Tisdag



Hej på er och tack för alla kommentarer på förra inlägget, ni är ju underbara! För er som undrat så tog tjuven alltså två av däcken. Personen hade sedan skruvat av bultarna på resterande två däck men inte fått dem med sig, man har troligtvis blivit skrämd och försvunnit från platsen. Vi hade i alla fall fått ett gammalt SAAB däck som personen lämnat kvar stöttat mot bilen, alltid något ;-)

Nu är det en ny dag med nya möjligheter och jag hoppas denna tisdag blir bättre än gårdagen av förklarliga skäl. Har i alla fall sovit gott inatt, någon ynklig människa med "för långa fingrar" rubbar inte mina cirklar så enkelt, men jag kan ändå förstå dem som får inbrott i sitt hem hur de känner sig. Det måste vara fruktansvärt, för jag tycker att det är liiiite obehagligt bara att veta att en okänd person spanat in bilen och sedan varit utanpå med sina klåfingrar.. så jag kan tänka mig hur det skulle kännas att få sitt hem besökt av tjuvar som rotar bland ens tillhörigheter.. Usch! Men som sagt jag har sovit gott i alla fall och var pigg och utvilad när klockan ringde vid sjutiden i morse.

Dagens ser ganska bra ut, inga möten inbokade idag heller, perfekt då jag måste förbereda mig inför en tjänsteresa som jag ska iväg på nästa vecka, en presentation måste knåpas ihop och sedan är väl denna arbetsdag tillända om jag inte har helt fel, en dag på jobbet bara flyger fram enligt mig.

Väl hemma i eftermiddag måste jag börja förbereda inför helgens lilla bloggmiddag, så det får nog bli städning för hela slanten tror jag bestämt ;-)


Ha en ljuvlig tisdag!


Kram    

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skönt att höra att din dag redan är bättre ;-)

Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan middagen o jag ska "bara" vara gäst! *fniss*

Nåt du vill att vi ska ta med oss, säg till!

Ha en tippen toppen tisdag o jobba lugnt!

KRAMELIKRAM

2009-01-27 @ 13:10:53
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Läste vad som hänt bilen, fattar inte vad det finns för folk. Hoppas iallafall att du mår bra och att du inte låter detta förstöra din vecka.

Kramar Kristina

2009-01-27 @ 13:22:26
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt att höra om bilen, Anna. Hoppas ni får den fixad rätt snart och att det inte blir fööör dyrt. Kramar från Ida

2009-01-27 @ 15:01:35
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättevacker bild på dig :-)



Ha en bra kväll!

2009-01-27 @ 17:25:07
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Zandra:

haha - nä jag håller med tiden rusar fram, hmmm men kul blir det ju att ses på fredag så det får väl vara värt lite stress denna veckan! Ni behöver inte ta med er ngt, bara det ni ska dricka ;-)



Kraaaam



Kristina- Fru Inredning

Nä man kan undra vad det är för folk, hmmm men det påverkar inte min vecka, får vi hoppas i alla falll ;-)



Kraaaam



Ida:

Ja inte så kul, men det löser sig! kraaaam



Anna:

Tack snälla, jag ser lite allvarlig ut ;-) Ha en bra kväll du också, kraaaaam



2009-01-27 @ 19:52:55
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0