Valborgsmässoafton!


Sagolik Valborgsmässoaftonsmorgon...

Godmorning! Valborgsmässoafton är här och för ovanlighetens skull är det soligt och relativt "varmt". Brukar ju annars ofta vara kyligt och regna denna dag, men inte detta 2009. Sitter på jobbet och ska försöka få saker och ting gjorda innan eftermiddagen då man får gå hem och firar in våren. Har hört ryktas att en majbrasa kommer tändas i Sjöstaden ikväll - mysigt!

Planerna för de kommande tre lediga dagarna är ganska lösa just nu. Känner mig inte speciellt upplagd för festligheter alls som det känns just nu ialla fall och vad som händer förövrigt beror lite på om vår bil som nu är inne på verkstad igen(!) blir klar i eftermiddag eller inte (maken skrapade i vänstra sidan i vårt garage för några veckor sedan, hmmm!). Jag skulle "behöva" den för diverse shoppingturer, men inget är så klart livsviktigt i det hänseendet utan mest för mitt egna nöjes skull. Det jag vet med säkerhet är att jag stannar i Stockholm över Valborg och första maj i alla fall. Jag hoppas kunna tillbringa mycket tid ute och få lite sol på nosen.

Fick under morgonen förövrigt ett efterlängtat telefonsamtal om en sak jag väntat på, så Yippie säger jag och längtar nu till att helgen är över och det är måndag igen.. nästan i alla fall ;-)

Happy Valborg på er!

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men du e ju liiiite knasig, du kan ju inte längta till Måndag allra reden, Sötnöten! :-D

KISSES and HUGGES

2009-04-30 @ 10:35:42
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Fniss - Lite knasig är jag med all säkerhet;-) Happy Valborg gullet! Puss!

2009-04-30 @ 10:38:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Det ska bli spännande att få reda på din hemlighet framöver, hihi.

Ja, härligt och varmt men imorse kl 5.30 var det nollgradigt. Jag tog täckjackan. Gissa hur det känns nu? Men är väl bara att hänga den över armen.

H aen trevlig valborg!

2009-04-30 @ 11:40:26
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maria:

Oj nollgradit, ja då förstår jag att du tog jackan. Var någon som sa nu på ,lunchen att det blåser lite kallt ute just nu också här så täckjacka kanske ändå inet är så fel =) Happy Valborg rara Maria! Kram kram

2009-04-30 @ 12:14:17
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sue

Javisst är det härligt ute.

Här i lilla småland har vi 25° varmt. Ska bli så sönt med helg så du anar inte.....



Nähä. Nu ska jag hämta barnen i skolan...sen ska jag hem och "nästan" ta ett glas vin...det är ju helg ju!!!!!..väntar tills efter tre åtminstone.



Puss och mysig Vaborg!

2009-04-30 @ 12:50:02
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Malin S

Väldans va du är hemlighetsfull för tillfället, både vad gäller inredning & annat =)

Ska bli otroligt skönt med ledigt i några dagar. Jag längtar allra mest till lördag när jag & Samuel ska fira min födelsedag med mysdag i Göteborg, kolla bebiskläder på ZARA, luncha och shoppa lite smågrejer till lilla moi. Det var det jag önskade mig i födelsedagspresent. Jag är ganska lätt att göra nöjd måste jag säga ;)

Soliga kramar från västkusten till sötaste Anna !

2009-04-30 @ 15:26:19
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh vilken vacker bild!

telfonsamtalet, har det något att göra med ditt projekt(?)

Va trist med bilen. Jag är så glad och förväntansfull att vi äntligen ska byta, weei.

Ha det så bra i Sthlm och underbara ledigheten.

2009-04-30 @ 16:07:52
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sue:

Glas vin är aldrig fel. Hoppas att Valborg blir toppen nere i Småland! Kraaaam



Malin S:

Haha - Vem har sagt att mitt pyssel gäller inredning? Det har jag nog aldrig sagt vad jag vet ;-)



Låter som en toppendag med shopping i storstan. Hoppas vädret är med er =)



Stor kram och Happy Valborg!



Kraaaam



Therese:

Tack, knäppte av bilden strax innan jag kilade in på jobbet imorse =) Telefonsamtalet har med mitt pyssel att göra helt korrekt ;-)



Ja lagom skoj med bilen, men det går ju att laga! Önskar dig en underbar ledighet också! Kraaam

2009-04-30 @ 16:19:12
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ha en underbar Valborgsmässoafton! (pust, det riktiga namnet är jobbigt att skriva!)

Du gör helt rätt som stannar i vår underbara huvudstad, hoppas att du får en riktigt GRYM helg, och fortsätt vara hemlig - det ökar bara spänningen kring din blogg. KRAM!

2009-04-30 @ 17:02:41
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hannah:

Åh tack det samma! Hoppas din helg blir minst lika grym =) Massa kramar, Anna

2009-04-30 @ 17:12:49
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0