Vintervit dukning på 2 årsdagen!


Kvällens vita dukning här hemma.

Mysigt med ljus och dekoration med vita julgranskulor
på bordet.

 
Glasen till vänster i bild är Iittalas nya Cocktail bowl ur
Essences serien som fick följa med hem från Fabriksbutiken
sist vi var där.

Godkväll bloggen, tredje inlägget denna måndag för er som gillar täta uppdateringar. Mycket härligt att vara ledig ibland och inte ha en massa inbokat, man får helt enkelt mycket tid att disponera till både det ena och andra.

Tredje inlägget idag alltså och det 1 534 inlägget totalt här i bloggen. Är faktiskt två år sedan idag som jag skrev mitt allra första blogginlägg. Mest för skoj skull och jag kunde nog inte tro att jag skulle sitta här två år senare och fortfarande knappa på tangenterna och dela med mig av mina dagar och vissa delar av mitt liv. Trodde nog framför allt inte att jag skulle ha så många läsare. Hade jag vetat det hade jag nog aldrig vågat börja, jag vet ju inget om de flesta av er som smyger in här och läser. Lite läskigt men samtidigt väldigt skoj att jag kan roa de flesta av er samt att jag ger några av er anledning till att förfasas och irritera er på mig. Det sistnämnda är dock inget jag eftersträvar överhuvudtaget, men med tanke på vissas lite halvsyrliga kommentarer emellanåt förstår jag att harmlösa jag retar vissa av er även om jag själv har väldigt svårt att förstå det. Men man kan inte älskas av alla!   

grattis bloggen på 2 årsdagen och Tack till alla er som troget läser/kikar in. Ett extra litet tack till er som också orkar kommentera emellanåt och till er som jag fått äran att träffa och lära känna privat. Ni är alla helt underbara människor och jag är verkligen superglad att jag fått lära känna er och jag hoppas att jag får träffa er var och en igen och igen!

Nu är det mys i soffan som gäller resten av kvällen. Imorgon en ny ledig dag och maken jobbar hemifrån så jag får med andra ord sällskap hemma vilket känns extra mysigt så här i mellandagarna.

Stor kram ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Grattis på blogg-dagen! :-)

Har läst din blogg regelbundet sen ett år tillbaka nu tror jag, och det är så kul att kunna följa med dig/er i livet på nära håll fast vi inte ses så ofta. Är dålig på att lämna kommentarer men jag är iaf en av dom som alltså är inne nästan varje dag men som inte "syns". Hoppas vi får ses snart, det går allt för långt mellan varven!

Kram Linda

2009-12-28 @ 21:29:22
Postat av: Anna

Jaa, jag älskar täta uppdateringar :) Och att du är så gullig och svarar i kommentarerna, det gillar jag! På tal om det, tack för svar om Kusmi teet :)

Ha en fin kväll! Själv ska jag snart krypa ner i sängen, det blir tidiga kvällar när man jobbar..

Kraaam

2009-12-28 @ 21:29:31
Postat av: Anette

H

Hejsan och Grattis på 2årsdagen!!

Ville bara tala om att jag älskar verkligen din blogg.Har ganska nyss hittat hit,men nu tillhör den

mina absoluta favoriter. Hoppas du håller på minst 2 år till. Gott Nytt År och ännu en gång. jättegrattis!! MVH Anette



2009-12-28 @ 21:30:05
Postat av: Madeleine

Grattis på "2-års dagen". Tiden går fort när man har roligt:)



Superfin dukning du gjort, kul med lite extra vardagslyx.



Njut dagarna av ledighet nu. Kraam

2009-12-28 @ 21:39:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till 2 år!!! Jag är såå glad att du började blogga! Gillar din blogg och DIG!



KRAM

2009-12-28 @ 21:39:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Cicci

Grattis till 2 årsdagen! Har följt dig i kanske 1 ½ år och jag ser fram emot att även följa dig och bloggen i framtiden!



Kramar

2009-12-28 @ 21:42:58
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej hej! Är väldigt dålig på att kommentera i bloggar. Men jag tycker mkt om att följa din blogg, ser fram emot fler inlägg :)



MVH Eva

2009-12-28 @ 21:43:19
Postat av: Hemma hos Katta

Stort grattis på 2-årsdagen, eller vad man nu ska säga!? =) Urfin dukning kvällen till ära!



Helt galet vad länge man bloggat och hur många inlägg man publicerat egentligen men det är som sagt KUL! =)



Ha en fortsatt mysig kväll, kraam!

2009-12-28 @ 21:46:14
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Mirka

Grattis bloggen! Jag kikar in ibland men kommenterar alldeles för sällan:)

2009-12-28 @ 21:52:42
URL: http://mirkajohanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till 2 år!!! Hoppas det blir många flera. Gillar dina inlägg och framförallt dagens outfits, så gärna mer av det, blink*



//Linda

2009-12-28 @ 21:58:16
URL: http://www.tulpaner.blogspot.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Skoj med så flitiga uppdateringar! Me like ;)



Grattis till dig & bloggen på Er 2årsdag! Jag är en av dina trogna läsare vettu ;)



Ha en fortsatt skön kväll! KRAAAM

2009-12-28 @ 21:59:15
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Marie

Åh hjälp vilken vacker dukning! Så jätte vackert med vitt, och glasen till vänster har en sån fin form.

Det finns några bloggar som jag följer varje dag sen något år tillbaka och din är en av dem. Jag skriver en kommentar lite då och då, och visst är det konstigt att jag nästan tycker att jag känner dig?!

Hur som helst verkar du vara en jätte trevlig, ödmjuk tjej med ett väldigt vackert hem! kram Marie

2009-12-28 @ 22:31:18
Postat av: Carolines hemligheter

Grattis på födelsedagen, bloggen! Hoppas att du bloggar i minst två år till :-)



Vilken fin dukning, så borde man alltid duka på en måndag för att få lite vardagslyx i början på veckan!



Sov gott fina Anna, vi hörs & syns snart igen :-) Kram!!!

2009-12-28 @ 22:43:39
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Mira

Grattis på 2-årsdagen!



Och jag har ju varit med från start. Så stort tack till dig, som förgyller mina dagar.



Kram

2009-12-28 @ 22:44:37
URL: http://tokmorsan.com
Postat av: Maken

Grattis min lilla söta bloggerska :-)

2009-12-28 @ 23:01:03
Postat av: Emelie

Grattis på tvåårsdagen vännen! Just keep on going!Tjusig dukning du slog till med också! Kram på dig!

2009-12-28 @ 23:55:31
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: sara

tjusigt värre

2009-12-29 @ 01:01:21
URL: http://lingonknopp.devote.se
Postat av: Rebecca

God Morgon Anna!



Hoppas du får ytterligare en härlig ledig dag! För mig blir det lite hemmajobb straxt.



Vad mysigt du dukat på bilden! Man skulle vara noggrannare med fin vardagsdukning; Där har jag något att lära mig! :)



Sedan får jag gratulera en dag i efterskott till 2-års-jubileet! :) Tack själv för att du delar med dig! Jag kan inte heller begripa hur det går att irriteras sig på det du skriver här. I så fall har jag större förståelse för det när det gäller en del andra, men här -nej. Men så är det väl alltid. Det är alltid någon som inte kan bete sig som folk. Och det är väl alldeles för lätt att göra det över nätet...



Massor kramar!

2009-12-29 @ 07:06:30
Postat av: Sofia

Grattis!



Jag är väldigt glad att jag hittade till din blogg. Tycker alltid det är lika roligt att titta in här och läsa dina inlägg.

2009-12-29 @ 08:36:38
Postat av: Josefin

Vilken vacker dukning. Tänka vad tiden går. :) Det ser ut som du också har haft en mysig jul.



God fortsättning!

Kramkram

2009-12-29 @ 09:06:10
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Madelene

Fiiin dukning!! =))

2009-12-29 @ 10:17:04
Postat av: Annie

Jag erkänner. Jag är usel på att kommentera men behöver min dagliga Starwomandos:-) Tack för en suveränt trevlig blogg. Du om någon förtjänar aldrig en sur kommentar för din blogg är vänlig och ickekritisk. Önskar dig och maken det bästa av år nu när vi går in i 2010! Kram från ett kyligt Örebro

2009-12-29 @ 10:18:09
Postat av: Sjantika

Har faktiskt funderat på det, det måste kännas lite spännande att tänka att många läser ens blogg, och man har ingen aning om vem det är... Lite mystiskt! Men jag tycker din blogg är helt underbar, och du verkar vara en helt ljuvlig personlighet, det märks i hur du omtalar andra! Så fortsätt i samma goda anda som du har! Att det sen finns dom som är lite vresiga, ja, kan det vara den svenska, så omtalade avundsjukan kanske? Men räddar det deras dag att få vrida ur sig lite, så varsågod. Men ta inte åt dig ett dugg! Många snökramar från ett snöKAOSigt Ske-å!

2009-12-29 @ 10:25:41
Postat av: Therese

Hej! Fin dukning du har gjort. Tycker dina tallriksunderlägg är jättefina, var har du köpt dem?

Kram

2009-12-29 @ 11:41:30
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Therese:

Tack :-) Underläggen kommer från Bolagret finns i massa olika färger, eller gjorde för jag köpte dem för ganska länge sedan iofs, men förhoppningsvis finns de fortfarande kvar! Kram kram



Till Alla:

TACK SÄGER JAG OCH BLOGGEN FÖR GRATULATIONERNA! LOVE JO! KRAAAAAAM

2009-12-29 @ 11:50:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååå vad roligt! Grattis på 2 års dagen!



vi körde igenom stockholm när vi var på väg hem från Åre, och körde då förbi sjöstaden. WOW vad fnit där var! Om jag skulle flyttat till stockholm är det där jag vill bo!! :)

Kram på dig

2009-12-29 @ 11:58:35
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Annie H

Hej!! Har följt din blogg i ca ett halvår, kom in på den via ett "misstag".. Kom in på den när jag va ute å googlade om inredning..

Vi har Precis samma smak av inredning och livskvalité du å jag, vilket gör det avkopplande och nytänkande att komma in å hälsa på din blogg.Det du skrev om att du får minuspoäng hos vissa ... om de nu inte gillar det du gör, varför är de då ens inne å kollar på bloggen.... nä jag säger UT med DERAS negativa AURA och in med NY fräsch AURA!!!



Jag som många andra här tycker att du ska ha STOR kredit för din blogg!!! YOU GO GIRL!!!!!

Å STORT GRATTIS på 2:års dagen!!!!



2009-12-29 @ 12:14:10
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jenny:

Ja det är faktiskt väldigt fint häromkring, så ska du flytta till Stockholm flytta hit så blir vi grannar ;-) Kram



Annie H:

Nej det har jag heller aldrig fattat varför man läser eller går in på en blogg man ogillar, dock är jag ganska förskonad från elakheter, men visst de dyker upp emellanåt och det är inte alltid så kul, men jag tar inte åt mig, precis ALLA som lämnat halvmysko kommentarer har vart anonyma så det säger allt tycker jag :-)



Tack för du gillar min blogg och ha en skön tisdag!



Kramar

2009-12-29 @ 12:32:51
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Oj va tiden går fort.Minns ja fastnade direkt för din blogg när jag hittade den minns de va via Gizmolinas blogg & har stannat kvar!

Jätte glad att du började blogga o dela med dig av din vardag!

Kramar söta du

2009-12-29 @ 14:51:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja då bli vi grannar och du får man kanske chansen och smaka all god mat du gör ;) haha. Ha en riktigt skön tisdagskväll och tack för en mycket bra och varierande blogg!! KRAM

2009-12-29 @ 16:18:38
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Louise B

Stort grattis till bloggen på 2-års dagen!

Följer den varje dag :)

Tack!

2009-12-29 @ 18:00:02
Postat av: Yvonne

Grattis säger jag också, alltid lika roligt att kika in till dig. Önskar er båda ett GOTT NYTT ÅR /kram Yvonne

2009-12-29 @ 21:21:13
Postat av: Anneli

Vilken fantastiskt fin dukning!

Grattis på 2 års dagen.

2009-12-30 @ 13:49:13
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com/
Postat av: Paula

Kikar in ofta men kommenterar sällan förlåt men vill nu passa på och gratulera till 2 års dagen av bloggen!

2009-12-30 @ 21:39:29
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Paula:

Tack snälla :-) Kram kram

2009-12-30 @ 21:47:15
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0