med andra ord =) Stor kram!



Zandra:

Haha - precis. Sov sött! Kramis



Therese:

Alltid jättesvårt med presenter till folk tycker jag, har inget bra på rakarm, men kommer jag på ngt så hojtar jag till! Kram kram!



Malin:

Ja klänningen är från H&M och är en riktigt liten partydress! Kram



Caroline:

Klänningen är en riktigt liten partydress och kommer från H&M, finns/fanns i beige också!



Malin S:

Haha - Mitt paradnummer är nog Bleeding love tror jag ;-) Finns tyvärr inte jättemycket låtar tillLips ännu, jag vill ju ha schlager, men det finns inte ännu =(



Vads skönt och vara ledig hela denna veckan också, du har ju en liten persika att tänka på i magen så du ska väl njuta av ledigheten =) Kramis



Linalotta:

Tack snälla. Klänningen är en partyfavorit =) Kramar

2009-01-05 @ 22:56:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Emma

Superfin klänning - jag har den själv i färgen champagne;)

2009-01-05 @ 23:52:47
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack sötnos! Ja, det kanske låter mycket men en av dagarna går ju automatiskt till yogan och då är det ju bara fyra kvar! ;-)Och det är ju bara fram tills vi åker i mars så det borde jag fixa!

Lycka till du med!

Kram

2009-01-06 @ 11:49:59
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Umma

Vilken afton ! ;-) Ser ut som det var trevligt.

2009-01-06 @ 11:53:51
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Emma:

Ja visst är den fin, i Champagne också =)



Emelie:

Tack, kan nog behövas jag är INTE känd för min flitiga träning, men det ska bli ändring nu, om än inte 5 dagar i veckan dock, men jag ska heller inte ligga på stranden inom en snar framtid heller, vad jag vet i alla fall, om någon vill bjuda mig på en resa så var så god ;-) Kramis



Umma:

Ja det var riktigt skoj ;-) Kram

2009-01-06 @ 12:05:32
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0