Tisdag med utveckling

God förmiddag på er. Jag har precis kommit ifrån mitt utvecklingssamtal och tar mig nu en snabb paus här för att samla tankarna och sedan återgå till mina pappershögar. Mitt samtal gick bra, chefen meddelade att han är väldigt nöjd med mitt arbete så här långt och han hade även spännande förslag på utvecklingsområden för min del här framöver. Bådar gott för framtiden.  

Efter arbetetsdagen ska jag ta en sväng på stan och lämna in min kära Iphone, då den gav upp helt igår och egentligen har den inte fungerat helt felfritt sedan jag fick den. SMS kommer ibland inte alls fram eller så kommer de dygn efter det att avsändaren skickat dem. Likaså har det varit problem med samtal som inte når fram, plötsligt står det bara att jag har ett missat samtal fastän telefonen inte har gett ifrån sig ett enda litet pip (och nej jag har inte kommit åt "stänga av ljudet" knappen) väldigt irriterande! Så igår kväll så dog den helt som sagt, stendöd och reagerar inte ens på laddaren. Stackars liten..  Apple har skylt på Telia då sms och samtal inte kommer fram då maken varit och frågat tidigare, men jag har Telia även på min arbetsmobil och där är det aldrig några som helst problem så jag tror inte på den teorin och nu när telefonen som sagt dog helt igår så stärks min teori än mer att det är fel på själva telefonen och inte teletrafiken från Telia. 

Är det någon därute med Iphone som haft samma problem som jag?

Nej nu måste jag jobba vidare, pausen är över här!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har haft samma problem som dig när det gäller sms, och det är jätteirriterande.



Det försvann dock efter jag lämnat in den till Telia.

Hoppas att de får ordning på din Iphone!

2009-02-17 @ 11:56:03
URL: http://susannes.blogg.se/
Postat av: jessi

Roligt att det gick bra med utvecklingssamtalet!



Jag har inte haft några problem med min gröna "Apple", hoppas det går o fixa till din!



kram

2009-02-17 @ 12:16:50
URL: http://) www.lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

Det är alltid lika spännande med utvecklingssamtal, skönt att de gick bra och att chefen var nöjd med dig ;) Låter spännande med utvecklingsområdet, alltid roligt att få göra något nytt.. Kram

2009-02-17 @ 14:38:06
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Teresia

Inga problem med sms, dock har min iphone gått och totaldött idag...

2009-02-17 @ 17:19:25
URL: http://alltidvi.blogspot.com
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Inga problem med min darling, är så nöjd så:) Trist att din strular, hoppas det ordnar upp sig för det är verkligen en kalasbra mob och mycket annat:)

Kram Kristina

2009-02-18 @ 08:33:08
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Svar: Japp jag har oxå telia, går ju bara få med telia för det är dom som har rättigheterna till iphone. Min strular aldrig nästan. Ibland har den lite buggar som alltid går bort när man uppdaterar iphonen via itunes. Hoppas telia kan fixa den:)

Kram

2009-02-18 @ 09:15:14
URL: http://fruinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0