Mera bebismys och fikor!

 
Dagens bebis besök, en söt liten Charlie...
 
... och framför allt en GLAD liten Charlie ;-)

Läggdags för mig alldeles strax och jag har bara åstadkommit ett enda litet ynkligt inlägg denna torsdag, men jag har inte hunnit med mer än så. Dagen har gått i ett med fikadater, bebismys, promenader och en tur i skogen med en hel korg svamp som resultat. Däremellan så är det måltider som gäller, jag kommer att rulla hem till Stockholm efter denna vecka, men det är så gott med mammas mat så jag kan inte låta bli heller. Men snart är det rutiner och vardag igen och jag ska ta tag i både kropp och själ är tanken, ser till och med framemot det!

Tack Kicki och Charlie för en mysig dag och hoppas att vi ses snart igen! Till er andra säger jag godnatt och så hoppas jag att ni får en skön nattsömn! På återseende imorgon igen och då är det fredag, skönt för er som är igång och arbetar!

Massa kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Han är ju bara för go!! :) Blir du inte själv sugen på en egen...



Ha en riktigt skön helg, kram

2009-08-14 @ 10:18:01
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Therese

Du har det bra du som får snusa bebis var och varannan dag..=) Kramar

2009-08-14 @ 11:17:56
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken sötis !

Kram

2009-08-14 @ 12:45:36
URL: http://minharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0