Skepp och hoj!


Inne och ute på samma bild...

God morgon på er, redan onsdag och i eftermiddag har vi tårtkalas här på jobbet för en kollega som fyller 60 år. Inte alls bra för Beach 2009, men jag tror redan det är kört för min del att få till en sports illustrated kropp så jag njuter av livet i stället. Önskar dock att jag hade lite bättre karaktär i dessa dagar men den har gått och gömt sig under en sten eller något denna vår... Hmmmm!


Mitt lilla projekt som jag så förteget berör lite då och då går framåt kan jag avslöja och jag är supernöjd så här långt. Vill inte avslöja vad det rör sig om ännu, därför håller jag er på halster även om jag egentligen tycker att det är fånigt när folk håller på så, men lite spänning kanske inte skadar även i denna bloggen ibland, vad vet jag?! Väldigt nöjd är jag i alla fall med resultatet så här långt som sagt!


Snart är det helg igen och jag är inbjuden på mingel tillsammans med några andra tjejer ombord på en båt på lördag, men eftersom maken kommer att vara bortrest framöver vill jag gärna passa på umgås med honom även om det låter oerhört lockande att sitta på en skuta i solen och dricka rosé, men vi får se hur det blir helt enkelt. Helgen har ju å andra sida en extra dag så man kanske både kan äta kakan och ha den kvar, men det återstår att se om jag kommer ut på sjön eller inte de närmaste dagarna.


Ha nu en skön dag så hörs vi lite senare, här är min fikarast precis slut!


Många kramar


Kommentarer
Postat av: AnnaG

Jag röstar för att både äta kakan och ha den kvar.. =)



Måste ju motvilligt erkänna att jag vid det här laget är galet nyfiken på ditt pågående projekt, men snart så!? ;-)



Önskar dig en riktigt fin dag.

Kram kram

2009-04-29 @ 10:35:09
Postat av: Rebecca

Halloj!



När det gäller det hemliga projektet har jag ju tidigare gissat på att det var ngt för balkongen. Men nu har du ju visat örterna i kruka därifrån, så nu gissar jag på att du håller på att måla något istället. Ett konstverk kanske?



Jag är antagligen ute och cyklar totalt. Ha, ha! ;)



Kram på dig!

2009-04-29 @ 10:51:24
Postat av: Anna - Starwoman ☆

AnnaG

Att både äta kakan och ha den kvar låter ju lockande ;-)



Ja snart så ska jag visa, lovar =)



Önskar dig också en fin dag och vad kul att det fungerar för dig att kommentera igen!



Kraaaam



Rebecca:

Så kul att läsa dina gissningar ;-) Som sagt jag återkommer inom en snar framtid med bilder. Fniss ;-)



Ha en ljuvlig dag!



Kram kram

2009-04-29 @ 10:56:15
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Aha, du har fortfarande ditt hemliga projekt kvar. Jag som trodde att det var din kryddodling på balkongen :-) Det tyckte jag var ett riktigt projekt (har själv inte gröna fingrar för fem öre)!



Du får väl ta med dig maken till Göteborg (restaurangen alltså...) och sippa rosé vid vattenkanten, på så vis får du ju nästan både äta samt ha kakan kvar ;-)



Kram i vårsolen!!

2009-04-29 @ 11:12:50
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

Man måste få ha lite hemligheter ibland ;) Jag måste än en gång säga att jag tycker din blogg är fantastisk. Du har alltid så fina bilder, goda recept, blandad kompott om hemmet, jobbet, vänner, familj och kärlek! Du inspirerar och berör! Ha en riktigt härlig dag! Kram

2009-04-29 @ 11:24:40
Postat av: Mira

Jösses! Jag är galet nyfiken på det där projektet.

Men den som väntar på något gott... Väntar alltid för länge!! ;)



Bästa onsdagen till dig, goa Anna!

2009-04-29 @ 12:44:41
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: jessi

Ser så fint ut hos er!



Vad spännande med ditt secret projekt... lite spänning skadar inte!



min karaktär har visat sin frånvaro länge nu.. hihiii... tur att jag är ingen beachtjej utan en utfyktstös istället! (har aldrig varit den som solar på en strand, sol får jag på mig när jag sitter på uteserveringar, promenenerar och gör saker,däremot gillar jag stranden tidiga morgnar när nästan ingen är där, då kan jag sitta o filosofera och skriva ner tankar... )



Ha det så bra Söta Starwoman Anna, snart är det helg igen!

2009-04-29 @ 13:18:22
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine

Låter spännande! Ha en fortsatt bra dag och njut tårtan! Det kommer en beach 2010 också! : )

2009-04-29 @ 14:59:18
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för din söta kommentar:)

Det där projektet ja, även fast jag är nyfiken blev jag iaf. lite lättad över att det inte var jag som bara hade missat det... Ser fram emot att höra mer om det.

2009-04-29 @ 15:01:06
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Sue

Du har det så fint så!!!!!!!!



Önskar att jag med får inreda altanen snart!

På fredag eftermiddag kväll ska nya trädäcket vara klart och då jäv.....



Spännande med jobbet....nyfiken ju!!!



Puss

2009-04-29 @ 15:41:35
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: AnnaG

Tack!

Ja ingen är såklart gladare än jag.. =)



Nu tar jag helg och onsdagen till ära firar jag med en god middag och bubbel i glasen!=)



Stor kram finaste du.

2009-04-29 @ 16:12:51
Postat av: Bella

Hej hej.

Jag undrar vart era utemöbler kommer ifrån??

Ha det bra

2009-04-29 @ 16:53:14
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: Nangiala

ut och åk båt vettja!!;-)

2009-04-29 @ 17:44:26
URL: http://nangialas.blogspot.com
Postat av: Ms. P

Hej!

undrar var du har köpt dina rullgardiner? ser ut som ett par jag har tittat på, tror det var IKEA, snygga är de iallafall :)

2009-04-29 @ 18:03:14
Postat av: Zandra

Tjohoo då är ju lilllördagen avverkad ur jobbets synvinkel o vi har bara en dag kvar :-D

Tycker du ska försök äta kakan o ha den kvar *fniss*

Får ta fikan nästa vecka, de hinns ju inte med riktigt hihi

KRAMAKALAS till Anna-Panna

2009-04-29 @ 18:13:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Till Alla:

Kul att ni kommenterar, jag blir superglad som vanligt!



Bella:

Utemöblerna är köpta för fyra år sedan från en butik i Helgsingborg som importerar möbler från Indonesien. Just vår modell finns inte längre då de bara tar in några få av varje sort, men liknande i konstrotting finns ju nu lite över allt. Dessa typer av loungemöbler har plötsligt ploppat upp på en massa ställen som sagt så du borde finna liknande ganska enkelt =) Kraaam



Ms.P:

Du har helt rätt, rullgardinerna kommer från IKEA, tror de heter Enje (om jag inte minns helt fel!) Så kika där! Kram



Zandra:

Tiden rusar ju fram, håller med så vi får sjuta på fikan igen ;-) Kraaaamar i massor

2009-04-29 @ 18:27:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Camilla(s nya hem)

Jag har antagit din utmaning som du gjorde här lite längre ner. :)

2009-04-29 @ 19:20:44
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aaa okej, får nog överväga ett sådant :)



Nu kan du gå in och kolla så är det lite sneak peak med ritningen iallafall :) Badrummet kommer senare ;) Söt du är som är nyfiken.



Kraam i massor

2009-04-29 @ 19:45:09
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Härligt! Man får ju helt plötsligt ett stort rum till när man kan ha dörrarna öppna!



Ja du,jag tror också att du målar, kanske du blev sugen på akvarell??



Ha en fin kväll och Valborg. Kramisar

2009-04-29 @ 21:01:51
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: MiaLisa

Lite spänning behövs i bloggen ibland och är lite roligt för oss läsare. Så fortsätt att ge oss lite hemligheter då och då. :-)

2009-04-29 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0