Tekniken är underbar



Strålande solig morgon
, en raskpromenad hit samtidigt som jag hade ett givande telefonsamtal med mamma. Väl här har jag fått två tjänsteresor inbokade direkt på morgonen som svar på mitt utskick till skadecheferna härom dagen, bara tre kvar som ska in i kalendern nu, en rätt effektiv morgon hittills med andra ord.

Ska nu sätta mig till rätta i min blå kontorsstol bakom det stora skrivbordet och börja skriva på en ny instruktion som ska underlätta arbetet för de tekniska handläggarna ute i vårt avlånga land. Jag kan ju villigt erkänna att jag ingen aning har hur, var och vart jag ens ska börja, men antar att papper och penna kan vara behjälpliga medel att använda, ja det löser väl sig efter hand får jag hoppas. Jag har några kollegor här på våningsplanet som suttit i detta företag i närmare 40 år, så lite erfarenhet ska jag väl kunna pressa ur dem, om jag nu kör fast helt och hållet menar jag ;-)

Iphonen spelar just nu förövrigt slumpmässigt från mina 1487 st låtar som jag la över i den går, och med risk för att låta riktigt till åren kommen, måste jag ändå säga att det är för mig ofattbart att det går att få in allt i denna lilla platta sak? Storleken har inte alls betydelse ;-) 

Ha en bra lillördag nu, så hörs vi senare!

Kram kram! 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha Anna-Panna tekniken är ju helt fantastiskt ;-D

Kickstart på morgonen kan man verkligen säga att du haft, skönt med effektiva dagar ibland.

Skriv lugnt!

KRAMISSS

2009-01-14 @ 10:50:16
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Visst är det knepigt, tekniken får en att undra:)

På iphoneinfo.se finns massa tips om du vill ha:)

Kram Kristina

2009-01-14 @ 12:07:20
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Tina H

Hej, Då mitt liv har fått sig en förändring så har jag påbörjat en ny blogg. :-)

Vore ju oerhört trevlig att träffas ifall en av dina tjänsteresor styr mot mig .... Kram

2009-01-14 @ 14:16:23
URL: http://graviditet3.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman

Zandra:

Haha - ja visst är tekniken just precis det du skriver ;-) kraaam



Kristina- Fru Inredning:

Tack för tipset, ska absolut kika in där, kan nog behövas ;-) Kram, Anna



Tina H:

Åhh Grattis till nya lilla livet i magen, det har jag helt missat! Jag ska hålla utkik efter en tjänsterresa åt ditt håll ;-) Stor kram

2009-01-14 @ 15:05:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till, det går säkert jätte bra!

2009-01-14 @ 17:07:29
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0